23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
16.05.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Amgros I/S

Amgros 2024 1.481.b


Amgros I/S

288767-2024 - Resultater
Danmark – Lægemidler – Amgros 2024 1.481.b
OJ S 95/2024 16/05/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : Amgros I/S
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : Amgros 2024 1.481.b
Beskrivelse : Amgros I/S (Amgros) er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Amgros ønsker at indgå rammeaftaler for de lægemidler, der fremgår af de enkelte delkontrakter nedenfor, med henblik på at forsyne interessenternes sygehusapoteker med lægemidler samt eventuelt videresalg til Færøerne og Grønland. Amgros videresælger lægemidlerne til sygehusapotekerne til Amgros’ indkøbspris med et tillæg. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive. Rammeaftalerne indgås uden købspligt, og sygehusapotekerne i regionerne er ikke forpligtet til at anvende Amgros’ rammeaftaler.
Identifikator for proceduren : d9ac4777-bc8f-44c0-b8ee-492ce6e21b8d
Tidligere bekendtgørelse : 120960-2024
Type af procedure : Åben
Proceduren er en hasteprocedure : nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33600000   Lægemidler
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Udbud udføres af indkøbscentralen Amgros I/S. Leveringssteder er Amgros' lager, sygehuse og sygehusapoteker i Danmark. Adresser ses på: https://levportal.amgros.dk
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 31 100 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 65 310 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger : Den oplyste værdi af resultatet i pkt. 6.1.2 er den samme værdi som oplyst i udbudsbekendtgørelsens pkt. 5.1, da ordregiver ikke har tilstrækkeligt med oplysninger til at foretage en ny beregning af værdien på nuværende tidspunkt. Hvis der er tildelt rammeaftaler til mere end én vinder, er den anslåede værdi og værdien af resultatet kun angivet under oplysninger om den bedst rangerede, idet der ud for de andre vindere er anført 0. Dette skyldes, at det ikke er muligt på forhånd at estimere, hvordan der bliver trukket på rammeaftalerne i indkøbsperioden, idet det afhænger af de faktiske omstændigheder i indkøbsperioden.
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
Udbuddet er omfattet af udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer), som implementerer udbudsdirektivet (2014/24/EU).
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0001
Titel : Udbudsnummer 1
Beskrivelse : Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: B06AC01 · Generisk navn: C1-inhibitor, fra plasma · Dispenseringsform: Injektions- og infusionsvæske · Styrke: 500 IE · Enhedsværdi: 1,4 TU · Mængde i enheder: 212. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. De udbudte lægemidler er endvidere omfattet af en eller flere behandlingsvejledninger fra Medicinrådet, og forbruget af de forskellige lægemidler kan i væsentligt omfang blive påvirket deraf. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen. Den nedenfor under pkt. 5.1.5 maksimale værdi af delkontrakten er beregnet som en andel på 70 % af den anslåede samlede værdi af alle delkontrakter anført i pkt. 2.1.3. Det beror på, at alle de udbudte lægemidler er omfattet af en eller flere behandlingsvejledninger fra Medicinrådet, som vurderer hvilke af de udbudte lægemidler, der anbefales til behandling til forskellige patientpopulationer, eventuelt således at visse lægemidler anses som ligestillede mulige førstevalg, anbefales til anvendelse i prioriteret rækkefølge eller lignende. Medicinrådets vurdering kan derfor have væsentlig betydning for hvilke af de udbudte lægemidler, der anvendes indenfor forskellige terapiområder og patientpopulationer og forbruget af de enkelte lægemidler kan tillige bero på gældende aftalepriser. Det betyder, at det ved udbuddet ikke er muligt at anslå, hvilke lægemidler, der primært vil blive anvendt under rammeaftalens løbetid og det er muligt at anvendelse af lægemidlerne kan ændres betydeligt under rammeaftalernes løbetid, herunder navnlig ved godkendelse af nye indikationer for de enkelte lægemidler, ændret behandling af en eller flere patientpopulationer og lignende. Fastsættelse af den maksimale værdi af de enkelte delkontrakter som en andel af den samlede anslåede mængde af alle delkontrakter har til formål at sikre at hver af de indgåede rammeaftaler kan anvendes til det fornødne indkøb. Den maksimale værdi er således fastsat på grundlag af en faglig vurdering af den potentielle anvendelse af lægemidlerne henset til de særlige omstændigheder vedrørende anvendelse af lægemidler på de offentlige sygehuse og den væsentlige betydning, som Medicinrådets behandlingsvejledning kan have for det faktiske forbrug af de enkelte lægemidler, herunder væsentlig ændring i forbruget af de forskellige lægemidler.
