23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
20.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Udbud af specialiserede beskæftigelsesindsatser for borgere med psykiske udfordringer ift. job


Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

707013-2024 - Resultater
Danmark – Sociale foranstaltninger – Udbud af specialiserede beskæftigelsesindsatser for borgere med psykiske udfordringer ift. job
OJ S 226/2024 20/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
E-mail py85@kk.dk
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af specialiserede beskæftigelsesindsatser for borgere med psykiske udfordringer ift. job
Beskrivelse Udbuddet omfatter Ordregivers udbud af Rammeaftale om beskæftigelsesindsatser for borgere med psykiske udfordringer ift. job.Udbuddet gennemføres med afsæt i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats (”LAB”) kapitel 14, § 91 (øvrig vejledning og opkvalificering) samt kapitel 26 (mentorstøtte).
Identifikator for proceduren b093f892-881d-444c-8a7a-2fbe00fdb398
Tidligere bekendtgørelse : f25a4670-5bb6-4404-a7af-81ecb512b9a2-01
Intern ID 227161278
Udbudsprocedure Begrænset
Hovedpunkterne i proceduren Begrænset udbud med prækvalifikation
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Københavns eller Frederiksberg Kommune. Kap. 11/12-aktiviteter kan foregå i hele landet.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 21 450 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Formkrav ved prækvalifikation: Ved ansøgning om prækvalifikationen skal ansøger inden ansøgningsfristens udløb aflevere følgende dokumenter: • Udfyldt Udbudsbilag A – Prækvalifikationsskema. Bilaget skal afgives i Word og i PDF. For Ansøgere, der afgiver ansøgning som konsortium, bedes der afleveret udfyldt udbudsbilag A for hver økonomisk aktør. Hvis Ansøger agter at anvende underleverandører til udførelsen af (dele af) den udbudte ydelse, indgår underleverandørerne i vurderingen af Ansøgers virksomhedsstørrelse. Det vil sige, at Ansøgers og eventuelle underleverandørers antal medarbejdere og samlede årlige omsætning eller samlede årlige balance lægges sammen ved vurderingen af, om Ansøger er en mikrovirksomhed eller lille virksomhed i henhold til Kommissionens henstilling af 6. maj 2003 om definition af mikrovirksomheder, små og mellemstore virksomheder (2003/361/EF). En Ansøger / Tilbudsgiver kan ikke ændre sin(-e) underleverandør(-er) i udbudsprocessen uden Ordregivers skriftlige tilladelse. • For Ansøgere, der afgiver ansøgning som konsortium og for Ansøgere, der baserer sig på andre enheders økonomiske eller tekniske formåen, skal der afleveres udfyldt Udbudsbilag A samt dokumentation for hver økonomisk aktør (Udbudsbilag C og/eller D). Formkrav ved tilbudsfase: Tilbuddet skal være på dansk. Ordregiver opfordrer Tilbudsgiverne til at formulere sig så kortfattet som muligt og til kun at vedlægge det relevante. Tilbudsgiver kan alene afgive ét tilbud, i form af udfyldt Aftalebilag 4 (løsningsbeskrivelse). Bilaget skal afgives i Word og i PDF. Tilbuddet skal, udover eventuel følgeskrivelse eller lignende, indeholde følgende bilag i udfyldt stand: • Koncentrat af løsningsbeskrivelse. Bilaget skal afgives i Word og i PDF. • Serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, som maksimalt må være 6 måneder gammel. • Dokumentation for erhvervsansvarsforsikring, jf. Udbudsbekendtgørelsen. Der skal vedhæftes kopi af gyldig forsikringspolice eller erklæring fra relevant forsikringsselskab. Brug evt. Udbudsbilag E. • Dokumentation for omsætning (evt. ved brug af Udbudsbilag F), jf. Udbudsbekendtgørelsen. Der skal vedhæftes årsrapport e.l. revisorpåtegnet dokument med oplysninger om Ansøgers omsætning. Brug evt. Udbudsbilag F. Såfremt Tilbudsgiver er et konsortium eller baserer på andre enheders økonomiske eller tekniske formåen, skal der fremsendes serviceattest, dokumentation for erhvervsansvarsforsikring samt dokumentation for omsætning for alle