23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
16.05.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Hovedstaden

EU udbud, Dialyse, Dialysefiltre, kanyler m.m


Region Hovedstaden

290859-2024 - Resultater
Danmark – Forbrugsvarer til dialyse – EU udbud, Dialyse, Dialysefiltre, kanyler m.m
OJ S 95/2024 16/05/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : Region Hovedstaden
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : EU udbud, Dialyse, Dialysefiltre, kanyler m.m
Beskrivelse : Region Hovedstaden Genudbyder forbrugsvarer til Hæmodialysebehandling. Udbuddet består af 14 delaftaler og omfatter bl.a. Fistelkanyler, dialysefiltre, lukkevæske med citrat, proceduresæt til dialyse, dialysekatetre til langtidsanvendelse og central A koncentrat. Samlet maksimum værdi for udbuddet er: kr. 60.232.500,- ex moms.
Identifikator for proceduren : d5fef343-a968-4cb3-aba6-33e6ff77f552
Tidligere bekendtgørelse : bb4e4226-5d1b-426b-b174-bb4ddad871e5-01
Intern identifikator : 22070833
Type af procedure : Åben
Proceduren er en hasteprocedure : nej
Hovedpunkterne i proceduren : Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud jf. udbudsloven §§ 56-57
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Bornholm   ( DK014 )
Land : Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 40 155 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 60 232 500,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger : NEJ
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0001
Titel : Spidse arteriekanyler
Beskrivelse : Spidse arteriekanyler til anlæggelse i patientens AV fistel, til brug for hæmodialysebehandling.
Intern identifikator : 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.2
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 1 820 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 2 730 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0002
Titel : Stumpe arteriekanyler
Beskrivelse : Stumpe arteriekanyler til anvendelse i AV fistel, til brug for hæmodialysebehandling
Intern identifikator : 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.2
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 1 180 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 1 770 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0003
Titel : Nålekateter arterie uden sikkerhed
Beskrivelse : Nålekateter til anlæggelse i patientens AV fistel, til brug for hæmodialysebehandling. Version uden sikkerhed på denne delaftale.
Intern identifikator : 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.2
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 75 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 112 500,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0004
Titel : Nålekateter arterie med sikkerhed
Beskrivelse : Nålekateter til anlæggelse i patientens AV fistel, til brug for hæmodialysebehandling. Version MED sikkerhed på denne delaftale.
Intern identifikator : 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.2
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 220 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 330 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0005
Titel : Lukkevæske med citrat
Beskrivelse : Lukkevæske med citrat til dialyse cvk
Intern identifikator : 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.2
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 620 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 930 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0006
Titel : Filter
Beskrivelse : Filter til Hæmodialysebehandling
Intern identifikator : 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 13 500 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 20 250 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0007
Titel : Filter uden Polysulfon
Beskrivelse : Filter uden Polysulfon til Hæmodialysebehandling
Intern identifikator : 7
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.2
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 2 340 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 3 510 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0008
Titel : Filter til mellemstore molekyler
Beskrivelse : Filter til mellemstore molekyler til Hæmodialysebehandling
Intern identifikator : 8
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.2
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 5 300 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 7 950 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0009
Titel : 120ml skål med Nonwoven kugler
Beskrivelse : Proceduresæt til brug ved hæmodialysebehandling
Intern identifikator : 9
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.2
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 240 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 360 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0010
Titel : Start og stop sæt med NaCl
Beskrivelse : Proceduresæt til brug ved start og afslutning af hæmodialysebehandling
Intern identifikator : 10
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.2
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 4 580 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 6 870 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0011
Titel : Dialyse fistel sæt
Beskrivelse : Proceduresæt til brug ved hæmodialysebehandling
Intern identifikator : 11
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.2
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 2 100 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 3 150 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0012
Titel : Dialysekateter forbindingssikiftesæt
Beskrivelse : Forbindingsskiftesæt til CVK
Intern identifikator : 12
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.2
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 480 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 720 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0013
Titel : Dialysekateter langtidsanlæggelse
Beskrivelse : Dialysekateter langtidsanlæggelse til brug for hæmodialysebehandling
Intern identifikator : 13
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.2
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 2 500 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 3 750 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0014
Titel : A-koncentrat til central anlæg
Beskrivelse : Levering af central A koncentrat til hæmodialysebehandling
Intern identifikator : 14
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33181520   Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33141324   Dialysekanyler, 33181200   Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Se punkt 2.1.1
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/06/2024
Varigheds slutdato : 31/05/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 5 200 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 7 800 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger : Andet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse : 47 538 549,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure : 40 155 000,00   DKK
Rammeaftalens omtrentlige værdi : 47 880 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0001
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 2 730 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 1 110 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Nordic Medcom dk
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 5
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0001
Værdien af resultatet : 1 110 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009572-1
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 22/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0002
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 1 770 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 1 110 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Nordic Medcom dk
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 5
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0002
Værdien af resultatet : 1 110 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009572-2
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 22/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0003
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 112 500,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 24 400,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Nordic Medcom dk
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 5
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0003
Værdien af resultatet : 1 110 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009572
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 22/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0004
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Revurderet værdi af rammeaftalen : 200 600,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : B. Braun Medical A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 1
