1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
AMGROS I/S
Køberens retlige status
:
Offentlig virksomhed, der styres af en regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Sundhed
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Offentligt udbud af høreapparater 2024 - Genudbud af behandlingskategori 3A/Delkontrakt 3A
Beskrivelse
:
Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Amgros ønsker at indgå rammeaftaler om indkøb af høreapparater, fjernbetjeninger, streamere, batteriopladere, crossendere, ørepropper samt supplerende ydelser, med henblik på at forsyne interessenternes offentlige høreklinikker og andre, der ordinerer og tilpasser høreapparater i det offentlige system. Amgros videresælger ovennævnte varer til regionerne til en indkøbspris med et procenttillæg og/eller gebyr pr. høreapparat. Dette udbud er en selvstændig del af det samlede Høreapparatsudbud (Hovedudbud), som er registreret under udbudsbekendtgørelsesnummer 317441-2024 og netop afsluttet. Selvom denne delkontrakt vil indgå som en del af Høreapparatsaftalen, der er omfattet af det nævnte hovedudbud, står dette deludbud åbent for alle interesserede tilbudsgivere. Amgros opfordrer således både tidligere deltagere i hovedudbuddet og nye leverandører til at afgive tilbud under denne delkontrakt. Der skal tilbydes ikke-genopladelige bag ved øret høreapparater. Se udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategor, herunder de relevante tekniske krav for høreapparaterne i behandlingskategorien samt øvrige krav til afgivelse af tilbud under behandlingskategorien. Tilbud skal også omfatte forskelligt tilbehør som nærmere beskrevet i udbudsmaterialet, jf. tillige den generelle beskrivelse af rammeaftalerne i pkt. 2. Amgros agter at indgå 3-5 rammeaftaler for behandlingskategori 3A. Udbuddet omfatter en rammeaftale med Høreklinikken på Færøerne. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive.
Identifikator for proceduren
:
efd644b8-94ed-4648-894e-2ae7b10ef502
Tidligere bekendtgørelse
:
317441-2024
Intern ID
:
Genudbud behandlingskategori 3A
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33185000
Høreapparater
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33185100
Dele og tilbehør til høreapparater
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Extra-Regio NUTS 3
(
DKZZZ
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Høreklinikken på Færøerne indgår selvstændig rammeaftale med leverandøren. Rammeaftalen omfatter ikke indkøb til Grønland.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
40 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
60 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem, EU-Supply. For at få adgang til udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem, jf. udbudsbetingelserne. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem. Hvis tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan support kontaktes på mail, dksupport@eu-supply.com, eller telefon, (+45) 70 20 80 14. For delkontrakten er anført et skøn over den forventede samlede kontraktsum i rammeaftalens fulde løbetid, dvs. 48 måneder. Den anslåede værdi er baseret på historiske tal og det faktiske indkøb er behæftet med stor usikkerhed. Forskellen på den anslåede værdi og den maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om det faktiske indkøb og delkontrakts endelige værdi. Den anslåede værdi er således udtryk for ordregivers skøn over det forventede indkøb på rammeaftalen, mens den maksimale værdi udtrykker den højeste anslåede værdi, under hensyntagen til den usikkerhed, der er forbundet med skønnet over det forventede indkøb, de konkrete tilbudspriser, m.v. Den samlede anslåede værdi er summen af den anslåede værdi for de enkelte delkontrakter. Tilsvarende gælder for den samlede maksimale værdi. Det understreges, at der ikke garanteres nogen omsætning på rammeaftalerne. Leverandører skal ved afgivelse af tilbud anvende det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) i EU-Supply til at afgive erklæring vedrørende de obligatoriske udelukkelsesgrunde i §§ 135-136 i udbudsloven. Der henvises til den udarbejdede vejledning om udfyldelse af ESPD, der indgår som en del af udbudsmaterialet. Leverandøren må ikke være omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. Der er ikke tilvalgt frivillige udelukkelsesgrunde for udbuddet. Det er ikke nødvendigt for tilbudsgiver at underskrive sit ESPD-dokument. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Hvis Tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder, skal hver deltagers ESPD-dokument være underskrevet af den pågældende deltager. Det er ikke nødvendigt for den ledende Tilbudsgiver, der indgiver tilbuddet, at underskrive sit ESPD-dokument. Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 151-152, jf. § 153. Som alternativ til den dokumentation, der er nævnt i udbudslovens §§ 153-155, 157 og 158 kan tilbudsgiver forelægge ordregiver et certifikat for optagelse på en officiel liste over godkendte økonomiske aktører, jf. § 156, som er udstedt af den kompetente myndighed. Ordregiver kan kun acceptere certifikat for optagelse på en officiel liste fra tilbudsgivere, der er etableret i det land, som fører den officielle liste. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 som ændret ved forordning (EU) 2022/1269. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at de økonomiske aktører ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve dokumentation for aktørernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske krav for høreapparaterne. Amgros gør opmærksom på, at der er tale om et genudbud af behandlingskategori 3A - ikke genopladelige BTE-høreapparater - Meget højt teknisk niveau. Behandlingskategorien blev annulleret i forbindelse med udbudsnummer 317441-2024 pga. manglende konkurrence og er derfor genudbudt med plads til op til 5 rammeaftaler.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Korruption
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2).
