1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Aarhus Kommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Høring af udbudsmateriale vedr. psykologbistand og akut krisehjælp til ansatte i Aarhus Kommune
Beskrivelse
:
Aarhus Kommune planlægger at udbyde psykologhjælp og akut krisehjælp til kommunens ansatte. I den forbindelse inviterer vi til en høring, så vi kan sikre, at udbudsmaterialet bliver så brugbart og relevant som muligt – både for os og for jer, der kunne være interesserede i at byde ind. Det materiale, vi gerne vil have jeres input til, er: - Udkast til udbudsbetingelser - Bilag 1: Udkast til aftale - Bilag 2: Udkast til beskrivelse af ydelser - Bilag 3: Udkast til tilbudsliste - Bilag 4: Skabelon til, hvordan tilbudsgiver kan beskrive kvaliteten af sin løsning Vi vil gerne gøre opmærksom på, at materialet stadig er i udkastform og kan ændres, inden det endelige udbud offentliggøres via EU. Har du forslag eller kommentarer? Så vil vi meget gerne høre fra dig. Upload dine bemærkninger via Comdia. Bemærk, at vi ikke svarer på spørgsmål i høringsperioden. Frist for høringssvar: 9. maj 2025 kl. 12.00. Vi glæder os til at modtage jeres input.
Intern ID
:
237990
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
85121270
Psykiater- eller psykologtjenester
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
3.
Del
3.1.
Teknisk ID for delen
:
PAR-0000
Titel
:
Høring af udbudsmateriale vedr. psykologbistand og akut krisehjælp til ansatte i Aarhus Kommune
Beskrivelse
:
Aarhus Kommune planlægger at udbyde psykologhjælp og akut krisehjælp til kommunens ansatte. I den forbindelse inviterer vi til en høring, så vi kan sikre, at udbudsmaterialet bliver så brugbart og relevant som muligt – både for os og for jer, der kunne være interesserede i at byde ind. Det materiale, vi gerne vil have jeres input til, er: - Udkast til udbudsbetingelser - Bilag 1: Udkast til aftale - Bilag 2: Udkast til beskrivelse af ydelser - Bilag 3: Udkast til tilbudsliste - Bilag 4: Skabelon til, hvordan tilbudsgiver kan beskrive kvaliteten af sin løsning Vi vil gerne gøre opmærksom på, at materialet stadig er i udkastform og kan ændres, inden det endelige udbud offentliggøres via EU. Har du forslag eller kommentarer? Så vil vi meget gerne høre fra dig. Upload dine bemærkninger via Comdia. Bemærk, at vi ikke svarer på spørgsmål i høringsperioden. Frist for høringssvar: 9. maj 2025 kl. 12.00. Vi glæder os til at modtage jeres input.
Intern ID
:
237990
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
85121270
Psykiater- eller psykologtjenester
3.1.3.
Varighed
Startdato
:
01/02/2026
3.1.5.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er):
ja
3.1.6.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på
:
dansk
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Aarhus Kommune
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Aarhus Kommune
Registreringsnummer
:
55133018
Postadresse
:
Rådhuspladsen 2
By
:
Aarhus C
Postnummer
:
8000
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Line Holm
Telefon
:
+45 89402000
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn
:
Comdia ApS
Registreringsnummer
:
33501404
Postadresse
:
Lindvedvej 73
By
:
Odense S
Postnummer
:
5260
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7199 3672
Denne organisations roller
:
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7240 5600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 4171 5000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Bekendtgørelsens ID
:
8cf2ea59-4242-4c14-9993-4bfcb3a939b2
-
01
Formulartype
:
Planlægning
Bekendtgørelsestype
:
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype
:
4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
24/04/2025
12:58:44 (UTC+2) Eastern European Time, Central European Summer Time
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
268799-2025
EUT-S-nummer
:
81/2025
Offentliggørelsesdato
:
25/04/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure
:
28/05/2025