1. 
  Køber 
 
 
  
   
   1.1.  
  
 
   
   Køber 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Aarhus Universitet 
  
 
   
   
   Køberens retlige status
   : 
   Offentligretligt organ 
  
 
   
   Den ordregivende myndigheds aktivitet
   : 
   Uddannelse 
  
 
   
 
   2. 
  Procedure 
 
 
  
   
   2.1.  
  
 
   
   Procedure 
  
 
   
   Titel
   : 
   Psykologisk Rådgivning 
  
 
   
   Beskrivelse
   : 
   Den udbudte opgave omfatter en rammeaftale vedrørende levering af psykologisk rådgivning til Aarhus Universitets medarbejdere og i et afgrænset omfang studerende. Dertil kommer visse relaterede ydelser. Historisk har der været mellem 250-300 påbegyndte sager om året på Aarhus Universitet. Ordregiver henviser til Bilag 1 - Kravspecifikation og Udkast til rammeaftale, hvor Tilbudsgiver kan læse nærmere omkring ovenstående ydelser samt vilkår. ---- ”Opdel eller forklar princippet” Idet det er Ordregivers vurdering, at en opdeling af Kontrakten i delaftaler ikke vil give den kommercielt bedste løsning, er nærværende Kontrakt ikke opdelt i delaftaler. ---- Antal Leverandører på Kontrakten Kontrakten indgås med 1 Leverandør. ---- Eksklusivitet Kontrakten kan anvendes af Ordregiver, som har ret men ikke pligt til at anvende Kontrakten 
  
 
   
   Identifikator for proceduren
   : 
   b3a4f168-a509-4455-bd32-0f333ae18680 
  
 
   
   Tidligere bekendtgørelse
   : 
   9bcf1d5b-1928-4b11-a48c-1ae3f9220612-01 
  
 
   
   Intern ID
   : 
   2024-0678497 
  
 
   
   Udbudsprocedure
   : 
   Offentligt udbud 
  
 
   
   Proceduren er en hasteprocedure
   : 
   nej 
  
 
   
   Hovedpunkterne i proceduren
   : 
   Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i henhold til Udbudslovens § 56, hvilket betyder, at alle interesserede Tilbudsgivere har mulighed for at afgive tilbud i tilknytning til nærværende udbud. 
  
 
   
    
    2.1.1.  
   
 
    
    Formål 
   
 
    
    Kontraktens hovedformål
    : 
    Tjenesteydelser 
   
 
    
    Primær klassifikation
     
    (
    cpv
    ): 
    85121270
     
    Psykiater- eller psykologtjenester 
   
 
    
   
    
    2.1.2.  
   
 
    
    Udførelsessted 
   
 
    
    Postadresse
    : 
    Nordre Ringgade 1
     
      
   
 
    
    By
    : 
    Aarhus C 
   
 
    
    Postnummer
    : 
    8000 
   
 
    
    Landsdel (NUTS)
    : 
    Østjylland
     
    (
    DK042
    ) 
   
 
    
    Land
    : 
    Danmark 
   
 
    
   
    
    2.1.3.  
   
 
    
    Værdi 
   
 
    
    Anslået værdi eksklusiv moms
    : 
    4 920 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Rammeaftalens maksimumværdi
    : 
    6 400 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    2.1.4.  
   
 
    
    Generelle oplysninger 
   
 
    
