23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
25.10.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Udlændingestyrelsen

Udbud af kontrakt vedrørende levering af særlige indkvarteringsydelser for uledsagede mindreårige mv.


Udlændingestyrelsen

650320-2024 - Resultater
Danmark – Sociale foranstaltninger med institutionsophold – Udbud af kontrakt vedrørende levering af særlige indkvarteringsydelser for uledsagede mindreårige mv.
OJ S 209/2024 25/10/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Udlændingestyrelsen
E-mail ccsp@us.dk
Køberens retlige status : Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af kontrakt vedrørende levering af særlige indkvarteringsydelser for uledsagede mindreårige mv.
Beskrivelse Udbuddet omhandler primært levering af særlige indkvarteringsydelser for uledsagede mindreårige, der på grund af deres særlige behov og vanskelige adfærd, ikke kan rummes inden for det ordinære indkvarteringssystem. Derudover omhandler udbuddet muligheden for indkvartering af unge voksne i alderen 18-22 år med en problematisk adfærd, misbrugsproblematikker, traumer, psykisk sygdom mv. Udlændingestyrelsen har brug for: • fire faste indkvarteringspladser • to ekstrapladser • fire bufferpladser Udlændingestyrelsen skal i ganske særlige tilfælde have mulighed for at indkvartere målgruppen i en særlig skærmet indkvartering, hvor vedkommende kan skærmes fra øvrige beboere med 1:1 eller 2:1 bemanding døgnet rundt. Indkvarteringsopgaven har til formål at yde en præventiv, kvalificeret og tilpasset pædagogisk indsats over for målgruppen og målgruppens udfordringer, med henblik på at sikre en hurtig tilbagevenden til det ordinære indkvarteringssystem. Leverandøren skal stå for at levere alle indkvarteringsydelser i henhold til kontrakten og dertilhørende bilag. Den udbudte opgave er nærmere beskrevet i Kontrakten samt i Bilag 1 - Kravspecifikation. Opgaven omfatter bl.a.: • Alle bygningsmæssige omkostninger, herunder drift, leje/køb og forbrugsudgifter • Lønninger til alt personale • Beboernes: o kost o logi o udlevering af kontante ydelser o skoleundervisning o transport, fx i forbindelse med til- og fraflytning o forsikringer De indkvarterede beboere vil i forhold til modtagelse af sundhedsbehandling, i form af konsultationer og behandlinger mv. hos læger, sygeplejersker m.fl. og tilvejebringelse af medicin og hjælpemidler, være tilknyttet et ordinært indkvarteringssted. Aftale herom sker via Udlændingestyrelsen. En kommende leverandør skal kunne sikre trygge indkvarteringsrammer for beboerne – de uledsagede mindreårige såvel som de sårbare voksne. Det skal i den forbindelse sikres bl.a., at der sker en effektiv adskillelse mellem de uledsagede mindreårige og de unge voksne beboere. En sådan adskillelse kan fx sikres ved at anvende separate bygninger, etageadskillelse, men det kan også ske vha. indretning inden for én bygning, såfremt bygningsmassen tillader det. Det er tilsvarende nødvendigt, at en kommende leverandør effektivt kan adskille forskellige grupper af uledsagede mindreårige fra hinanden ud fra kriterier som alder samt sociale, trygheds- og sikkerhedsmæssige forhold. Der er tale om midlertidig indkvartering, og for at sikre at indkvarteringen bliver af en sådan midlertidig karakter, skal leverandøren bl.a. udarbejde månedlige statusopdateringer, hvor den enkelte beboer vurderes i forhold til mulig tilbagevenden til det ordinære indkvarteringssystem. Det bemærkes, at leverandøren endvidere skal sørge for, at beboere inden for ganske kort varsel kan blive afhentet og transporteret til det særlige indkvarteringssted.
Identifikator for proceduren b758abe3-69f3-4974-ab50-df68768f1de1
Tidligere bekendtgørelse : 3e05ee13-de93-48a4-8f35-b3ecfce36b18-01
Intern ID Udbud af kontrakt vedrørende levering af særlige indkvarteringsydelser for uledsagede mindreårige mv.
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud efter udbudslovens afsnit II. Udbuddet omfatter udelukkende en tilbudsfase.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85311000   Sociale foranstaltninger med institutionsophold
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger, 85300000   Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed, 85310000   Sociale foranstaltninger, 98000000   Andre kollektive, sociale og personlige tjenesteydelser
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Leveringen af de særlige indkvarteringsydelser kan finde sted i hele Danmark, dvs. at udførelsesstedet har NUTS-koden: "DK0".
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 49 633 216,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Den udbudte kontrakt er ikke opdelt i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, stk. 2, da kontraktens genstand ikke anses for egnet til opdeling. Kontrakten dækker udførelse af en kompleks opgave, hvor der er synergi mellem opgaverne, og hvor opgaverne løses mest hensigtsmæssigt for både ordregiver og tilbudsgiver inden for én og samme kontrakt. Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. Tilbudsgiver skal udfylde og aflevere ESPD’et som et foreløbigt bevis for udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Inden beslutning om tildeling af kontrakten skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD'et, fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 3 samt § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, skal følgende fremlægges, jf. udbudslovens § 153: - Et uddrag fra et relevant register eller tilsvarende dokument, der viser at tilbudsgiver ikke er omfattet af § 135, stk. 1, og et certifikat, der beviser, at tilbudsgiveren ikke er omfattet af § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6. - Udsteder det pågældende land ikke disse former for dokumentation eller dækker disse ikke alle tilfældene i § 135, stk. 1 eller 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, kan de erstattes af en erklæring under ed eller en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig myndighed mv., hvis edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land. For danske tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Hvis tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder er fra et andet EU/EØS-land, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Ordregiver er dog berettiget til at kræve yderligere dokumentation og foretage effektiv kontrol af den fremlagte dokumentation, såfremt ordregiveren skønner, at det er nødvendigt for, at udbudsproceduren gennemføres korrekt. Tilbudsgiver skal ikke fremlægge dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. For de øvrige udelukkelsesgrunde i udbudsloven er det ordregiver, der skal kunne påvise eller have tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at tilbudsgiveren er omfattet af en af de disse udelukkelsesgrunde. En tilbudsgiver, der er omfattet af en udelukkelsesgrund er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, med undtagelse af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a, hvor tilbudsgiver ikke har mulighed for at dokumentere pålidelighed. Ordregiver kan alene udelukke en tilbudsgiver, hvis ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis denne ikke inden for en passende frist har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for dennes pålidelighed (self-cleaning), eller hvis den fremlagte dokumentation ikke vurderes tilstrækkelig til at dokumentere pålidelighed. I forhold til hvad der tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af kontrakt vedrørende levering af særlige indkvarteringsydelser for uledsagede mindreårige mv.
Beskrivelse : Udbuddet omhandler primært levering af særlige indkvarteringsydelser for uledsagede mindreårige, der på grund af deres særlige behov og vanskelige adfærd, ikke kan rummes inden for det ordinære indkvarteringssystem. Derudover omhandler udbuddet muligheden for indkvartering af unge voksne i alderen 18-22 år med en problematisk adfærd, misbrugsproblematikker, traumer, psykisk sygdom mv. Udlændingestyrelsen har brug for: • fire faste indkvarteringspladser • to ekstrapladser • fire bufferpladser Udlændingestyrelsen skal i ganske særlige tilfælde have mulighed for at indkvartere målgruppen i en særlig skærmet indkvartering, hvor vedkommende kan skærmes fra øvrige beboere med 1:1 eller 2:1 bemanding døgnet rundt. Indkvarteringsopgaven har til formål at yde en præventiv, kvalificeret og tilpasset pædagogisk indsats over for målgruppen og målgruppens udfordringer, med henblik på at sikre en hurtig tilbagevenden til det ordinære indkvarteringssystem. Leverandøren skal stå for at levere alle indkvarteringsydelser i henhold til kontrakten og dertilhørende bilag. Den udbudte opgave er nærmere beskrevet i Kontrakten samt i Bilag 1 - Kravspecifikation. Opgaven omfatter bl.a.: • Alle bygningsmæssige omkostninger, herunder drift, leje/køb og forbrugsudgifter • Lønninger til alt personale • Beboernes: o kost o logi o udlevering af kontante ydelser o skoleundervisning o transport, fx i forbindelse med til- og fraflytning o forsikringer De indkvarterede beboere vil i forhold til modtagelse af sundhedsbehandling, i form af konsultationer og behandlinger mv. hos læger, sygeplejersker m.fl. og tilvejebringelse af medicin og hjælpemidler, være tilknyttet et ordinært indkvarteringssted. Aftale herom sker via Udlændingestyrelsen. En kommende leverandør skal kunne sikre trygge indkvarteringsrammer for beboerne – de uledsagede mindreårige såvel som de sårbare voksne. Det skal i den forbindelse sikres bl.a., at der sker en effektiv adskillelse mellem de uledsagede mindreårige og de unge voksne beboere. En sådan adskillelse kan fx sikres ved at anvende separate bygninger, etageadskillelse, men det kan også ske vha. indretning inden for én bygning, såfremt bygningsmassen tillader det. Det er tilsvarende nødvendigt, at en kommende leverandør effektivt kan adskille forskellige grupper af uledsagede mindreårige fra hinanden ud fra kriterier som alder samt sociale, trygheds- og sikkerhedsmæssige forhold. Der er tale om midlertidig indkvartering, og for at sikre at indkvarteringen bliver af en sådan midlertidig karakter, skal leverandøren bl.a. udarbejde månedlige statusopdateringer, hvor den enkelte beboer vurderes i forhold til mulig tilbagevenden til det ordinære indkvarteringssystem. Det bemærkes, at leverandøren endvidere skal sørge for, at beboere inden for ganske kort varsel kan blive afhentet og transporteret til det særlige indkvarteringssted.
Intern ID : Udbud af kontrakt vedrørende levering af særlige indkvarteringsydelser for uledsagede mindreårige mv.
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85311000   Sociale foranstaltninger med institutionsophold
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger, 85300000   Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed, 85310000   Sociale foranstaltninger, 98000000   Andre kollektive, sociale og personlige tjenesteydelser
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Leveringen af de særlige indkvarteringsydelser kan finde sted i hele Danmark, dvs. at udførelsesstedet har NUTS-koden: "DK0".
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 3
