1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Amgros I/S
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Sundhed
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Amgros 2025 2.701.b
Beskrivelse
:
<P>Amgros I/S (Amgros) er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Amgros ønsker at indgå rammeaftaler for de lægemidler, der fremgår af de enkelte delkontrakter nedenfor, med henblik på at forsyne interessenternes sygehusapoteker med lægemidler samt eventuelt videresalg til Færøerne og Grønland. Amgros videresælger lægemidlerne til sygehusapotekerne til Amgros’ indkøbspris med et tillæg. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive. Rammeaftalerne indgås uden købspligt, og sygehusapotekerne i regionerne er ikke forpligtet til at anvende Amgros’ rammeaftaler.</P>
Identifikator for proceduren
:
cd90edc7-4ba8-4d50-8ca0-c0a0578b02a1
Tidligere bekendtgørelse
:
350649-2024
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33600000
Lægemidler
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Udbud udføres af indkøbscentralen Amgros I/S. Leveringssteder er Amgros' lager, sygehuse og sygehusapoteker i Danmark. Adresser ses på: https://levportal.amgros.dk
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
168 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
168 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Den oplyste værdi af resultatet i pkt. 6.1.2 er udregnet som den anslåede værdi af rammeaftalen under den pågældende delkontrakt i hele aftaleperioden inkl. optioner og er udregnet på baggrund af tilbudsprisen og sygehusenes estimat for forbruget af lægemidlet.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
Udbuddet er omfattet af udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer), som implementerer udbudsdirektivet (2014/24/EU).
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Udbudsnummer 1
Beskrivelse
:
Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: B05ZB · Generisk navn: Hæmofiltrater lav-laktatholdig, kalium 0-4 mmol/L · Dispenseringsform: Hæmofiltreringsvæske · Styrke: 0-4 mmol/L · Pakning: 5000 ml · Enhedsværdi: 1000 ml · Mængde i enheder: 36400. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen.
Intern ID
:
Udbudsnummer 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33600000
Lægemidler
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
<P>Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår.</P> <P>Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.4.2025 - 31.3.2026.</P>
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/04/2025
Varigheds slutdato
:
31/03/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 12 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.10.2025, 1.10.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 792 353,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
3 792 353,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
70
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Er den tilbudte vare fri for PVC og ftalat?, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Energiforbrug til produktion af WFI, som det er beskrevet i udbudsbetingelserne. Angives i kWh/m3 , Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
10
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Udbudsnummer 2
Beskrivelse
:
Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: B05ZB · Generisk navn: Hæmofiltrater laktatfri, kalium 0-4 mmol/L · Dispenseringsform: Hæmofiltreringsvæske · Styrke: · Pakning: 5000 ml · Enhedsværdi: 1000 ml · Mængde i enheder: 2680 ··· ATC Kode: B05ZB · Generisk navn: Hæmofiltrater laktatfri, kalium 0-4 mmol/L · Dispenseringsform: Hæmofiltreringsvæske · Styrke: 2 mmol/l · Pakning: 5000 ml · Enhedsværdi: 1000 ml · Mængde i enheder: 2260 ··· ATC Kode: B05ZB · Generisk navn: Hæmofiltrater laktatfri, kalium 0-4 mmol/L · Dispenseringsform: Hæmofiltreringsvæske · Styrke: 4 mmol / l · Pakning: 5000 ml · Enhedsværdi: 1000 ml · Mængde i enheder: 10870. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen.
Intern ID
:
Udbudsnummer 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33600000
Lægemidler
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
<P>Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår.</P> <P>Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.4.2025 - 31.3.2026.</P>
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/04/2025
Varigheds slutdato
:
31/03/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 12 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.10.2025, 1.10.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 373 633,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
1 373 633,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
70
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Er den tilbudte vare fri for PVC og ftalat?, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Energiforbrug til produktion af WFI, som det er beskrevet i udbudsbetingelserne. Angives i kWh/m3 , Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
10
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Udbudsnummer 3
Beskrivelse
:
Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: B05ZB · Generisk navn: Hæmofiltrater fosfatholdig 1,2 -1,3 mmol/L · Dispenseringsform: Hæmofiltreringsvæske · Styrke: 1,2 - 1,3 mmol / l · Pakning: 5000 ml · Enhedsværdi: 1000 ml · Mængde i enheder: 25000. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen.
Intern ID
:
Udbudsnummer 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33600000
Lægemidler
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
<P>Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår.</P> <P>Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.4.2025 - 31.3.2026.</P>
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/04/2025
Varigheds slutdato
:
31/03/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 12 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.10.2025, 1.10.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 767 708,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
2 767 708,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
70
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Er den tilbudte vare fri for PVC og ftalat?, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Energiforbrug til produktion af WFI, som det er beskrevet i udbudsbetingelserne. Angives i kWh/m3 , Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
10
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
Udbudsnummer 4
Beskrivelse
:
Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: B05ZB · Generisk navn: Hæmofiltrater fosfatholdig, calciumfri · Dispenseringsform: Hæmofiltreringsvæske · Styrke: 0 - 1,2 mmol/l · Pakning: 5000 ml · Enhedsværdi: 1000 ml · Mængde i enheder: 44750. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen.
