23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
10.09.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

AMGROS I/S

Udbud på batterier til høreapparater, BAHA, CI, fjernbetjeninger og streamere samt tykke lydslanger til høreapparater


AMGROS I/S

543229-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Batterier – Udbud på batterier til høreapparater, BAHA, CI, fjernbetjeninger og streamere samt tykke lydslanger til høreapparater
OJ S 176/2024 10/09/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn AMGROS I/S
E-mail haudbud@amgros.dk
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed, der styres af en regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Sjælland
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Midtjylland
E-mail kontakt@rm.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Hovedstaden
E-mail regionh@regionh.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Syddanmark
E-mail kontakt@rsyd.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
E-mail region@rn.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud på batterier til høreapparater, BAHA, CI, fjernbetjeninger og streamere samt tykke lydslanger til høreapparater
Beskrivelse Formålet med rammeaftalen er, at Regionerne kan levere batterier til borgere behandlet med høreapparater, benforankrede høreapparater og Cochlear Implant apparater, samt at Regionerne kan levere øvrige batterier til hjælpeudstyr til høreapparaterne som f.eks. fjernbetjeninger og streamere. Derudover kan Regionerne i Rammeaftalen levere tykke lydslanger til BTE apparater. Leverandøren skal kunne levere alle de forskellige typer batterier samt lydslange, som er angivet i udbuddet i tilbudslisten. Rammeaftalen er ikke-eksklusiv.
Identifikator for proceduren bd5744c2-9501-4eee-b520-4e44a1f8f557
Intern ID Batterier 2024
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale med hver af de fem regioner samt dertilhørende bilag.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 31440000   Batterier
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33185100   Dele og tilbehør til høreapparater
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Bornholm   ( DK014 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 80 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 100 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem, EU-Supply. For at få adgang til udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem, jf. udbudsbetingelserne. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem. Hvis tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan support kontaktes på mail, dksupport@eu-supply.com, eller telefon, (+45) 70 20 80 14. Den anslåede værdi af rammeaftalen er baseret på historiske tal og det faktiske indkøb er behæftet med usikkerhed. Forskellen på den anslåede værdi og den maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om det faktiske indkøb. Den anslåede værdi er således udtryk for ordregivers skøn over det forventede indkøb på rammeaftalen, mens den maksimale værdi udtrykker den højeste anslåede værdi, under hensyntagen til den usikkerhed, der er forbundet med skønnet over det forventede indkøb, de konkrete tilbudspriser, m.v. Leverandører skal ved afgivelse af tilbud anvende det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) i EU-Supply til at afgive erklæring vedrørende de obligatoriske udelukkelsesgrunde i §§ 135-136 i udbudsloven. Der henvises til den udarbejdede vejledning om udfyldelse af ESPD, der indgår som en del af udbudsmaterialet. Leverandøren må ikke være omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. Der er ikke tilvalgt frivillige udelukkelsesgrunde for udbuddet. Det er ikke nødvendigt for tilbudsgiver at underskrive sit ESPD-dokument. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Hvis Tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder, skal hver deltagers ESPD-dokument være underskrevet af den pågældende deltager. Det er ikke nødvendigt for den ledende Tilbudsgiver, der indgiver tilbuddet, at underskrive sit ESPD-dokument. Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 151-152, jf. § 153. Som alternativ til den dokumentation, der er nævnt i udbudslovens §§ 153-155, 157 og 158 kan tilbudsgiver forelægge ordregiver et certifikat for optagelse på en officiel liste over godkendte økonomiske aktører, jf. § 156, som er udstedt af den kompetente myndighed. Ordregiver kan kun acceptere certifikat for optagelse på en officiel liste fra tilbudsgivere, der er etableret i det land, som fører den officielle liste. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 som ændret ved forordning (EU) 2022/1269. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at de økonomiske aktører ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve dokumentation for aktørernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Til Tilbudsgivers orientering besvares der under nuværende kontrakt i gennemsnit 12.000 borgeropkald pr. måned hvor borgere bestiller batterier, hvorfor der må forventes, at det er nødvendigt med en kundeserviceafdeling, der kan håndtere en del opkald.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
Retsgrundlag for proceduren   - Retsgrundlag for proceduren. Udbuddet er omfattet af udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer), som implementerer udbudsdirektivet (2014/24/EU).
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Korruption Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2).
Deltagelse i en kriminel organisation Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1).
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5).
Svig Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6).
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Jf. udbudslovens § 136, nr. 3).
Rent nationale udelukkelsesgrunde Jf. udbudslovens § 134 a.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Jf. udbudslovens § 136, nr. 1).
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Jf. udbudslovens § 136, nr. 2).
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Jf. udbudslovens § 136, nr. 4).
Betaling af socialsikringsbidrag Jf. udbudslovens § 135, stk. 3.
Betaling af skatter og afgifter Jf. udbudslovens § 135, stk. 3.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4).
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud på batterier til høreapparater, BAHA, CI, fjernbetjeninger og streamere samt tykke lydslanger til høreapparater
Beskrivelse : Formålet med rammeaftalen er, at Regionerne kan levere batterier til borgere behandlet med høreapparater, benforankrede høreapparater og Cochlear Implant apparater, samt at Regionerne kan levere øvrige batterier til hjælpeudstyr til høreapparaterne som f.eks. fjernbetjeninger og streamere. Derudover kan Regionerne i Rammeaftalen levere tykke lydslanger til BTE apparater. Leverandøren skal kunne levere alle de forskellige typer batterier samt lydslange, som er angivet i udbuddet i tilbudslisten. Rammeaftalen er ikke-eksklusiv.
Intern ID : Batterier 2024
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 31440000   Batterier
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33185100   Dele og tilbehør til høreapparater
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Bornholm   ( DK014 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østsjælland   ( DK021 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Offentlige høreklinikker, puljeklinikker, kommunikationscentre og øvrige udleveringssteder, der udleverer batterier og lydslange til borgere. Herudover er der leveringer direkte til borgerne eller pårørende.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 09/03/2025
Varigheds slutdato 28/02/2029
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 80 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 100 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Beskrivelse : Næste rammeaftale om indkøb af batterier mv. forventes offentliggjort i 2028.
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem, EU-Supply. For at få adgang til udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem, jf. udbudsbetingelserne. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem. Hvis tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan support kontaktes på mail, dksupport@eu-supply.com, eller telefon, (+45) 70 20 80 14. Den anslåede værdi af rammeaftalen er baseret på historiske tal og det faktiske indkøb er behæftet med usikkerhed. Forskellen på den anslåede værdi og den maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om det faktiske indkøb. Den anslåede værdi er således udtryk for ordregivers skøn over det forventede indkøb på rammeaftalen, mens den maksimale værdi udtrykker den højeste anslåede værdi, under hensyntagen til den usikkerhed, der er forbundet med skønnet over det forventede indkøb, de konkrete tilbudspriser, m.v. Leverandører skal ved afgivelse af tilbud anvende det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) i EU-Supply til at afgive erklæring vedrørende de obligatoriske udelukkelsesgrunde i §§ 135-136 i udbudsloven. Der henvises til den udarbejdede vejledning om udfyldelse af ESPD, der indgår som en del af udbudsmaterialet. Leverandøren må ikke være omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. Der er ikke tilvalgt frivillige udelukkelsesgrunde for udbuddet. Det er ikke nødvendigt for tilbudsgiver at underskrive sit ESPD-dokument. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Hvis Tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder, skal hver deltagers ESPD-dokument være underskrevet af den pågældende deltager. Det er ikke nødvendigt for den ledende Tilbudsgiver, der indgiver tilbuddet, at underskrive sit ESPD-dokument. Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 151-152, jf. § 153. Som alternativ til den dokumentation, der er nævnt i udbudslovens §§ 153-155, 157 og 158 kan tilbudsgiver forelægge ordregiver et certifikat for optagelse på en officiel liste over godkendte økonomiske aktører, jf. § 156, som er udstedt af den kompetente myndighed. Ordregiver kan kun acceptere certifikat for optagelse på en officiel liste fra tilbudsgivere, der er etableret i det land, som fører den officielle liste. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 som ændret ved forordning (EU) 2022/1269. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at de økonomiske aktører ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve dokumentation for aktørernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Til Tilbudsgivers orientering besvares der under nuværende kontrakt i gennemsnit 12.000 borgeropkald pr. måned hvor borgere bestiller batterier, hvorfor der må forventes, at det er nødvendigt med en kundeserviceafdeling, der kan håndtere en del opkald.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Der henvises til udbudsbetingelsernes punkt 12.1, 12.2, 12.2.1 og Udbudsbilag 1 Tilbudslisten
Vægtning (procentdel, præcis) : 70