Intern identifikator : Udbudsnummer 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33600000   Lægemidler
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår. Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.9.2024 – 31.8.2025
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/09/2024
Varigheds slutdato : 28/02/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 3
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 3 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 6 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.3.2025, 1.9.2025, 1.3.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 8 509 010,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 21 770 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen Offentlig konkurrence
5.1.
Delkontrakt : LOT-0002
Titel : Udbudsnummer 2
Beskrivelse : Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: B06AC01 · Generisk navn: C1-inhibitor, fra plasma · Dispenseringsform: Injektionsvæske · Styrke: 1500 IE · Enhedsværdi: 1,4 TU · Mængde i enheder: 494. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. De udbudte lægemidler er endvidere omfattet af en eller flere behandlingsvejledninger fra Medicinrådet, og forbruget af de forskellige lægemidler kan i væsentligt omfang blive påvirket deraf. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen. Den nedenfor under pkt. 5.1.5 maksimale værdi af delkontrakten er beregnet som en andel på 70 % af den anslåede samlede værdi af alle delkontrakter anført i pkt. 2.1.3. Det beror på, at alle de udbudte lægemidler er omfattet af en eller flere behandlingsvejledninger fra Medicinrådet, som vurderer hvilke af de udbudte lægemidler, der anbefales til behandling til forskellige patientpopulationer, eventuelt således at visse lægemidler anses som ligestillede mulige førstevalg, anbefales til anvendelse i prioriteret rækkefølge eller lignende. Medicinrådets vurdering kan derfor have væsentlig betydning for hvilke af de udbudte lægemidler, der anvendes indenfor forskellige terapiområder og patientpopulationer og forbruget af de enkelte lægemidler kan tillige bero på gældende aftalepriser. Det betyder, at det ved udbuddet ikke er muligt at anslå, hvilke lægemidler, der primært vil blive anvendt under rammeaftalens løbetid og det er muligt at anvendelse af lægemidlerne kan ændres betydeligt under rammeaftalernes løbetid, herunder navnlig ved godkendelse af nye indikationer for de enkelte lægemidler, ændret behandling af en eller flere patientpopulationer og lignende. Fastsættelse af den maksimale værdi af de enkelte delkontrakter som en andel af den samlede anslåede mængde af alle delkontrakter har til formål at sikre at hver af de indgåede rammeaftaler kan anvendes til det fornødne indkøb. Den maksimale værdi er således fastsat på grundlag af en faglig vurdering af den potentielle anvendelse af lægemidlerne henset til de særlige omstændigheder vedrørende anvendelse af lægemidler på de offentlige sygehuse og den væsentlige betydning, som Medicinrådets behandlingsvejledning kan have for det faktiske forbrug af de enkelte lægemidler, herunder væsentlig ændring i forbruget af de forskellige lægemidler.
Intern identifikator : Udbudsnummer 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33600000   Lægemidler
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår. Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.9.2024 – 31.8.2025
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/09/2024
Varigheds slutdato : 28/02/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 3
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 3 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 6 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.3.2025, 1.9.2025, 1.3.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 20 177 903,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 21 770 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen Offentlig konkurrence
5.1.