aktører. Udvælgelseskriterier for adgang anden fase: Såfremt der modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som udgør det bedste konkurrencefelt. Ved vurderingen af det bedste konkurrencefelt, vil Ordregiver lægge vægt på, i hvor høj grad ansøgers reference 1) dokumenterer erfaringer med at gennemføre tilsvarende ydelser som omfattet af Rammeaftalen (vægtning: 50 %), og 2) dokumenterer erfaringer med at indsamle og udarbejde dokumentation af tilsvarende ydelser som omfattet af Rammeaftalen (vægtning: 50 %). Ansøger bør således beskrive sin reference udførligt, herunder med oplysning om til hvad, for hvem, hvordan og hvorfor beskæftigelsesindsatsen er gennemført (udvælgelseskriterium 1) og dokumentationen er indsamlet og udarbejdet (udvælgelseskriterie 2). Der kan med fordel anvendes konkrete og praksisnære eksempler i referencen. Den nationale udelukkelsesgrund, der henvises til i afsnittet om Udelukkelsesgrunde er den nationale udelukkelsesgrund, jf. Udbudslovens §134a: En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Yderligere oplysninger: Ansøger/Tilbudsgiver må ikke være omfattet af forbuddet i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af specialiserede beskæftigelsesindsatser for borgere med psykiske udfordringer ift. job
Beskrivelse : Udbuddet omfatter Ordregivers udbud af Rammeaftale om beskæftigelsesindsatser for borgere med psykiske udfordringer ift. job.Udbuddet gennemføres med afsæt i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats (”LAB”) kapitel 14, § 91 (øvrig vejledning og opkvalificering) samt kapitel 26 (mentorstøtte).
Intern ID : 227161278
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85310000   Sociale foranstaltninger
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Københavns eller Frederiksberg Kommune. Kap. 11/12-aktiviteter kan foregå i hele landet.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/11/2024
Varigheds slutdato 31/10/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 21 450 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger : Formkrav ved prækvalifikation: Ved ansøgning om prækvalifikationen skal ansøger inden ansøgningsfristens udløb aflevere følgende dokumenter: • Udfyldt Udbudsbilag A – Prækvalifikationsskema. Bilaget skal afgives i Word og i PDF. For Ansøgere, der afgiver ansøgning som konsortium, bedes der afleveret udfyldt udbudsbilag A for hver økonomisk aktør. Hvis Ansøger agter at anvende underleverandører til udførelsen af (dele af) den udbudte ydelse, indgår underleverandørerne i vurderingen af Ansøgers virksomhedsstørrelse. Det vil sige, at Ansøgers og eventuelle underleverandørers antal medarbejdere og samlede årlige omsætning eller samlede årlige balance lægges sammen ved vurderingen af, om Ansøger er en mikrovirksomhed eller lille virksomhed i henhold til Kommissionens henstilling af 6. maj 2003 om definition af mikrovirksomheder, små og mellemstore virksomheder (2003/361/EF). En Ansøger / Tilbudsgiver kan ikke ændre sin(-e) underleverandør(-er) i udbudsprocessen uden Ordregivers skriftlige tilladelse. • For Ansøgere, der afgiver ansøgning som konsortium og for Ansøgere, der baserer sig på andre enheders økonomiske eller tekniske formåen, skal der afleveres udfyldt Udbudsbilag A samt dokumentation for hver økonomisk aktør (Udbudsbilag C og/eller D). Formkrav ved tilbudsfase: Tilbuddet skal være på dansk. Ordregiver opfordrer Tilbudsgiverne til at formulere sig så kortfattet som muligt og til kun at vedlægge det relevante. Tilbudsgiver kan alene afgive ét tilbud, i form af udfyldt Aftalebilag 4 (løsningsbeskrivelse). Bilaget skal afgives i Word og i PDF. Tilbuddet skal, udover eventuel følgeskrivelse eller lignende, indeholde følgende bilag i udfyldt stand: • Koncentrat af løsningsbeskrivelse. Bilaget skal afgives i Word og i PDF. • Serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, som maksimalt må være 6 måneder gammel. • Dokumentation for erhvervsansvarsforsikring, jf. Udbudsbekendtgørelsen. Der