1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Fællesindkøb Fyn
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Faaborg-Midtfyn kommune
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Kerteminde kommune
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Nordfyns kommune
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud vedrørende levering af voksenbleer til Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Nordfyns kommune
Beskrivelse
:
Udbuddet omfatter levering af voksenbleer, fikseringsmateriale samt underlag til følgende tre kommuner i Fællesindkøb Fyn: Kerteminde, Faaborg-Midtfyn og Nordfyns kommune
Identifikator for proceduren
:
7167a148-aa01-4739-be20-847bc1e66a93
Tidligere bekendtgørelse
:
0d9d6e78-ef85-444f-ab3c-f173b2cb0079-01
Intern ID
:
244487899
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbuddet omhandler levering af voksenbleer, fikseringsmateriale samt underlag efter Servicelovens bestemmelser. For alle tre kommuner er der tale om ca. 2540 bevillinger, hvor antallet enten kan falde eller stige i løbet af aftalens løbetid. Udbuddet gennemføres som et offentligt EU-udbud jf. lov nr. 1564 af 15. december 2015 (Udbudsloven) hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundende og som opfylder mindstekravene kan afgive tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33751000
Engangsbleer
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi
:
22 880 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Udbud vedrørende levering af voksenbleer til Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Nordfyns kommune
Beskrivelse
:
Udbuddet omfatter levering af voksenbleer, fikseringsmateriale samt underlag til følgende tre kommuner i Fællesindkøb Fyn: Kerteminde, Faaborg-Midtfyn og Nordfyns kommune
Intern ID
:
244487899
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33751000
Engangsbleer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi
:
22 880 000,00
DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris (60%)
Beskrivelse
:
Prisen indgår i den samlede evaluering i henhold til den angivne vægtning på 60%
Vægtning (pointantal, præcis)
:
60
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet (40%)
Beskrivelse
:
Kvaliteten indgår i den samlede evaluering i henhold til den angivne vægtning på 40%
Vægtning (pointantal, præcis)
:
40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Fællesindkøb Fyn
Registreringsnummer
:
29 18 86 45
Postadresse
:
Østerågade 40
By
:
Broby
Postnummer
:
5872
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Line Bergstrøm Norman Andersen
Telefon
:
+45 7253111131
Denne organisations roller
:
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Fax
:
+45 33307799
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Fax
:
+45 41715100
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Faaborg-Midtfyn kommune
Registreringsnummer
:
29188645
By
:
Ringe
Postnummer
:
5750
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
72530530
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Kerteminde kommune
Registreringsnummer
:
29189706
By
:
Kerteminde
Postnummer
:
5300
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
65151515
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Nordfyns kommune
Registreringsnummer
:
29188947
By
:
Bogense
Postnummer
:
5400
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
64828282
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
bdf7ad11-b207-42c6-b325-b2fa500cb1b5
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
18/12/2024
13:01:11 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
18/12/2024
13:06:21 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
777908-2024
EUT-S-nummer
:
247/2024
Offentliggørelsesdato
:
19/12/2024