    Indkaldelse af tilbud er afsluttet 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Tilbudsgiver skal i forbindelse med tilbudsafgivelsen udfylde og vedlægge ESPD (det fælles europæiske udbudsdokument) i Ethics. Tilbudsgiver skal anvende ESPD’et til at bekræfte, at denne ikke er omfattet af: • De obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens §§135-136. • Nedenstående frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137. Den/De frivillige udelukkelsesgrunde er: • Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 – Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor Tilbudsgiveren er hjemhørende. Såfremt Tilbudsgiver er omfattet af en af ovenstående udelukkelsesgrunde, vil Tilbudsgiver blive udelukket fra at deltage i udbudsproceduren. Dokumentation – Personlige forhold Fremsendes når Ordregiver beder Tilbudsgiver herom: • Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske Tilbudsgivere I det tilfælde, hvor Tilbudsgiver allerede har Serviceattest eller tilsvarende dokumentation, må det gerne sendes med allerede ved tilbudsafgivelse, men dette er ikke et krav. Serviceattesten må maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen. Indhentning af serviceattest fra Erhvervsstyrelsen tager normalt mellem 2-3 uger. ---- Udbudslovens § 134 a: En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Stk. 2. § 135, stk. 6, finder tilsvarende anvendelse på situationer omfattet af stk. 1. ---- Tilbuddet kan indsendes af flere juridiske enheder i forening, eksempelvis et konsortium. Såfremt tilbuddet indsendes af flere juridiske enheder i forening, eksempelvis et konsortium, skal der for hver af de deltagende økonomiske aktører udfyldes ét særskilt ESPD, hvor det dokumenteres: 1) At den juridiske enhed ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene 2) Hvilken ydelse/rolle den juridiske enhed har i sammenslutningen Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen være sammenslutningens samlede egnethed, der vurderes. Dvs. det vil være alle deltagernes oplysninger, der danner grundlag for den samlede vurdering af, om sammenslutningen lever op til de fastsatte minimumskrav til egnethed. Det er et krav, at der udpeges og angives, hvem der er befuldmægtiget til at afgive tilbud på vegne af konsortiet. Det vil ligeledes være denne person, som Ordregiver, med bindende virkning over for konsortiet, kan indgå Aftale med. Deltagerne i et konsortium eller en anden sammenslutning hæfter solidarisk for både tilbud og eventuel Aftale. Fremsendelse af Formular – Konsortieerklæring I forbindelse med evt. Aftaleindgåelse skal der dertil underskrives en supplerende konsortieerklæring, jf. ”Formular – Konsortieerklæring”. ---- Tilbudsgiver erklærer, at denne ikke er en del af den personkreds, der fremgår af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, artikel 5k, nr.1 (som indsat ved af Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022, artikel 1, nr. 23), og som derfor ikke må tildeles offentlige kontrakter. Fremsendelse af ”Tro- og love-erklæring ang. Rusland” I forbindelse med evt. Aftaleindgåelse udfyldes ”Tro og love-erklæring ang. Rusland”. ---- Forventet omsætning pr. år i DKK: 1.230.000 Maks. Forbrug pr. år i DKK: 1.600.000 Maks. Forbrug over 4 år i DKK: 6.400.000 
   
 
    
    Retsgrundlag
    :  
   
 
    
    Direktiv 2014/24/EU 
   
 
    
   
 
   5. 
  Delkontrakt 
 
 
  
   
   5.1.  
  
 
   
   Delkontrakt
   : 
   LOT-0000 
  
 
   
   Titel
   : 
   Psykologisk Rådgivning 
  
 
   
   Beskrivelse
   : 
   Den udbudte opgave omfatter en rammeaftale vedrørende levering af psykologisk rådgivning til Aarhus Universitets medarbejdere og i et afgrænset omfang studerende. Dertil kommer visse relaterede ydelser. Historisk har der været mellem 250-300 påbegyndte sager om året på Aarhus Universitet. Ordregiver henviser til Bilag 1 - Kravspecifikation og Udkast til rammeaftale, hvor Tilbudsgiver kan læse nærmere omkring ovenstående ydelser samt vilkår. ---- ”Opdel eller forklar princippet” Idet det er Ordregivers vurdering, at en opdeling af Kontrakten i delaftaler ikke vil give den kommercielt bedste løsning, er nærværende Kontrakt ikke opdelt i delaftaler. ---- Antal Leverandører på Kontrakten Kontrakten indgås med 1 Leverandør. ---- Eksklusivitet Kontrakten kan anvendes af Ordregiver, som har ret men ikke pligt til at anvende Kontrakten 
  
 
   
   Intern ID
   : 
   2024-0678497 
  
 
   
    
    5.1.1.  
   
 
    
    Formål 
   
 
    
    Kontraktens hovedformål
    : 
    Tjenesteydelser 
   
 
    
    Primær klassifikation
     
    (
    cpv
    ): 
    85121270
     
    Psykiater- eller psykologtjenester 
   
 
    
   
    
    5.1.2.  
   
 
    
    Udførelsessted 
   
 
    
    Postadresse
    : 
    Nordre Ringgade 1
     
      
   
 
    
    By
    : 
    Aarhus C 
   
 
    
    Postnummer
    : 
    8000 
   
 
    
    Landsdel (NUTS)
    : 
    Østjylland
     
    (
    DK042
    ) 
   
 
    
    Land
    : 
    Danmark 
   
 
    
   
    
    5.1.3.  
   
