23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
14.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Syddanmark

Udbud af Forbrugsvarer til Praktiserende Læger og Speciallæger i Region Syddanmark


Region Syddanmark

242902-2025 - Resultater
Danmark – Medicinske forbrugsmaterialer – Udbud af Forbrugsvarer til Praktiserende Læger og Speciallæger i Region Syddanmark
OJ S 73/2025 14/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Syddanmark
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af Forbrugsvarer til Praktiserende Læger og Speciallæger i Region Syddanmark
Beskrivelse Udbuddet omhandler køb af forbrugsvarer på Positivlisten, til Praktiserende Læger og Speciallæger i Region Syddanmark. Aftalen, der agtes indgået med en leverandør, er opdelt i 53 varegrupper, hvor der skal bydes ind på samtlige positioner på tilbudslisten. Der er ca. 400 leveringsadresser på aftalen, jf. Kontraktbilag 7 - Leveringsadresser. Aftalen løber i 48 måneder, med undtagelse af varegruppe 43, som ophører efter 24 måneder.
Identifikator for proceduren 984e6d30-3eb4-4b8c-b07a-884fb4faed58
Tidligere bekendtgørelse 7ca18afb-31a6-4f5b-a3e1-e517dd520f0a-01
Intern ID 25/11066
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet er et offentligt udbud af en Rammeaftale der løber 48 måneder, med undtagelse af varegruppe 43, der ophører efter 24 måneder.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Damhaven 12    
By VEJLE
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udbuddet omhandler køb af forbrugsvarer på Positivlisten, til Praktiserende Læger og Speciallæger i Region Syddanmark. Aftalen, der agtes indgået med en leverandør, er opdelt i 53 varegrupper, hvor der skal bydes ind på samtlige positioner på tilbudslisten. Der er ca. 400 leveringsadresser på aftalen, jf. Kontraktbilag 7 - Leveringsadresser. Aftalen løber i 48 måneder, med undtagelse af varegruppe 43, som ophører efter 24 måneder.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 38 800 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 54 320 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af Forbrugsvarer til Praktiserende Læger og Speciallæger i Region Syddanmark
Beskrivelse Udbuddet omhandler køb af forbrugsvarer på Positivlisten, til Praktiserende Læger og Speciallæger i Region Syddanmark. Aftalen, der agtes indgået med en leverandør, er opdelt i 53 varegrupper, hvor der skal bydes ind på samtlige positioner på tilbudslisten. Der er ca. 400 leveringsadresser på aftalen, jf. Kontraktbilag 7 - Leveringsadresser. Aftalen løber i 48 måneder, med undtagelse af varegruppe 43, som ophører efter 24 måneder.
Intern ID 25/11066
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Damhaven 12    
By VEJLE
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udbuddet omhandler køb af forbrugsvarer på Positivlisten, til Praktiserende Læger og Speciallæger i Region Syddanmark. Aftalen, der agtes indgået med en leverandør, er opdelt i 53 varegrupper, hvor der skal bydes ind på samtlige positioner på tilbudslisten. Der er ca. 400 leveringsadresser på aftalen, jf. Kontraktbilag 7 - Leveringsadresser. Aftalen løber i 48 måneder, med undtagelse af varegruppe 43, som ophører efter 24 måneder.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/11/2025
Varigheds slutdato 31/10/2029
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 38 800 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 54 320 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser
ID for den foregående bekendtgørelse 761192-2024
5.1.7.
Strategiske udbud
Grønne udbudskriterier Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.8.
Tilgængelighedskriterier
Der er ikke anvendt kriterier vedrørende adgangsmuligheder for personer med handicap, fordi udbuddet ikke er beregnet til at blive anvendt af fysiske personer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Økonomi
Beskrivelse Vægtning af økonomi.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Vægtning af kvalitet.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Vægtning af bæredygtighed.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Følgende gælder, hvis udbuddet er et offentligt udbud: Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail. Følgende gælder, hvis der er tale om et begrænset udbud, et udbud med forhandling, en konkurrencepræget dialog eller et innovationspartnerskab: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Syddanmark
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Syddanmark
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Klagenævnet for Udbud
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Syddanmark
Registreringsnummer 29190909
Afdeling Strategisk Indkøb
Postadresse Damhaven 12
By Vejle
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Henrik Nisgaard
Telefon +45 21468726
Internetadresse https://www.regionsyddanmark.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 1d4fd239-ef79-4624-bea8-418da483881d   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 11/04/2025   11:53:40 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 11/04/2025   11:54:36 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 242902-2025
EUT-S-nummer 73/2025
Offentliggørelsesdato 14/04/2025

Send til en kollega

0.047