1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Social- og Boligstyrelsen
Køberens retlige status
:
Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Børn og unge i tværkulturelle problemstillinger eller udsat for negativ social kontrol, VISO udbud på børne-, unge- og specialundervisningsområdet, 2025 til 2030
Beskrivelse
:
Social- og Boligstyrelsen udbyder VISO-ydelser på børne-, unge- og specialundervisningsområdet vedrørende Børn og unge i tværkulturelle problemstillinger eller udsat for negativ social kontrol. Udbuddet vedrører 1 delaftale: - Børn og unge i tværkulturelle problemstillinger eller udsat for negativ social kontrol Dette udbud vedrører levering af ydelserne specialrådgivning og udredning. Der henvises til ydelsesbeskrivelsen og udbuddets bilag for definition af ydelserne. Desuden indeholder udbuddet option på køb af vidensydelser på målgruppeområdet. Ydelserne vedr. børne-, unge- og specialundervisningsområdet udbydes for perioden 1. august 2025 til 31. juli 2030. Ydelserne udbydes efter reglerne om light-udbud i udbudslovens afsnit III (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer). Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvor alle potentielle tilbudsgivere har mulighed for at afgive tilbud.
Identifikator for proceduren
:
79fda9a7-a3f1-48d9-8296-8d2af4fb2602
Tidligere bekendtgørelse
:
8fc86d50-293b-4126-8040-de8798317e0f-01
Intern ID
:
2023-14043
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbuddet gennemføres som offentligt udbud, hvor alle potentielle tilbudsgivere har mulighed for at afgive tilbud.
2.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
De tilbudte ydelser skal kunne leveres i hele Danmark.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
31 280 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
31 280 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Begrundelse for annullation af udbud: styrelsen har modtaget fire tilbud, hvilket er under det antal, som styrelsen i udbudsmaterialet har sat som krav, at styrelsen som minimum ønsker at indgå delkontrakt med. Social- og Boligstyrelsen forventer snarest muligt at genudbyde delaftalen
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Børn og unge i tværkulturelle problemstillinger eller udsat for negativ social kontrol, VISO udbud på børne-, unge- og specialundervisningsområdet, 2025 til 2030
Beskrivelse
:
Social- og Boligstyrelsen udbyder VISO-ydelser på børne-, unge- og specialundervisningsområdet vedrørende Børn og unge i tværkulturelle problemstillinger eller udsat for negativ social kontrol. Udbuddet vedrører 1 delaftale: - Børn og unge i tværkulturelle problemstillinger eller udsat for negativ social kontrol Dette udbud vedrører levering af ydelserne specialrådgivning og udredning. Der henvises til ydelsesbeskrivelsen og udbuddets bilag for definition af ydelserne. Desuden indeholder udbuddet option på køb af vidensydelser på målgruppeområdet. Ydelserne vedr. børne-, unge- og specialundervisningsområdet udbydes for perioden 1. august 2025 til 31. juli 2030. Ydelserne udbydes efter reglerne om light-udbud i udbudslovens afsnit III (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer). Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvor alle potentielle tilbudsgivere har mulighed for at afgive tilbud.
Intern ID
:
2023-14043
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
85312300
Vejledning og rådgivning
Mængde
:
27 200
timer
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
De tilbudte ydelser skal kunne leveres i hele Danmark.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/08/2025
Varigheds slutdato
:
31/07/2030
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
3
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Kontrakten kan forlænges 3 gange 1 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
31 280 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
31 280 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger
:
Begrundelse for annullation af udbud: styrelsen har modtaget fire tilbud, hvilket er under det antal, som styrelsen i udbudsmaterialet har sat som krav, at styrelsen som minimum ønsker at indgå delkontrakt med. Social- og Boligstyrelsen forventer snarest muligt at genudbyde delaftalen
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Ved vurdering af kvalitet lægges vægt på: 1. I hvilken grad tilbudsgiver baserer de tilbudte ydelser på en konkret socialfaglig praksis og/eller specialundervisningspraksis med relevans for den tilbudte målgruppe og kombinationsproblematikker 2. I hvilken grad tilbudsgiver arbejder systematisk med at understøtte samarbejdet og den fælles forståelse i netværket omkring personen i de enkelte sager. 3. I hvilken grad tilbudsgiver leverer specialrådgivning uden for egen organisation. 4. I hvilken grad tilbudsgiver baserer de tilbudte ydelser på viden fra vidensmiljøer, som er relevante for målgruppen og kombinationsproblematikkerne. 5. I hvilken grad tilbudsgiver har en strategi for kompetenceudvikling, som understøtter og udvikler relevante kompetencer i forhold til målgruppen og kombinationsproblematikkerne.
Vægtning (pointantal, præcis)
:
40
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Kompetencer og erfaringer
Beskrivelse
:
Ved vurdering af kompetencer og erfaringer lægges vægt på: 1. I hvilken grad de tilbudte faggrupper anvender deres viden, kompetencer og erfaring med den kommunale/regionale sektor i rådgivningsarbejdet. 2. I hvilken grad de tilbudte faggrupper udgør et relevant, tværfagligt team med relevans for målgruppen og kombinationsproblematikkerne. 3. I hvilken grad de tilbudte faggrupper har relevant praksiserfaring og efter-/videreuddannelse i forhold til målgruppen og kombinationsproblematikkerne. 4. I hvilken grad de tilbudte faggrupper har viden om og erfaring med at anvende faglige tilgange og metoder med relevans for målgruppen og kombinationsproblematikkerne. 5. I hvilken grad tilbudsgiver tilbyder relevante typer af udredning med relevans for målgruppen og kombinationsproblematikkerne. 6. I hvilket grad de tilbudte faggrupper har relevante, uddannelsesmæssige kompetencer og erfaring i forhold til konsultativt arbejde i rådgivningsopgaverne.
Vægtning (pointantal, præcis)
:
40
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Ved vurdering af pris lægges vægt på den tilbudte timepris. Vurdering af pris sker ud fra et prisinterval, som spænder fra den nuværende laveste timepris til den nuværende højeste timepris i de gældende VISO-delkontrakter.
Vægtning (pointantal, præcis)
:
20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
Klage over udbuddet skal indgives til Klagenævnet for Udbud, jf. LBK nr. 593 af 2. juni 2016 (bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4, 1. pkt.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Social- og Boligstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Social- og Boligstyrelsen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Social- og Boligstyrelsen
Registreringsnummer
:
26144698
Afdeling
:
VISO
Postadresse
:
Edisonsvej 1
By
:
Odense C
Postnummer
:
5000
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Ingrid Opazo Uldal
Telefon
:
+45 50810943
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 35291000
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
9eb47030-3e04-4ec6-abde-266a9e1110fe
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype
:
33
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
22/01/2025
12:31:47 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
22/01/2025
12:34:11 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
49309-2025
EUT-S-nummer
:
16/2025
Offentliggørelsesdato
:
23/01/2025