 
    
    Anslået varighed 
   
 
    
    Startdato
    : 
    01/12/2024 
   
 
    
    Varigheds slutdato
    : 
    30/11/2028 
   
 
    
   
    
    5.1.5.  
   
 
    
    Værdi 
   
 
    
    Anslået værdi eksklusiv moms
    : 
    4 920 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Rammeaftalens maksimumværdi
    : 
    6 400 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    5.1.6.  
   
 
    
    Generelle oplysninger 
   
 
    
    Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler 
   
 
    
    Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
    : 
    nej 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Tilbudsgiver skal i forbindelse med tilbudsafgivelsen udfylde og vedlægge ESPD (det fælles europæiske udbudsdokument) i Ethics. Tilbudsgiver skal anvende ESPD’et til at bekræfte, at denne ikke er omfattet af: • De obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens §§135-136. • Nedenstående frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137. Den/De frivillige udelukkelsesgrunde er: • Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 – Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor Tilbudsgiveren er hjemhørende. Såfremt Tilbudsgiver er omfattet af en af ovenstående udelukkelsesgrunde, vil Tilbudsgiver blive udelukket fra at deltage i udbudsproceduren. Dokumentation – Personlige forhold Fremsendes når Ordregiver beder Tilbudsgiver herom: • Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske Tilbudsgivere I det tilfælde, hvor Tilbudsgiver allerede har Serviceattest eller tilsvarende dokumentation, må det gerne sendes med allerede ved tilbudsafgivelse, men dette er ikke et krav. Serviceattesten må maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen. Indhentning af serviceattest fra Erhvervsstyrelsen tager normalt mellem 2-3 uger. ---- Udbudslovens § 134 a: En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Stk. 2. § 135, stk. 6, finder tilsvarende anvendelse på situationer omfattet af stk. 1. ---- Tilbuddet kan indsendes af flere juridiske enheder i forening, eksempelvis et konsortium. Såfremt tilbuddet indsendes af flere juridiske enheder i forening, eksempelvis et konsortium, skal der for hver af de deltagende økonomiske aktører udfyldes ét særskilt ESPD, hvor det dokumenteres: 1) At den juridiske enhed ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene 2) Hvilken ydelse/rolle den juridiske enhed har i sammenslutningen Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen være sammenslutningens samlede egnethed, der vurderes. Dvs. det vil være alle deltagernes oplysninger, der danner grundlag for den samlede vurdering af, om sammenslutningen lever op til de fastsatte minimumskrav til egnethed. Det er et krav, at der udpeges og angives, hvem der er befuldmægtiget til at afgive tilbud på vegne af konsortiet. Det vil ligeledes være denne person, som Ordregiver, med bindende virkning over for konsortiet, kan indgå Aftale med. Deltagerne i et konsortium eller en anden sammenslutning hæfter solidarisk for både tilbud og eventuel Aftale. Fremsendelse af Formular – Konsortieerklæring I forbindelse med evt. Aftaleindgåelse skal der dertil underskrives en supplerende konsortieerklæring, jf. ”Formular – Konsortieerklæring”. ---- Tilbudsgiver erklærer, at denne ikke er en del af den personkreds, der fremgår af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, artikel 5k, nr.1 (som indsat ved af Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022, artikel 1, nr. 23), og som derfor ikke må tildeles offentlige kontrakter. Fremsendelse af ”Tro- og love-erklæring ang. Rusland” I forbindelse med evt. Aftaleindgåelse udfyldes ”Tro og love-erklæring ang. Rusland”. ---- Forventet omsætning pr. år i DKK: 1.230.000 Maks. Forbrug pr. år i DKK: 1.600.000 Maks. Forbrug over 4 år i DKK: 6.400.000 
   
 
    
   
    
    5.1.10.  
   
 
    
    Tildelingskriterier 
   
 
    
    Kriterium:  
    
 
     Type: 
     Pris 
    
 
     
     Navn
     : 
     Pris 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Priser afgives i Bilag 2 – Tilbudslisten. I dette underkriterium regnes med point op til to decimaler. 
    