skal vedhæftes kopi af gyldig forsikringspolice eller erklæring fra relevant forsikringsselskab. Brug evt. Udbudsbilag E. • Dokumentation for omsætning (evt. ved brug af Udbudsbilag F), jf. Udbudsbekendtgørelsen. Der skal vedhæftes årsrapport e.l. revisorpåtegnet dokument med oplysninger om Ansøgers omsætning. Brug evt. Udbudsbilag F. Såfremt Tilbudsgiver er et konsortium eller baserer på andre enheders økonomiske eller tekniske formåen, skal der fremsendes serviceattest, dokumentation for erhvervsansvarsforsikring samt dokumentation for omsætning for alle aktører. Udvælgelseskriterier for adgang anden fase: Såfremt der modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de 5 virksomheder, som udgør det bedste konkurrencefelt. Ved vurderingen af det bedste konkurrencefelt, vil Ordregiver lægge vægt på, i hvor høj grad ansøgers reference 1) dokumenterer erfaringer med at gennemføre tilsvarende ydelser som omfattet af Rammeaftalen (vægtning: 50 %), og 2) dokumenterer erfaringer med at indsamle og udarbejde dokumentation af tilsvarende ydelser som omfattet af Rammeaftalen (vægtning: 50 %). Ansøger bør således beskrive sin reference udførligt, herunder med oplysning om til hvad, for hvem, hvordan og hvorfor beskæftigelsesindsatsen er gennemført (udvælgelseskriterium 1) og dokumentationen er indsamlet og udarbejdet (udvælgelseskriterie 2). Der kan med fordel anvendes konkrete og praksisnære eksempler i referencen. Den nationale udelukkelsesgrund, der henvises til i afsnittet om Udelukkelsesgrunde er den nationale udelukkelsesgrund, jf. Udbudslovens §134a: En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Yderligere oplysninger: Ansøger/Tilbudsgiver må ikke være omfattet af forbuddet i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 21 450 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Aleris PP
Tilbud
Tilbud – Identifikator 230983495
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 243220955
Titel Rammeaftale om specialiserede beskæftigelsesindsatser for borgere med psykiske udfordringer ift. job
Dato for indgåelse af kontrakten 24/10/2024
Vinder
Officielt navn Falck Healthcare A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 230983500
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 243220955
Titel Rammeaftale om specialiserede beskæftigelsesindsatser for borgere med psykiske udfordringer ift. job
Dato for indgåelse af kontrakten 24/10/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Registreringsnummer : 64942212
Afdeling : Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Postadresse : Borups Allé 177    
By : København NV
Postnummer : 2400
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Johanne Elisabeth Madsen
E-mail : py85@kk.dk
Telefon : +45 33663366
Internetadresse : https://www.kk.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Fax : +45 33307799
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Fax : +45 41715100
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Falck Healthcare A/S
Registreringsnummer : 16165948
Postadresse : Sydhavnsgade 18    
By : København SV
Postnummer : 2450
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Falck Healthcare A/S
E-mail : uogu@falck.com
Telefon : 70333322
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Aleris PP
Registreringsnummer : 26850495
Postadresse : Ørnegårdsvej 16    
By : Gentofte
Postnummer : 2820
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Aleris PP
E-mail : infopp@aleris.dk
Telefon : 36372800
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 5fca279d-2e02-45e7-9ca0-5e296f0d3cb9   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 33
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 19/11/2024   07:53:18 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 19/11/2024   10:18:06 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 707013-2024
EUT-S-nummer : 226/2024
Offentliggørelsesdato : 20/11/2024

Send til en kollega

0.046