23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
31.01.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

GRIBSKOV SPILDEVAND A/S

Fælles udbud af laboratorieydelser vedr. affald, spildevand, slam samt grund- og drikkevand


GRIBSKOV SPILDEVAND A/S

67316-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Laboratorieundersøgelser – Fælles udbud af laboratorieydelser vedr. affald, spildevand, slam samt grund- og drikkevand
OJ S 22/2025 31/01/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn GRIBSKOV SPILDEVAND A/S
E-mail suer@servia.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn HALSNÆS AFFALD A/S
E-mail suer@servia.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn HALSNÆS SPILDEVAND A/S
E-mail suer@servia.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn HALSNÆS VAND A/S
E-mail suer@servia.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Fælles udbud af laboratorieydelser vedr. affald, spildevand, slam samt grund- og drikkevand
Beskrivelse Servia A.m.b.a udbyder på vejne af Gribskov Spildevand A/S, Halsnæs Spildevand A/S, Halsnæs Vand A/S samt Halsnæs Affald A/S en kontrakt om laboratorieydelser vedr. affald, spildevand, slam samt grund- og drikkevand. Kontrakterne er ydelsesmæssigt og geografisk opdelt på følgende vis: Delaftale 1: Halsnæs Forsyning - Halsnæs Affald A/S - Halsnæs Spildevand A/S - Halnæs Vand A/S Delaftale 2: Gribskov Forsyning -Gribskov Spildevand A/S De to delaftaler udbydes som én samlet pakke, dvs. at der kun kan bydes på delaftalerne samlet. Tilbudsgiver vil derfor skulle levere laboratorieydelser til både Halsnæs og Gribskov Forsyninger.
Identifikator for proceduren c4ce576d-67eb-4bfa-b06d-0cb5d0861c39
Intern ID 416726
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  71900000   Laboratorieundersøgelser
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85111820   Bakteriologiske analysetjenester, 71900000   Laboratorieundersøgelser, 71610000   Undersøgelser og analyser til bestemmelse af sammensætning og renhed
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 433 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger De to delaftaler udbydes som én samlet pakke, dvs. at der kun kan bydes på delaftalerne samlet. Tilbudsgiver vil derfor skulle levere laboratorieydelser til både Halsnæs og Gribskov Forsyninger. Tilbudsgiver skal være opmærksom på, at der for Delaftale 1 vedr. Halsnæs Vand A/S er indsat 2 mindstekrav i kravspecifikationen (Nr. 7.4.2 og Nr. 9.1), der skal opfyldes af tilbudsgiver ift. akutbestillinger i normal arbejdstid og akutbestillinger udenfor normal arbejdstid samt på søn-og helligdage. For begge situationer gælder det, at fra at Halsnæs Vand A/S kontakter Leverandøren ved konstatering af kritiske overskridelser og til, at Leverandøren fysisk er til stede på den omhandlende lokation, må der maksimalt gå 3 timer.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 2
Tilbudsgiveren skal indgive tilbud på alle delkontrakter
Betingelser for kontraktens udførelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 2
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at en interessekonflikt, jf. udbudslovens § 24, nr. 18, i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes effektivt med mindre indgribende foranstaltninger. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at en konkurrencefordrejning som omhandlet i udbudslovens § 39 som følge af den forudgående inddragelse af de økonomiske aktører i forberedelsen af udbudsproceduren i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes med mindre indgribende foranstaltninger. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i det pågældende udbud har givet groft urigtige oplysninger, har tilbageholdt oplysninger eller ikke er i stand til at fremsende supplerende dokumenter vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 eller 3, og, hvis det er relevant, i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 eller 6, de fastsatte minimumskrav til egnethed i udbudslovens §§ 140-144 eller udvælgelsen i § 145. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Rent nationale udelukkelsesgrunde Udbudslovens § 134 a finder anvendelse, hvorfor en ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Udbudslovens § 134 a, Stk. 2: § 135, stk. 6, finder tilsvarende anvendelse på situationer omfattet af stk. 1. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som defineret i henholdsvis artikel 1, 3 og 4 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2002, nr. L 164, side 3) som ændret ved Rådets rammeafgørelse 2008/919/RIA af 28. november 2008 om ændring af rammeafgørelse 2002/475/RIA om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2008, nr. L 330, side 21). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153
Betaling af socialsikringsbidrag Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Betaling af skatter og afgifter Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Deltagelse i en kriminel organisation En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for handlinger begået som led i en kriminel organisation som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 (EU-Tidende 2008, nr. L 300, side 42). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EU-Tidende 2005, nr. L 309, side 15). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Svig En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for svig som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for overtrædelse af straffelovens § 262 a eller, for så vidt angår en dom fra et andet land angående børnearbejde og andre former for menneskehandel som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EU-Tidende 2011, nr. L 101, side 1). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Korruption En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for bestikkelse som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater, og artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EU-Tidende 2003, nr. L 192, side 54) og bestikkelse som defineret i den nationale ret i ansøgerens eller tilbudsgiverens medlemsstat eller hjemland eller i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delaftale 1 - Halsnæs
Beskrivelse Delaftale 1 udgøres af 3 ordregivende enheder, som er følgende: - Halsnæs Affald A/S (CVR Nr. 3303 4180) - Halsnæs Spildevand A/S (CVR Nr. 3303 3990) - Halsnæs Vand A/S (CVR Nr. 3303 3710) En kommende Leverandør skal levere de ydelser, der fremgår af kravspecifikationerne for de 3 ordregivende enheder samt levere den kvalitet, Leverandøren har budt ind med og som denne har beskrevet i bilag 3. .
Intern ID 417558
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  71900000   Laboratorieundersøgelser
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85111820   Bakteriologiske analysetjenester, 71900000   Laboratorieundersøgelser, 71610000   Undersøgelser og analyser til bestemmelse af sammensætning og renhed
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Mulighed for forlængelse af kontrakten i op til yderligere 2 x 12 måneder.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/06/2025
Varighed 5   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 185 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Øvrige økonomiske og finansielle krav
Beskrivelse Tilbudsgiver bedes oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift. Feltet udfyldes med et ”ja”, hvis regnskabet indeholder en revisionspåtegning, eller ”nej”, hvis regnskabet ikke indeholder en revisionspåtegning. • Mindstekrav: Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Beskrivelse Ikke anvendt
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Beskrivelse Ikke anvendt
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Pris
Beskrivelse Pris
Vægtning (procentdel, præcis) 65