Deltagelse i en kriminel organisation
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1).
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5).
Svig
:
jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6).
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure
:
Jf. udbudslovens § 136, nr. 3).
Rent nationale udelukkelsesgrunde
:
Jf. udbudslovens § 134 a.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren
:
Jf. udbudslovens § 136, nr. 1).
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure
:
Jf. udbudslovens § 136, nr. 2).
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet
:
Jf. udbudslovens § 136, nr. 4).
Betaling af socialsikringsbidrag
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 3.
Betaling af skatter og afgifter
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 3.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4).
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Offentligt udbud af høreapparater 2024 - Genudbud af behandlingskategori 3A/Delkontrakt 3A
Beskrivelse
:
Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Amgros ønsker at indgå rammeaftaler om indkøb af høreapparater, fjernbetjeninger, streamere, batteriopladere, crossendere, ørepropper samt supplerende ydelser, med henblik på at forsyne interessenternes offentlige høreklinikker og andre, der ordinerer og tilpasser høreapparater i det offentlige system. Amgros videresælger ovennævnte varer til regionerne til en indkøbspris med et procenttillæg og/eller gebyr pr. høreapparat. Dette udbud er en selvstændig del af det samlede Høreapparatsudbud (Hovedudbud), som er registreret under udbudsbekendtgørelsesnummer 317441-2024 og netop afsluttet. Selvom denne delkontrakt vil indgå som en del af Høreapparatsaftalen, der er omfattet af det nævnte hovedudbud, står dette deludbud åbent for alle interesserede tilbudsgivere. Amgros opfordrer således både tidligere deltagere i hovedudbuddet og nye leverandører til at afgive tilbud under denne delkontrakt. Der skal tilbydes ikke-genopladelige bag ved øret høreapparater. Se udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategor, herunder de relevante tekniske krav for høreapparaterne i behandlingskategorien samt øvrige krav til afgivelse af tilbud under behandlingskategorien. Tilbud skal også omfatte forskelligt tilbehør som nærmere beskrevet i udbudsmaterialet, jf. tillige den generelle beskrivelse af rammeaftalerne i pkt. 2. Amgros agter at indgå 3-5 rammeaftaler for behandlingskategori 3A. Udbuddet omfatter en rammeaftale med Høreklinikken på Færøerne. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive.
Intern ID
:
1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33185000
Høreapparater
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33185100
Dele og tilbehør til høreapparater
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Offentlige høreklinikker, puljeklinikker i Danmark og øvrige klinikker eller kommunikationscentre, der udleverer høreapparater.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Extra-Regio NUTS 3
(
DKZZZ
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Høreklinikken på Færøerne indgår selvstændig rammeaftale med leverandøren. Rammeaftalen omfatter ikke indkøb til Grønland.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/03/2025
Varigheds slutdato
:
28/02/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
3
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Den anslåede varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.03.2025 – 28.02.2027. De efterfølgende 24 måneder udgør aftalens forlængelsesperiode. Rammeaftalen kan forlænges på uændrede vilkår i op til 24 måneder. Forlængelse kan ske samlet eller af flere omgange. Det anførte antal ovenfor for ”Højeste antal fornyelser” er fastsat for, at det ikke skal indebære en begrænsning i forhold til rammeaftalens ordlyd, men det forventes ikke at der vil være behov for mere end eventuelt en eller få forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
40 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
60 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Beskrivelse
:
Næste rammeaftale om indkøb af høreapparater forventes offentliggjort i 2026 eller 2027 afhængigt af om mulighed for forlængelse af de udbudte rammeaftaler benyttes.
