23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
11.10.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Nordjylland

Udbud af forundersøgelser, behandling og efterkontrol af grå stær operationer


Region Nordjylland

616072-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Hospitalsvirksomhed – Udbud af forundersøgelser, behandling og efterkontrol af grå stær operationer
OJ S 199/2024 11/10/2024
Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning - Meddelelse om ændring
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
E-mail cahj@rn.dk
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af forundersøgelser, behandling og efterkontrol af grå stær operationer
Beskrivelse Udbuddet vedrører forundersøgelser, behandling og efterkontrol af grå stær operationer til Region Nordjylland
Identifikator for proceduren 347860e7-4e33-49ca-a219-92fbe519db74
Intern ID 1-23-4-104-1-24
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Hovedpunkterne i proceduren Der kan bydes på følgende delaftaler: Delaftale 1: Grå stær operationer – skal kunne udføres i kommunerne: Hjørring, Frederikshavn, Jammerbugt eller Brønderslev Delaftale 2: Grå stær operationer – skal kunne udføres i kommunerne: Thisted eller Morsø Delaftale 3: Grå stær operationer – skal kunne udføres i kommunerne: Vesthimmerland, Aalborg, Rebild eller Mariagerfjord. Der forventes indgået delaftaler på alle tre delaftaler med henholdsvis én primær og én sekundær leverandør på hver delaftale. Én tilbudsgiver kan vinde flere eller alle delaftaler enten som primær eller sekundær leverandør pr. delaftale. Tildelingskriteriet er "laveste pris".
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85111000   Hospitalsvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 85111100   Konsultation og behandling på kirurgisk afdeling, 85121300   Konsultation og behandling hos kirurgiske specialister
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 16 400,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 32 800,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Værdierne "anslået værdi" og "maksimal værdi" angiver de anslåede og maksimale mængder. Den anslåede mængde for alle tre delkontrakt er 16.400 procedurekoder og den maksimale mængde er 32.800 procedurekoder.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Ordregiver har valgt at udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse i nærværende udbud.
Konkurs Ordregiver har valgt at udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse i nærværende udbud.
Korruption Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1 finder anvendelse i nærværende udbud.
Tvangsakkord uden for konkurs Ordregiver har valgt at udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse i nærværende udbud.
Deltagelse i en kriminel organisation Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1 finder anvendelse i nærværende udbud.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1 finder anvendelse i nærværende udbud.
Svig Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1 finder anvendelse i nærværende udbud.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1 finder anvendelse i nærværende udbud.
Insolvens Ordregiver har valgt at udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse i nærværende udbud.
Aktiver, der administreres af en kurator Ordregiver har valgt at udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse i nærværende udbud.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Ordregiver har valgt at udbudslovens § 136 finder anvendelse i nærværende udbud.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Ordregiver har valgt at udbudslovens § 136 finder anvendelse i nærværende udbud.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Ordregiver har valgt at udbudslovens § 136 finder anvendelse i nærværende udbud.
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Ordregiver har valgt at udbudslovens § 136 finder anvendelse i nærværende udbud.
Betaling af socialsikringsbidrag Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 3 finder anvendelse i nærværende udbud.
Erhvervsvirksomheden er indstillet Ordregiver har valgt at udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 finder anvendelse i nærværende udbud.
Betaling af skatter og afgifter Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 3 finder anvendelse i nærværende udbud.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Ordregiver har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1 finder anvendelse i nærværende udbud.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Grå stær operationer – i kommunerne: Hjørring, Frederikshavn, Jammerbugt eller Brønderslev
Beskrivelse : Udbuddet vedrører forundersøgelser, behandling og efterkontrol af grå stær operationer til Region Nordjylland
Intern ID : 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85111000   Hospitalsvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 85111100   Konsultation og behandling på kirurgisk afdeling, 85121300   Konsultation og behandling hos kirurgiske specialister
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 16 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Yderligere oplysninger : Værdierne "anslået værdi" og "maksimal værdi" angiver de anslåede og maksimale mængder. For delaftale 1 er den anslåede mængde 8.000 procedurekoder og den maksimale mængde 16.000 procedurekoder for kontraktperioden.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Klager
