23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
18.02.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Nordjylland

Udbud af børne- og ungepsykiatriske ydelser (udrednings- og behandlingsforløb – ADHD og autisme)


Region Nordjylland

107644-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet – Udbud af børne- og ungepsykiatriske ydelser (udrednings- og behandlingsforløb – ADHD og autisme)
OJ S 34/2025 18/02/2025
Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
E-mail cahj@rn.dk
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af børne- og ungepsykiatriske ydelser (udrednings- og behandlingsforløb – ADHD og autisme)
Beskrivelse Region Nordjylland udbyder børne- og ungepsykiatriske ydelser omhandlende udrednings- og behandlingsforløb for ADHD og autisme.
Identifikator for proceduren 33229678-0cd8-49b1-b885-f3b847641c7a
Intern ID 1-23-4-106-1-25
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Hovedpunkterne i proceduren Der udbydes en kontrakt vedrørende levering af børne- og ungepsykiatriske udredning- og behandlingsforløb for ADHD og autisme. Tildelingskriteriet er laveste pris.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85110000   Hospitalsvirksomhed og hermed beslægtet virksomhed, 85111000   Hospitalsvirksomhed, 85111500   Konsultation og behandling på psykiatrisk afdeling
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 560,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 9 120,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Værdierne "anslået værdi" og "maksimal værdi" angiver de anslåede og maksimale mængder. Den anslåede mængde er 4560 forløb. Dette fordeles således: Anslået antal udredningsforløb = 2640 Anslået antal behandlingsforløb = 1920 Den maksimal mængde er 9120 forløb. Dette fordeles således: Maksimal antal udredningsforløb = 5280 Maksimal antal behandlingsforløb = 3840
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Ordregiver har valgt at udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse i nærværende udbud.
Konkurs Ordregiver har valgt at udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse i nærværende udbud.
Korruption Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1 finder anvendelse i nærværende udbud.
Tvangsakkord uden for konkurs Ordregiver har valgt at udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse i nærværende udbud.
Deltagelse i en kriminel organisation Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1 finder anvendelse i nærværende udbud.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1 finder anvendelse i nærværende udbud.
Svig Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1 finder anvendelse i nærværende udbud.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1 finder anvendelse i nærværende udbud.
Insolvens Ordregiver har valgt at udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse i nærværende udbud.
Aktiver, der administreres af en kurator Ordregiver har valgt at udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse i nærværende udbud.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Ordregiver har valgt at udbudslovens § 136 finder anvendelse i nærværende udbud.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Ordregiver har valgt at udbudslovens § 136 finder anvendelse i nærværende udbud.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Ordregiver har valgt at udbudslovens § 136 finder anvendelse i nærværende udbud.
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Ordregiver har valgt at udbudslovens § 136 finder anvendelse i nærværende udbud.
Betaling af socialsikringsbidrag Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 3 finder anvendelse i nærværende udbud.
Erhvervsvirksomheden er indstillet Ordregiver har valgt at udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse i nærværende udbud.
Betaling af skatter og afgifter Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 3 finder anvendelse i nærværende udbud.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1 finder anvendelse i nærværende udbud.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af børne- og ungepsykiatriske ydelser (udrednings- og behandlingsforløb – ADHD og autisme)
Beskrivelse Region Nordjylland udbyder børne- og ungepsykiatriske ydelser omhandlende udrednings- og behandlingsforløb for ADHD og autisme.
Intern ID 1-23-4-106-1-25
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85110000   Hospitalsvirksomhed og hermed beslægtet virksomhed, 85111000   Hospitalsvirksomhed, 85111500   Konsultation og behandling på psykiatrisk afdeling
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 560,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 9 120,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Yderligere oplysninger Værdierne "anslået værdi" og "maksimal værdi" angiver de anslåede og maksimale mængder. Den anslåede mængde er 4560 forløb. Dette fordeles således: Anslået antal udredningsforløb = 2640 Anslået antal behandlingsforløb = 1920 Den maksimal mængde er 9120 forløb. Dette fordeles således: Maksimal antal udredningsforløb = 5280 Maksimal antal behandlingsforløb = 3840
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Klager
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at ingen af Tilbudsgivers ansatte, som skal levere ydelser i henhold til nærværende kontrakt, har tre (3) eller flere patientklager indenfor de seneste 5 år, hvor der er givet kritik fra Sundhedsvæsenets disciplinærnævn.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Pris
Navn Laveste pris
Beskrivelse Tildelingskriteriet er laveste pris. Den samlede evalueringssum beregnes som en samlet pris (procentsats i %) af henholdsvis udredning og behandling. Udredning vægter 60 % og behandling vægter 40 %. De enkelte pakker vægter. Fordelingen fremgår af udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 18/03/2025   09:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 18/03/2025   09:00:00 (UTC)
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
Oplysninger om klagefrister Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Nordjylland
Registreringsnummer 29190941
Afdeling Økonomi
Postadresse Niels Bohrs Vej 30    
By Aalborg Ø
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Camilla Hjerrild
E-mail cahj@rn.dk
Telefon +45 51839080
Internetadresse https://rn.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11    
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 32013ff4-5adf-44e4-ab46-fcc3b34f51db   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 20
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 14/02/2025   13:49:30 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 14/02/2025   15:00:39 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 107644-2025
EUT-S-nummer 34/2025
Offentliggørelsesdato 18/02/2025

Send til en kollega

0.089