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger
:
Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem, EU-Supply. For at få adgang til udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem, jf. udbudsbetingelserne. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem. Hvis tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan support kontaktes på mail, dksupport@eu-supply.com, eller telefon, (+45) 70 20 80 14. For delkontrakten er anført et skøn over den forventede samlede kontraktsum i rammeaftalens fulde løbetid, dvs. 48 måneder. Den anslåede værdi er baseret på historiske tal og det faktiske indkøb er behæftet med stor usikkerhed. Forskellen på den anslåede værdi og den maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om det faktiske indkøb og delkontrakts endelige værdi. Den anslåede værdi er således udtryk for ordregivers skøn over det forventede indkøb på rammeaftalen, mens den maksimale værdi udtrykker den højeste anslåede værdi, under hensyntagen til den usikkerhed, der er forbundet med skønnet over det forventede indkøb, de konkrete tilbudspriser, m.v. Den samlede anslåede værdi er summen af den anslåede værdi for de enkelte delkontrakter. Tilsvarende gælder for den samlede maksimale værdi. Det understreges, at der ikke garanteres nogen omsætning på rammeaftalerne. Leverandører skal ved afgivelse af tilbud anvende det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) i EU-Supply til at afgive erklæring vedrørende de obligatoriske udelukkelsesgrunde i §§ 135-136 i udbudsloven. Der henvises til den udarbejdede vejledning om udfyldelse af ESPD, der indgår som en del af udbudsmaterialet. Leverandøren må ikke være omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. Der er ikke tilvalgt frivillige udelukkelsesgrunde for udbuddet. Det er ikke nødvendigt for tilbudsgiver at underskrive sit ESPD-dokument. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Hvis Tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder, skal hver deltagers ESPD-dokument være underskrevet af den pågældende deltager. Det er ikke nødvendigt for den ledende Tilbudsgiver, der indgiver tilbuddet, at underskrive sit ESPD-dokument. Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 151-152, jf. § 153. Som alternativ til den dokumentation, der er nævnt i udbudslovens §§ 153-155, 157 og 158 kan tilbudsgiver forelægge ordregiver et certifikat for optagelse på en officiel liste over godkendte økonomiske aktører, jf. § 156, som er udstedt af den kompetente myndighed. Ordregiver kan kun acceptere certifikat for optagelse på en officiel liste fra tilbudsgivere, der er etableret i det land, som fører den officielle liste. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 som ændret ved forordning (EU) 2022/1269. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at de økonomiske aktører ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve dokumentation for aktørernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske krav for høreapparaterne. Amgros gør opmærksom på, at der er tale om et genudbud af behandlingskategori 3A - ikke genopladelige BTE-høreapparater - Meget højt teknisk niveau. Behandlingskategorien blev annulleret i forbindelse med udbudsnummer 317441-2024 pga. manglende konkurrence og er derfor genudbudt med plads til op til 5 rammeaftaler.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
:
Type
:
Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium
:
Ikke anvendt
Kriterium
:
Type
:
Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium
:
Ikke anvendt
Kriterium
:
Type
:
Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium
:
Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Der henvises til udbudsbetingelsernes punkt 13.1 og 13.2
Vægtning (procentdel, præcis)
:
50
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Der henvises til udbudsbetingelsernes punkt 13.1 og 13.3
Vægtning (procentdel, præcis)
:
30
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Bæredygtighed
Beskrivelse
:
Der henvises til udbudsbetingelsernes punkt 13.1 og 13.4
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på
:
dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger
:
14/10/2024
08:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
,
engelsk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud
:
21/10/2024
08:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet
:
6
Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
:
Åbningsdato
:
21/10/2024
08:00:00 (UTC)
Sted
:
Amgros, København
Yderligere oplysninger
:
Der vil ikke være adgang for tilbudsgivere ved åbning af tilbud. Vedståelsesfristen er 6 måneder fra tilbudsfristen.
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse
:
Hvis kontrakten tildeles en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal deltagerne i sammenslutningen påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en fælles befuldmægtiget.
Der kræves en fortrolighedsaftale
:
nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for udbud (lovbekendtgørelse nr. 593 af 02.06.2016) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Klageren skal tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
5
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
:
AMGROS I/S
Organisation, der behandler tilbud
:
AMGROS I/S
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
AMGROS I/S
Registreringsnummer
:
1447 9880
Postadresse
:
Dampfærgevej 27-29
By
:
København Ø
Postnummer
:
2100
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Lisbeth Kjems Christensen
Telefon
:
+45 88713083
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 35291000
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
8bfefaa4-9f18-419e-8106-7ed126b22265
-
01
Formulartype
:
Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype
:
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
16/09/2024
08:00:38 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
16/09/2024
08:00:38 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
556747-2024
EUT-S-nummer
:
181/2024
Offentliggørelsesdato
:
17/09/2024