23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
03.02.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Aabenraa Kommune

Indkøb og levering af kompressionsprodukter - Rundstrik


Aabenraa Kommune

71123-2025 - Resultater
Danmark – Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje – Indkøb og levering af kompressionsprodukter - Rundstrik
OJ S 23/2025 03/02/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Aabenraa Kommune
E-mail nbjoe@aabenraa.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed, der styres af en lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Indkøb og levering af kompressionsprodukter - Rundstrik
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af kompressionsprodukter – herunder rundstrik til Aabenraa Kommune.
Identifikator for proceduren aaa7b55f-d811-42c3-a1da-774bc24bfdab
Tidligere bekendtgørelse 04403945-67b6-44e5-a443-470e51f23c05-01
Intern ID 24/33396
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Skelbækvej 2    
By Aabenraa
Postnummer 6200
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 15 533 740,12   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 2 300 610,18   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger På baggrund af indkomne spørgsmål - må vi konstatere at et mindstekrav i bilag 2 kravspecifikation - gør at vi som ordregiver ikke kan overholde ligebehandlingsprincippet. Vi vælger derfor at annullere udbuddet. Genudbud vil snarest blive bekendtgjort
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Indkøb og levering af kompressionsprodukter - Rundstrik
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af kompressionsprodukter – herunder rundstrik til Aabenraa Kommune.
Intern ID 24/33396
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Skelbækvej 2    
By Aabenraa
Postnummer 6200
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/05/2025
Varigheds slutdato 30/04/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Mulighed for forlængelse i op til 2 x 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 15 533 740,12   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 2 300 610,18   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger På baggrund af indkomne spørgsmål - må vi konstatere at et mindstekrav i bilag 2 kravspecifikation - gør at vi som ordregiver ikke kan overholde ligebehandlingsprincippet. Vi vælger derfor at annullere udbuddet. Genudbud vil snarest blive bekendtgjort
5.1.7.
Strategiske udbud
Grønne udbudskriterier Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse Tildelingskriteriet Pris vil blive evalueret i forhold til den samlede tilbudssum for arkene "ben standard", "ben special" og "arm". Beregningen vil ske ud fra det angivne faktortal - multipliceret med den tilbudte pris pr. varelinje.
Vægtning (procentdel, præcis) 55

Kriterium
Type Kvalitet
Navn Service
Beskrivelse For tildelingskriteriet Service vil der blive evalueret på præsentationen af et bestillingssystem
Vægtning (procentdel, præcis) 45
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Aabenraa Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Aabenraa Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Klagenævnet for Udbud
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Aabenraa Kommune
Registreringsnummer 29189854
Postadresse Skelbækvej 2    
By Aabenraa
Postnummer 6200
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Nina Thomsen
E-mail nbjoe@aabenraa.dk
Telefon +45 21525805
Internetadresse https://www.aabenraa.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Klagenævnet for Udbud    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11    
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID be49a9ef-52ab-49b4-bcd7-673ae5315b63   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 31/01/2025   08:30:37 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 31/01/2025   08:31:25 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 71123-2025
EUT-S-nummer 23/2025
Offentliggørelsesdato 03/02/2025

Send til en kollega

0.11