Kriterium
Type Kvalitet
Beskrivelse Kvalitetssikring
Vægtning (procentdel, præcis) 15

Kriterium
Type Kvalitet
Beskrivelse Nødberedskab
Vægtning (procentdel, præcis) 20
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 05/03/2025   12:00:00 (UTC+1)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 4   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
Oplysninger om finansiering og betaling _DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_
Oplysninger om klagefrister I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren SERVIA A.M.B.A.
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline SERVIA A.M.B.A.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse SERVIA A.M.B.A.
Organisation, der behandler tilbud SERVIA A.M.B.A.
TED eSender Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delaftale 2 - Gribskov
Beskrivelse Delaftale 2 udgøres af 1 ordregivende enhed, som er følgende: - Gribskov Spildevand A/S (CVR Nr. 32749054) En kommende Leverandør skal levere de ydelser, der fremgår af kravspecifikationen for den ene ordregivende enhed samt levere den kvalitet, Leverandøren har budt ind med og som denne har beskrevet i bilag 3.
Intern ID 417559
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  71900000   Laboratorieundersøgelser
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85111820   Bakteriologiske analysetjenester, 71900000   Laboratorieundersøgelser, 71610000   Undersøgelser og analyser til bestemmelse af sammensætning og renhed
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Mulighed for forlængelse af kontrakten i op til yderligere 2 x 12 måneder.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/06/2025
Varighed 5   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 248 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Øvrige økonomiske og finansielle krav
Beskrivelse Tilbudsgiver bedes oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift. Feltet udfyldes med et ”ja”, hvis regnskabet indeholder en revisionspåtegning, eller ”nej”, hvis regnskabet ikke indeholder en revisionspåtegning. • Mindstekrav: Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Beskrivelse Ikke anvendt
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Beskrivelse Ikke anvendt
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Pris
Beskrivelse Pris
Vægtning (procentdel, præcis) 65

Kriterium
Type Kvalitet
Beskrivelse Kvalitetssikring
Vægtning (procentdel, præcis) 15

Kriterium
Type Kvalitet
Beskrivelse Nødberedskab
Vægtning (procentdel, præcis) 20
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 05/03/2025   12:00:00 (UTC+1)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 4   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
Oplysninger om finansiering og betaling _DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_
Oplysninger om klagefrister I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren SERVIA A.M.B.A.
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline SERVIA A.M.B.A.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse SERVIA A.M.B.A.
Organisation, der behandler tilbud SERVIA A.M.B.A.
TED eSender Comdia ApS
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn SERVIA A.M.B.A.
Registreringsnummer 40532285
Postadresse Energivej 25    
By Helsingør
Postnummer 3000
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Susan Mohr Ernst
E-mail suer@servia.dk
Telefon 4576962100
Internetadresse https://www.servia.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn GRIBSKOV SPILDEVAND A/S
Registreringsnummer 32749054
Postadresse Holtvej 18 C    
By Græsted
Postnummer 3230
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Susan Mohr Ernst
E-mail suer@servia.dk
Telefon 4576962100
Internetadresse https://www.gribskovforsyning.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn HALSNÆS AFFALD A/S
Registreringsnummer 33034180
Postadresse Havnevej 8    
By Frederiksværk
Postnummer 3300
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Susan Mohr Ernst
E-mail suer@servia.dk
Telefon 4576962100
Internetadresse https://hnf.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn HALSNÆS SPILDEVAND A/S
Registreringsnummer 33033990
Postadresse Havnevej 8    
By Frederiksværk
Postnummer 3300
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Susan Mohr Ernst
E-mail suer@servia.dk
Telefon 4576962100
Internetadresse https://hnf.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn HALSNÆS VAND A/S
Registreringsnummer 33033710
Postadresse Havnevej 8    
By Frederiksværk
Postnummer 3300
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Susan Mohr Ernst
E-mail suer@servia.dk
Telefon 4576962100
Internetadresse https://hnf.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73    
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 14cc74a5-6d14-4d67-aec9-7e7c338f2939   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 30/01/2025   12:28:03 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 67316-2025
EUT-S-nummer 22/2025
Offentliggørelsesdato 31/01/2025

Send til en kollega

0.047