Intern ID
:
Udbudsnummer 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33600000
Lægemidler
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
<P>Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår.</P> <P>Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.4.2025 - 31.3.2026.</P>
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/04/2025
Varigheds slutdato
:
31/03/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 12 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.10.2025, 1.10.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
4 954 198,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
4 954 198,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
70
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Er den tilbudte vare fri for PVC og ftalat?, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Energiforbrug til produktion af WFI, som det er beskrevet i udbudsbetingelserne. Angives i kWh/m3 , Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
10
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0005
Titel
:
Udbudsnummer 5
Beskrivelse
:
Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: B05ZB · Generisk navn: Hæmofiltrater citratholdig · Dispenseringsform: Hæmofiltreringsvæske · Styrke: 18 /140 mmol/l · Pakning: 5000 ml · Enhedsværdi: 1000 ml · Mængde i enheder: 49750. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen.
Intern ID
:
Udbudsnummer 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33600000
Lægemidler
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
<P>Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår.</P> <P>Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.4.2025 - 31.3.2026.</P>
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/04/2025
Varigheds slutdato
:
31/03/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 12 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.10.2025, 1.10.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
5 507 740,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
5 507 740,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
70
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Er den tilbudte vare fri for PVC og ftalat?, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Energiforbrug til produktion af WFI, som det er beskrevet i udbudsbetingelserne. Angives i kWh/m3 , Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
10
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0006
Titel
:
Udbudsnummer 6
Beskrivelse
:
Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: B05ZB · Generisk navn: Hæmofiltrater citratholdig · Dispenseringsform: Hæmofiltreringsvæske · Styrke: 136/408 mmol/l · Enhedsværdi: 1000 ml · Mængde i enheder: 99999. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen.
Intern ID
:
Udbudsnummer 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33600000
Lægemidler
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
<P>Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår.</P> <P>Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.4.2025 - 31.3.2026.</P>
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/04/2025
Varigheds slutdato
:
31/03/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 12 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.10.2025, 1.10.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
149 604 367,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
149 604 367,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
70
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Er den tilbudte vare fri for PVC og ftalat?, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Energiforbrug til produktion af WFI, som det er beskrevet i udbudsbetingelserne. Angives i kWh/m3 , Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
10
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6.
Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure
:
167 999 999,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
3 792 353,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Vantive ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tilbudsnummer 42127
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
3 510 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
1
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Udbudsnummer 1 - Vantive ApS - Tilbudsnummer 42127
Dato for indgåelse af kontrakten
:
26/11/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
1 373 633,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Fresenius Medical Care A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tilbudsnummer 42120
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
420 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
1
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Udbudsnummer 2 - Fresenius Medical Care A/S - Tilbudsnummer 42120
Dato for indgåelse af kontrakten
:
26/11/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Vinder
:
Officielt navn
:
B. Braun Medical A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tilbudsnummer 42122
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
273 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
2
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Udbudsnummer 2 - B. Braun Medical A/S - Tilbudsnummer 42122
Dato for indgåelse af kontrakten
:
26/11/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
2 767 708,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Vantive ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tilbudsnummer 42128
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
3 260 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
1
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Udbudsnummer 3 - Vantive ApS - Tilbudsnummer 42128
Dato for indgåelse af kontrakten
:
26/11/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
4 954 198,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Vantive ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tilbudsnummer 42129
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0004
Værdien af tilbuddet
:
3 300 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
1
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Udbudsnummer 4 - Vantive ApS - Tilbudsnummer 42129
Dato for indgåelse af kontrakten
:
26/11/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
5 507 740,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Vantive ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tilbudsnummer 42130
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0005
Værdien af tilbuddet
:
4 220 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
1
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Udbudsnummer 5 - Vantive ApS - Tilbudsnummer 42130
Dato for indgåelse af kontrakten
:
26/11/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
149 604 367,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Fresenius Medical Care A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tilbudsnummer 42121
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0006
Tilbuddet blev rangordnet
:
ja
Rangfølge på listen over vindere
:
1
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Udbudsnummer 6 - Fresenius Medical Care A/S - Tilbudsnummer 42121
Dato for indgåelse af kontrakten
:
26/11/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Amgros I/S
Registreringsnummer
:
14479880
Postadresse
:
Dampfærgevej 22
By
:
København Ø
Postnummer
:
2100
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
88713000
Denne organisations roller
:
Køber
Indkøbscentral, der rekvirerer vareleverancer og/eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Vantive ApS
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
44201666
Postadresse
:
C/O Baxter A/S, Tobaksvejen 23 A2
By
:
Søborg
Postnummer
:
2860
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
2964 8102
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0003, LOT-0004, LOT-0005
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Fresenius Medical Care A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Registreringsnummer
:
20247371
Postadresse
:
Oldenburg Allé 1
By
:
Tåstrup
Postnummer
:
2630
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
4322 6106
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002, LOT-0006
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
B. Braun Medical A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
20343249
Postadresse
:
Dirch Passers Alle 27, 3 sal
By
:
Frederiksberg
Postnummer
:
2000
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
27376777
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
2c882960-831b-40f7-8aa2-d034104b4874
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
26/11/2024
00:00:00 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
724716-2024
EUT-S-nummer
:
231/2024
Offentliggørelsesdato
:
27/11/2024