 
     
     Kategori for tildelingskriteriet vægt: 
     Vægtning (procentdel, præcis) 
    
 
     
     Tildelingskriterium talværdi
     : 
     30 
    
 
     
    
    Kriterium:  
    
 
     Type: 
     Kvalitet 
    
 
     
     Navn
     : 
     Kvalitet 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Ordregiver vil i vurderingen af ”Kvalitet” lægge vægt på nedenstående delkriterier: * Organisationsstruktur og samarbejde (50%) * Tilbudsgivers varetagelse af opgaven (30%) * Varetagelse af forebyggelse, opfølgning og fastholdelse (20%) Ordregiver vil i evalueringen af underkriteriet ”Kvalitet” lægge vægt på opfyldelsesgraden af ovenstå-ende delkriterier, samt vægte det positivt i hvilket omfang tilbuddet opfylder de forventninger, som er beskrevet. Tilbudsgivers karakter ganges herefter med vægten for det pågældende delkriterie. Karaktererne tælles herefter sammen. Den samlede karakter ganges herefter med vægten for underkriteriet. Tilbudsgivers endelige point for underkriteriet fremkommer herefter. 
    
 
     
     Kategori for tildelingskriteriet vægt: 
     Vægtning (procentdel, præcis) 
    
 
     
     Tildelingskriterium talværdi
     : 
     70 
    
 
     
    
   
    
    5.1.15.  
   
 
    
    Teknikker 
   
 
    
    Rammeaftale
    : 
    Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence 
   
 
    
    Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
    : 
    Intet dynamisk indkøbssystem 
   
 
    
    Elektronisk auktion
    : 
    nej 
   
 
    
   
    
    5.1.16.  
   
 
    
    Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang 
   
 
    
    Organisation med ansvar for klager
    : 
    Klagenævnet for udbud 
   
 
    
    Oplysninger om klagefrister
    : 
    • Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. • Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. • Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). • Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. 
   
 
    
    Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
    : 
    Aarhus Universitet 
   
 
    
    Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
    : 
    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
   
 
    
    Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
    : 
    Aarhus Universitet 
   
 
    
    Organisation, der udfører betalingen
    : 
    Aarhus Universitet 
   
 
    
    Organisation, der underskriver kontrakten
    : 
    Aarhus Universitet 
   
 
    
    TED eSender
    : 
    Mercell Holding ASA 
   
 
    
   
 
   6. 
  Resultater 
 
 
  
   
   Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
   : 
   4 920 000,00
    
   DKK 
  
 
   
  
   
   Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure
   : 
   4 920 000,00
    
   DKK 
  
 
   
  
   
   6.1.  
  
 
   
   Resultat delkontrakt-ID
   : 
   LOT-0000 
  
 
   
   Status for udvælgelse af vinder
   : 
   Der er udvalgt mindst én vinder. 
  
 
   
   Rammeaftale
   :  
    
    Den maksimale værdi for rammeaftalen
    : 
    6 400 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Revurderet værdi af rammeaftalen
    : 
    4 920 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    6.1.2.  
   
 
    
    Oplysninger om vinderne 
   
 
    
    Vinder
    :  
   
 
    
    Officielt navn
    : 
    Dansk Erhvervspsykologi A/S 
   
 
    
    Tilbud
    :  
   
 
    
    Tilbud – Identifikator
    : 
    TilbudDEP 
   
 
    
    ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
    : 
    LOT-0000 
   
 
    
    Værdien af tilbuddet
    : 
    4 500 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Tilbuddet blev rangordnet
    : 
    nej 
   
 
    
    Koncessionsværdi:  
     
     Tilbuddet er et alternativt tilbud
     : 
     nej 
    
 
     
     Underentreprise
     : 
     Nej 
    
 
     
    
    Kontraktoplysninger:  
     
     Identifikator for kontrakten
     : 
     Rammeaftale - Psykologisk Rådgivning 
    
 
     
     Titel
     : 
     Levering af psykologisk Rådgivning 
    
 
     
     Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
     : 
     11/10/2024 
    
 
     
     Dato for indgåelse af kontrakten
     : 
     23/10/2024 
    
 
     
     Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
     : 
     ja 
    
 
     
     Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen
     : 
     466215-2024 
    
 
     
    
    Organisation, der underskriver kontrakten
    : 
    Aarhus Universitet 
   
 
    
   
    
    6.1.3.  
   
 
    
    Ikke-vindende tilbudsgivere
    :  
   
 
    
    Officielt navn
    : 
    Aleris A/S 
   
 
    
    Officielt navn
    : 
    Falck Healthcare A/S 
   
 
    
    Officielt navn
    : 
    PrimaCare A/S 
   
 
    
    Officielt navn
    : 
    KIApro 
   
 
    
    Officielt navn
    : 
    Psykolog Trine Caspersen ApS 
   
 
    
    Officielt navn
    : 
    CRECEA A/S 
   
 
    
   
    
    6.1.4.  
   