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten træder i kraft den 1. januar 2025 til og med den 31. december 2025. Styrelsen har ret til at forlænge Kontrakten tre gange op til ét års varighed. Hvis Styrelsen ønsker at forlænge Kontrakten i henhold til denne bestemmelse, meddeles dette skriftligt til Leverandøren med mindst seks måneders varsel inden Kontraktens planlagte ophør.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 49 633 216,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Den udbudte kontrakt er ikke opdelt i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, stk. 2, da kontraktens genstand ikke anses for egnet til opdeling. Kontrakten dækker udførelse af en kompleks opgave, hvor der er synergi mellem opgaverne, og hvor opgaverne løses mest hensigtsmæssigt for både ordregiver og tilbudsgiver inden for én og samme kontrakt. Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. Tilbudsgiver skal udfylde og aflevere ESPD’et som et foreløbigt bevis for udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Inden beslutning om tildeling af kontrakten skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD'et, fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 3 samt § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, skal følgende fremlægges, jf. udbudslovens § 153: - Et uddrag fra et relevant register eller tilsvarende dokument, der viser at tilbudsgiver ikke er omfattet af § 135, stk. 1, og et certifikat, der beviser, at tilbudsgiveren ikke er omfattet af § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6. - Udsteder det pågældende land ikke disse former for dokumentation eller dækker disse ikke alle tilfældene i § 135, stk. 1 eller 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, kan de erstattes af en erklæring under ed eller en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig myndighed mv., hvis edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land. For danske tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Hvis tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder er fra et andet EU/EØS-land, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Ordregiver er dog berettiget til at kræve yderligere dokumentation og foretage effektiv kontrol af den fremlagte dokumentation, såfremt ordregiveren skønner, at det er nødvendigt for, at udbudsproceduren gennemføres korrekt. Tilbudsgiver skal ikke fremlægge dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. For de øvrige udelukkelsesgrunde i udbudsloven er det ordregiver, der skal kunne påvise eller have tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at tilbudsgiveren er omfattet af en af de disse udelukkelsesgrunde. En tilbudsgiver, der er omfattet af en udelukkelsesgrund er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, med undtagelse af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a, hvor tilbudsgiver ikke har mulighed for at dokumentere pålidelighed. Ordregiver kan alene udelukke en tilbudsgiver, hvis ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis denne ikke inden for en passende frist har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for dennes pålidelighed (self-cleaning), eller hvis den fremlagte dokumentation ikke vurderes tilstrækkelig til at dokumentere pålidelighed. I forhold til hvad der tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Beboernes hverdag på et Indkvarteringssted
Beskrivelse : Evalueringen af tildelingskriteriet foretages som beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 7.1.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Plan for indkvarteringsforløb
Beskrivelse : Evalueringen af tildelingskriteriet foretages som beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 7.1.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Tilbudsgiver skal afgive priser i bilag 5 - Leverandørens tilbudsliste. Priserne indgår i den samlede evaluering som beskrevet i udbudsbetingelsernes pkt. 7.2.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Udlændingestyrelsen
Organisation, der udfører betalingen Udlændingestyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Udlændingestyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 66 952 800,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Ask4US ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Ask4US ApS Tilbud
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 66 952 800,00   DKK
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbud af kontrakt vedrørende levering af særlige indkvarteringsydelser for uledsagede mindreårige mv.
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 01/10/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 21/10/2024
Organisation, der underskriver kontrakten Udlændingestyrelsen
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Udlændingestyrelsen
Registreringsnummer : 77940413
Postadresse : Farimagsvej 51    
By : Næstved
Postnummer : 4700
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Enhed : Cecilie Santino Camre
E-mail : ccsp@us.dk
Telefon : 21 74 82 90
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Ask4US ApS
Registreringsnummer : 36682329
Postadresse : Holmevej 35    
By : Farsø
Postnummer : 9640
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : Thomas Tholstrup
E-mail : thomas@ask4us.dk
Telefon : 40566079
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 11e65048-571b-4806-8c9a-1e9b4d4c31bc   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 24/10/2024   10:49:09 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 24/10/2024   10:51:31 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 650320-2024
EUT-S-nummer : 209/2024
Offentliggørelsesdato : 25/10/2024

Send til en kollega

0.063