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at ingen af Tilbudsgivers ansatte, som skal levere ydelser i henhold til nærværende kontrakt, har tre (3) eller flere patientklager indenfor de seneste 5 år, hvor der er givet kritik fra Sundhedsvæsenets disciplinærnævn.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Laveste pris
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er laveste pris. Se yderligere i udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 18/10/2024   10:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om klagefrister : Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192) skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Grå stær operationer – i kommunerne: Thisted eller Morsø
Beskrivelse : Udbuddet vedrører forundersøgelser, behandling og efterkontrol af grå stær operationer til Region Nordjylland
Intern ID : 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85111000   Hospitalsvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 85111100   Konsultation og behandling på kirurgisk afdeling, 85121300   Konsultation og behandling hos kirurgiske specialister
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 600,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 3 200,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Yderligere oplysninger : Værdierne "anslået værdi" og "maksimal værdi" angiver de anslåede og maksimale mængder. For delaftale 2 er den anslåede mængde 1.600 procedurekoder og den maksimale mængde 3.200 procedurekoder for kontraktperioden.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Klager
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at ingen af Tilbudsgivers ansatte, som skal levere ydelser i henhold til nærværende kontrakt, har tre (3) eller flere patientklager indenfor de seneste 5 år, hvor der er givet kritik fra Sundhedsvæsenets disciplinærnævn.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Laveste pris
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er laveste pris. Se yderligere i udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 18/10/2024   10:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om klagefrister : Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192) skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Grå stær operationer – i kommunerne: Vesthimmerland, Aalborg, Rebild eller Mariagerfjord
Beskrivelse : Udbuddet vedrører forundersøgelser, behandling og efterkontrol af grå stær operationer til Region Nordjylland
Intern ID : 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85111000   Hospitalsvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 85111100   Konsultation og behandling på kirurgisk afdeling, 85121300   Konsultation og behandling hos kirurgiske specialister
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 800,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 13 600,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Yderligere oplysninger : Værdierne "anslået værdi" og "maksimal værdi" angiver de anslåede og maksimale mængder. For delaftale 3 er den anslåede mængde 6.800 procedurekoder og den maksimale mængde 13.600 procedurekoder for kontraktperioden.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Klager
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at ingen af Tilbudsgivers ansatte, som skal levere ydelser i henhold til nærværende kontrakt, har tre (3) eller flere patientklager indenfor de seneste 5 år, hvor der er givet kritik fra Sundhedsvæsenets disciplinærnævn.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Laveste pris
Beskrivelse : Tildelingskriteriet er laveste pris. Se yderligere i udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 18/10/2024   10:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om klagefrister : Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192) skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Region Nordjylland
Registreringsnummer : 29190941
Afdeling : Økonomi
Postadresse : Niels Bohrs Vej 30    
By : Aalborg Ø
Postnummer : 9220
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : Camilla Hjerrild
E-mail : cahj@rn.dk
Telefon : +45 51839080
Internetadresse : https://rn.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715100
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
10. Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres 615a173b-991b-4346-8f32-852c0f7a1db0-01
Hovedårsagen til ændringen Der foreligger nu oplysninger
Beskrivelse Tidsfristen er ændret fra den 15.10.2024 kl. 12.00 til den 18.10.2024 kl. 12.00.
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator : ORG-0002
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator : ORG-0003
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator : LOT-0001
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator : LOT-0002
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator : LOT-0003
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 40b3d8de-e4ca-425e-95e3-18e4167b400e   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 20
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 09/10/2024   14:16:41 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 09/10/2024   14:17:46 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 616072-2024
EUT-S-nummer : 199/2024
Offentliggørelsesdato : 11/10/2024

Send til en kollega

0.062