 
    
    Statistiske oplysninger
    :  
   
 
    
    Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
    :  
     
     Type modtagne indgivelser
     : 
     Tilbud 
    
 
     
     Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
     : 
     7 
    
 
     
    
   
 
   8. 
  Organisationer 
 
 
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0001 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Aarhus Universitet 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   ORG-31119103 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Nordre Ringgade 1 
  
 
   
   By
   : 
   Aarhus C 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   8000 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Østjylland
    
   (
   DK042
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Enhed
   : 
   Maiken Nebel 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   93522402 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Køber 
   
 
    
    Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline 
   
 
    
    Organisation, der underskriver kontrakten 
   
 
    
    Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten 
   
 
    
    Organisation, der udfører betalingen 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0002 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Klagenævnet for udbud 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   ORG-37795526 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Toldboden 2 
  
 
   
   By
   : 
   Viborg 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   8800 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Vestjylland
    
   (
   DK041
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Enhed
   : 
   Klagenævnet for udbud 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 72405708 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Organisation med ansvar for klager 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0003 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   ORG-10294819 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Carl Jacobsens Vej 35 
  
 
   
   By
   : 
   Valby 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2500 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Byen København
    
   (
   DK011
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Enhed
   : 
   Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 41715000 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0004 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Aleris A/S 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   71017516 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Gyngemose Parkvej 66 
  
 
   
   By
   : 
   Søborg 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2860 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Københavns omegn
    
   (
   DK012
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   36372800 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Tilbudsgiver 
   
 
    
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0005 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Dansk Erhvervspsykologi A/S 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   31747678 
  
 
   
   By
   : 
   København Ø 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2100 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Byen København
    
   (
   DK011
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   70227612 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Tilbudsgiver 
   
 
    
    
    Vinder af disse delkontrakter
    : 
    LOT-0000 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0006 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Falck Healthcare A/S 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   16165948 
  
 
   
   By
   : 
   København SV 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2450 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Byen København
    
   (
   DK011
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   21285265 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Tilbudsgiver 
   
 
    
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0007 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   CRECEA A/S 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   62356611 
  
 
   
   By
   : 
   Aarhus C 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   8000 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Østjylland
    
   (
   DK042
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   70108600 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Tilbudsgiver 
   
 
    
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0008 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   KIApro 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   30281381 
  
 
   
   By
   : 
   Herlev 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2730 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Københavns omegn
    
   (
   DK012
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   40208364 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Tilbudsgiver 
   
 
    
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0009 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   PrimaCare A/S 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   78793940 
  
 
   
   By
   : 
   Herlev 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2730 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Københavns omegn
    
   (
   DK012
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   78793940 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Tilbudsgiver 
   
 
    
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0010 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Psykolog Trine Caspersen ApS 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   29168733 
  
 
   
   By
   : 
   Odense C 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   5000 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Fyn
    
   (
   DK031
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   40436191 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Tilbudsgiver 
   
 
    
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0011 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Mercell Holding ASA 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   980921565 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Askekroken 11 
  
 
   
   By
   : 
   Oslo 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   0277 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Oslo
    
   (
   NO081
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Norge 
  
 
   
   Enhed
   : 
   eSender 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +47 21018800 
  
 
   
   Fax
   : 
   +47 21018801 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    TED eSender 
   
 
    
   
  
   
   Bekendtgørelsens ID
   : 
   c2589e14-4652-4fc0-8bb6-a55785540259
     -  
   01 
  
 
   
   Formulartype
   : 
   Resultater 
  
 
   
   Bekendtgørelsestype
   : 
   Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen 
  
 
   
   Bekendtgørelsesundertype
   : 
   29 
  
 
   
   Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
   : 
   20/03/2025
    
   09:24:02 (UTC) 
  
 
   
   Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
   : 
   20/03/2025
    
   09:24:02 (UTC) 
  
 
   
   Bekendtgørelsens officielle sprog
   : 
   dansk 
  
 
   
   Bekendtgørelsesnummer
   : 
   183149-2025 
  
 
   
   EUT-S-nummer
   : 
   57/2025 
  
 
   
   Offentliggørelsesdato
   : 
   21/03/2025