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Der henvises til udbudsbetingelsernes punkt 12.1 og 13.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 01/10/2024   08:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Avanceret eller kvalificeret elektronisk signatur eller segl (jf forordning (EU) nr 910/2014) er påkrævet
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 10/10/2024   08:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 10/10/2024   08:00:00 (UTC)
Sted : Amgros, København
Yderligere oplysninger : Der vil ikke være adgang for tilbudsgivere ved åbning af tilbud.
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Hvis kontrakten tildeles en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal deltagerne i sammenslutningen påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en fælles befuldmægtiget.
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk)I henhold til lov om Klagenævnet for udbud (lovbekendtgørelse nr. 593 af 02.06.2016) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Klageren skal tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse AMGROS I/S
Organisation, der behandler tilbud AMGROS I/S
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : AMGROS I/S
Registreringsnummer : 1447 9880
Postadresse : Dampfærgevej 27-29    
By : København Ø
Postnummer : 2100
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Lisbeth Kjems Christensen
Telefon : +4588713083
Internetadresse : https://www.amgros.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Indkøbscentral, der rekvirerer vareleverancer og/eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 35291000
Internetadresse : https://klfu.naevneneshus.dk/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : 41715000
Internetadresse : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Region Sjælland
Registreringsnummer : 29190658
Postadresse : Alleen 15    
By : Sorø
Postnummer : 4180
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : 70155000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Region Midtjylland
Registreringsnummer : 29190925
Postadresse : Skottenborg 26    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
E-mail : kontakt@rm.dk
Telefon : 78410000
Internetadresse : https://www.rm.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Region Hovedstaden
Registreringsnummer : 29190623
By : Hillerød
Postnummer : 3400
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Telefon : 38665000
Internetadresse : https://www.regionh.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Region Syddanmark
Registreringsnummer : 29190909
Postadresse : Damhaven 12    
By : Vejle
Postnummer : 7100
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
E-mail : kontakt@rsyd.dk
Telefon : 76631000
Internetadresse : https://regionsyddanmark.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Region Nordjylland
Registreringsnummer : 29190941
Postadresse : Niels Bohrs Vej 30    
By : Aalborg Øst
Postnummer : 9220
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
E-mail : region@rn.dk
Telefon : 97648000
Internetadresse : https://rn.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0009
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 27e0ed85-b6e6-46f1-ae96-f4707d71a33b   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 07/09/2024   07:00:37 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 07/09/2024   07:00:37 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 543229-2024
EUT-S-nummer : 176/2024
Offentliggørelsesdato : 10/09/2024

Send til en kollega

0.047