23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
25.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Odense Kommune

Lægelige tjenester for Behandlingscenter Odense


Odense Kommune

718016-2024 - Resultater
Danmark – Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet – Lægelige tjenester for Behandlingscenter Odense
OJ S 229/2024 25/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Odense Kommune
E-mail krirs@odense.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Lægelige tjenester for Behandlingscenter Odense
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb af lægelige tjenester til behandlingscenter Odense. Udbuddet omfatter lægelige tjenester på hhv. stabiliseringsenheden (Behandlingscenter Odense, Grønlandsgade 13A og B), heroinklinikken (Behandlingscenter Odense, Grønlandsgade 13A og B), Unge og Rusmidler, St. Dannesbo og øvrige lokationer. Ved lægelige tjenester forstås køb af faste lægevikarer, som varetager hhv. rådgivning og behandling af de udsatte borgere, der besøger et af Behandlingscenter Odenses lokaliteter eller i enkle tilfælde, særligt udsatte borgere, der behandles i eget hjem. For nærmere beskrivelse af de udbudte tjenesteydelser, herunder de krav tjenesteydelserne skal opfylde, henvises til tilbudslisten, bilag 4, kravspecifikationen, bilag 3 samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål.
Identifikator for proceduren 4e30a069-5ab2-4525-80c6-9111a80ba71c
Tidligere bekendtgørelse : 322397f0-c882-4c72-b1ed-1d716d3f530b-01
Intern ID 326510
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Hovedpunkterne i proceduren Light udbud, hvor vi laver et udbud med forhandling og 3 leverandører vil blive indkaldt til forhandlingsmøder, når vi har modtaget første tilbud og evalueret.
2.1.2.
Udførelsessted
By Odense
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 20 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Lægelige tjenester for Behandlingscenter Odense
Beskrivelse : Udbuddet vedrører indkøb af lægelige tjenester til behandlingscenter Odense. Udbuddet omfatter lægelige tjenester på hhv. stabiliseringsenheden (Behandlingscenter Odense, Grønlandsgade 13A og B), heroinklinikken (Behandlingscenter Odense, Grønlandsgade 13A og B), Unge og Rusmidler, St. Dannesbo og øvrige lokationer. Ved lægelige tjenester forstås køb af faste lægevikarer, som varetager hhv. rådgivning og behandling af de udsatte borgere, der besøger et af Behandlingscenter Odenses lokaliteter eller i enkle tilfælde, særligt udsatte borgere, der behandles i eget hjem. For nærmere beskrivelse af de udbudte tjenesteydelser, herunder de krav tjenesteydelserne skal opfylde, henvises til tilbudslisten, bilag 4, kravspecifikationen, bilag 3 samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål.
Intern ID : 326510
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
5.1.2.
Udførelsessted
By : Odense
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2025
Varigheds slutdato 31/12/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 20 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Leverandøren skal overholde arbejdsklausul. Bilag 2
5.1.7.
Strategiske udbud
Grønne udbudskriterier Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Underkriteriet ”Pris” evalueres på baggrund af de i tilbudslisten afgivne priser. Priserne skal være ekskl. moms, men indeholde samtlige øvrige afgifter, tillæg og gebyrer mv.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Underkriteriet ”Kvalitet” vurderes på baggrund af tilbudsgivers besvarelse af Bilag 4a – Kvalitetsbeskrivelser.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 21 219 120,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn CARELINK A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 81627
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 81627
Titel Lægelige tjenester for Behandlingscenter Odense / CARELINK A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 21/11/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Odense Kommune
Registreringsnummer : 35209115
Postadresse : Flakhaven 2    
By : Odense C
Postnummer : 5000
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Enhed : Kristian Sunke
E-mail : krirs@odense.dk
Telefon : +45 20412546
Internetadresse : https://www.odense.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-1000
Officielt navn : Comdia ApS
Registreringsnummer : 33501404
Postadresse : Lindvedvej 73    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7199 3672
Internetadresse : https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7240 5600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 4171 5000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn : CARELINK A/S
Registreringsnummer : 30568176
Postadresse : Haraldsvej 60, 2.    
By : Randers SØ
Postnummer : 8960
Landsdel (NUTS) : Extra-Regio NUTS 3   ( DKZZZ )
Land : Danmark
E-mail : vik@carelink.dk
Telefon : 71993300
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 1e57d4b5-9499-4438-96d4-961962424157   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 33
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 22/11/2024   09:23:13 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 718016-2024
EUT-S-nummer : 229/2024
Offentliggørelsesdato : 25/11/2024

Send til en kollega

0.047