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0004
Værdien af resultatet : 200 600,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009569-1
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 22/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0005
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 930 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 290 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Spirel AB
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 2
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0005
Værdien af resultatet : 290 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009568
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 19/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0006
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 30 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 20 200 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Fresenius Medical Care Danmark A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 8
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0006
Værdien af resultatet : 20 200 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009575
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 19/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0007
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 3 510 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 2 600 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Baxter A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 7
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0007
Værdien af resultatet : 2 600 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009574-1
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 23/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0008
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 7 950 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 5 500 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Baxter A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 7
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0008
Værdien af resultatet : 2 600 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009574-2
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 23/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0009
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 360 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 145 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : AST Medical AB
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 4
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0009
Værdien af resultatet : 145 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009571-1
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 19/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0010
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 6 870 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 5 200 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : H. Dam Kærgaard A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 6
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0010
Værdien af resultatet : 5 200 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009573-1
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 23/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0011
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 3 150 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 2 900 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : H. Dam Kærgaard A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 6
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0011
Værdien af resultatet : 5 200 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009573-2
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 23/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0012
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 720 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 350 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : AST Medical AB
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 4
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0012
Værdien af resultatet : 350 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009571-2
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 19/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0013
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 2 500 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 2 100 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Becton Dickinson Denmark A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 3
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0013
Værdien af resultatet : 2 100 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009570
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 28/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0014
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 7 800 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen : 6 150 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : B. Braun Medical A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : 1
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0014
Værdien af resultatet : 6 150 000,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : 4700009569-2
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 02/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 22/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Region Hovedstaden
Registreringsnummer : 29190623
Postadresse : Kongens Vænge 2    
By : Hillerød
Postnummer : 3400
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Lene Rosenlund
Telefon : +45 29772203
Internetadresse : https://www.regionh.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Registreringsnummer : xxxx
By : xxxx
Postnummer : 1234
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : xx@xx.dk
Telefon : 12345678
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : B. Braun Medical A/S
Registreringsnummer : 20343249
Postadresse : Dirch Passers Allé 27, 3. sal    
By : Frederiksberg
Postnummer : 2000
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Sara Neumann
Telefon : 33313141
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004 LOT-0014
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Spirel AB
Registreringsnummer : 556876-6017
Postadresse : Fersensväg 3    
By : Malmö
Postnummer : 21142
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Hallands län   ( SE231 )
Land : Sverige
Kontaktpunkt : Peter Cnattingius
Telefon : +4670214
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0005
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Becton Dickinson Denmark A/S
Registreringsnummer : 71302814
Postadresse : Lyskær 3E, 1. sal    
By : Herlev
Postnummer : 2730
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Jan Ulrich Errebo
Telefon : 4011565
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0013
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : AST Medical AB
Registreringsnummer : 556903-3763
Postadresse : Backa Bergögata 5    
By : Hisings Backa
Postnummer : 42246
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Hallands län   ( SE231 )
Land : Sverige
Kontaktpunkt : Alexander Rawsthorne
Telefon : +46707734696
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0009 LOT-0012
8.1.
ORG-0009
Officielt navn : Nordic Medcom dk
Registreringsnummer : 37002798
Postadresse : Bizonvej 12    
By : Galten
Postnummer : 8464
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Jim Long
Telefon : 41682244
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001 LOT-0002 LOT-0003
8.1.
ORG-0010
Officielt navn : H. Dam Kærgaard A/S
Registreringsnummer : 77434712
Postadresse : Borupvang 9    
By : Ballerup
Postnummer : 2750
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Erik Riis-Krogh
Telefon : 44952515
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0010 LOT-0011
8.1.
ORG-0011
Officielt navn : Baxter A/S
Registreringsnummer : 72246012
Postadresse : Tobaksvejen 23A    
By : Søborg
Postnummer : 2860
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Joakim Bach-Harsmann
Telefon : 40100606
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0007 LOT-0008
8.1.
ORG-0012
Officielt navn : Fresenius Medical Care Danmark A/S
Registreringsnummer : 20247371
Postadresse : Oldenburg Alle 1    
By : Taastrup
Postnummer : 2630
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Janne Munk
Telefon : 23237628
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0006
8.1.
ORG-0013
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 8035073d-1204-46f9-9557-93b038c344de   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 14/05/2024   12:23:44 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 14/05/2024   14:00:46 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 290859-2024
EUT-S-nummer : 95/2024
Offentliggørelsesdato : 16/05/2024
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047