23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
25.04.2025
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Aarhus Kommune

Høring af udbudsmateriale vedr. psykologbistand og akut krisehjælp til ansatte i Aarhus Kommune


Aarhus Kommune

268799-2025 - Planlægning
Danmark – Psykiater- eller psykologtjenester – Høring af udbudsmateriale vedr. psykologbistand og akut krisehjælp til ansatte i Aarhus Kommune
OJ S 81/2025 25/04/2025
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Aarhus Kommune
E-mail oali@aarhus.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Høring af udbudsmateriale vedr. psykologbistand og akut krisehjælp til ansatte i Aarhus Kommune
Beskrivelse Aarhus Kommune planlægger at udbyde psykologhjælp og akut krisehjælp til kommunens ansatte. I den forbindelse inviterer vi til en høring, så vi kan sikre, at udbudsmaterialet bliver så brugbart og relevant som muligt – både for os og for jer, der kunne være interesserede i at byde ind. Det materiale, vi gerne vil have jeres input til, er: - Udkast til udbudsbetingelser - Bilag 1: Udkast til aftale - Bilag 2: Udkast til beskrivelse af ydelser - Bilag 3: Udkast til tilbudsliste - Bilag 4: Skabelon til, hvordan tilbudsgiver kan beskrive kvaliteten af sin løsning Vi vil gerne gøre opmærksom på, at materialet stadig er i udkastform og kan ændres, inden det endelige udbud offentliggøres via EU. Har du forslag eller kommentarer? Så vil vi meget gerne høre fra dig. Upload dine bemærkninger via Comdia. Bemærk, at vi ikke svarer på spørgsmål i høringsperioden. Frist for høringssvar: 9. maj 2025 kl. 12.00. Vi glæder os til at modtage jeres input.
Intern ID 237990
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85121270   Psykiater- eller psykologtjenester
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
3. Del
3.1.
Teknisk ID for delen PAR-0000
Titel Høring af udbudsmateriale vedr. psykologbistand og akut krisehjælp til ansatte i Aarhus Kommune
Beskrivelse Aarhus Kommune planlægger at udbyde psykologhjælp og akut krisehjælp til kommunens ansatte. I den forbindelse inviterer vi til en høring, så vi kan sikre, at udbudsmaterialet bliver så brugbart og relevant som muligt – både for os og for jer, der kunne være interesserede i at byde ind. Det materiale, vi gerne vil have jeres input til, er: - Udkast til udbudsbetingelser - Bilag 1: Udkast til aftale - Bilag 2: Udkast til beskrivelse af ydelser - Bilag 3: Udkast til tilbudsliste - Bilag 4: Skabelon til, hvordan tilbudsgiver kan beskrive kvaliteten af sin løsning Vi vil gerne gøre opmærksom på, at materialet stadig er i udkastform og kan ændres, inden det endelige udbud offentliggøres via EU. Har du forslag eller kommentarer? Så vil vi meget gerne høre fra dig. Upload dine bemærkninger via Comdia. Bemærk, at vi ikke svarer på spørgsmål i høringsperioden. Frist for høringssvar: 9. maj 2025 kl. 12.00. Vi glæder os til at modtage jeres input.
Intern ID 237990
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85121270   Psykiater- eller psykologtjenester
3.1.3.
Varighed
Startdato 01/02/2026
3.1.5.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
3.1.6.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Aarhus Kommune
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Aarhus Kommune
Registreringsnummer 55133018
Postadresse Rådhuspladsen 2
By Aarhus C
Postnummer 8000
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Line Holm
E-mail oali@aarhus.dk
Telefon +45 89402000
Internetadresse https://www.aarhus.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 8cf2ea59-4242-4c14-9993-4bfcb3a939b2   -   01
Formulartype Planlægning
Bekendtgørelsestype Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype 4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 24/04/2025   12:58:44 (UTC+2) Eastern European Time, Central European Summer Time
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 268799-2025
EUT-S-nummer 81/2025
Offentliggørelsesdato 25/04/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure 28/05/2025

Send til en kollega

0.062