Delkontrakt : LOT-0003
Titel : Udbudsnummer 3
Beskrivelse : Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: B06AC02 · Generisk navn: Icatibant · Dispenseringsform: Injektionsvæske · Styrke: 30 mg · Enhedsværdi: 30 mg · Mængde i enheder: 478. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. De udbudte lægemidler er endvidere omfattet af en eller flere behandlingsvejledninger fra Medicinrådet, og forbruget af de forskellige lægemidler kan i væsentligt omfang blive påvirket deraf. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen. Den nedenfor under pkt. 5.1.5 maksimale værdi af delkontrakten er beregnet som en andel på 70 % af den anslåede samlede værdi af alle delkontrakter anført i pkt. 2.1.3. Det beror på, at alle de udbudte lægemidler er omfattet af en eller flere behandlingsvejledninger fra Medicinrådet, som vurderer hvilke af de udbudte lægemidler, der anbefales til behandling til forskellige patientpopulationer, eventuelt således at visse lægemidler anses som ligestillede mulige førstevalg, anbefales til anvendelse i prioriteret rækkefølge eller lignende. Medicinrådets vurdering kan derfor have væsentlig betydning for hvilke af de udbudte lægemidler, der anvendes indenfor forskellige terapiområder og patientpopulationer og forbruget af de enkelte lægemidler kan tillige bero på gældende aftalepriser. Det betyder, at det ved udbuddet ikke er muligt at anslå, hvilke lægemidler, der primært vil blive anvendt under rammeaftalens løbetid og det er muligt at anvendelse af lægemidlerne kan ændres betydeligt under rammeaftalernes løbetid, herunder navnlig ved godkendelse af nye indikationer for de enkelte lægemidler, ændret behandling af en eller flere patientpopulationer og lignende. Fastsættelse af den maksimale værdi af de enkelte delkontrakter som en andel af den samlede anslåede mængde af alle delkontrakter har til formål at sikre at hver af de indgåede rammeaftaler kan anvendes til det fornødne indkøb. Den maksimale værdi er således fastsat på grundlag af en faglig vurdering af den potentielle anvendelse af lægemidlerne henset til de særlige omstændigheder vedrørende anvendelse af lægemidler på de offentlige sygehuse og den væsentlige betydning, som Medicinrådets behandlingsvejledning kan have for det faktiske forbrug af de enkelte lægemidler, herunder væsentlig ændring i forbruget af de forskellige lægemidler.
Intern identifikator : Udbudsnummer 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33600000   Lægemidler
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår. Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.9.2024 – 31.8.2025
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/09/2024
Varigheds slutdato : 28/02/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 3
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 3 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 6 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.3.2025, 1.9.2025, 1.3.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 2 413 087,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 21 770 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen Offentlig konkurrence
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure : 65 310 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0001
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 21 770 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Takeda Pharma A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Tilbudsnummer 40578
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0001
Værdien af resultatet : 8 509 010,00   DKK
Udbuddet blev rangordnet
Rangfølge på listen over vindere : 1
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Udbudsnummer 1 - Takeda Pharma A/S
Dato for indgåelse af kontrakten : 03/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
Vinder :
Officielt navn : CSL Behring AB
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Tilbudsnummer 40584
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0001
Værdien af resultatet : 0,00   DKK
Udbuddet blev rangordnet
Rangfølge på listen over vindere : 2
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Udbudsnummer 1 - CSL Behring AB
Dato for indgåelse af kontrakten : 03/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0002
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 21 770 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Abacus Medicine A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Tilbudsnummer 40589
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0002
Værdien af resultatet : 20 177 903,00   DKK
Udbuddet blev rangordnet
Rangfølge på listen over vindere : 1
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Udbudsnummer 2 - Abacus Medicine A/S
Dato for indgåelse af kontrakten : 03/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
Vinder :
Officielt navn : CSL Behring AB
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Tilbudsnummer 40585
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0002
Værdien af resultatet : 0,00   DKK
Udbuddet blev rangordnet
Rangfølge på listen over vindere : 2
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Udbudsnummer 2 - CSL Behring AB
Dato for indgåelse af kontrakten : 03/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0003
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen : 21 770 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Glenmark Pharmaceuticals Nordic AB
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Tilbudsnummer 40591
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0003
Værdien af resultatet : 2 413 087,00   DKK
Udbuddet blev rangordnet
Rangfølge på listen over vindere : 1
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Udbudsnummer 3 - Glenmark Pharmaceuticals Nordic AB
Dato for indgåelse af kontrakten : 03/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
Vinder :
Officielt navn : Accord Healthcare AB
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Tilbudsnummer 40588
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0003
Værdien af resultatet : 0,00   DKK
Udbuddet blev rangordnet
Rangfølge på listen over vindere : 2
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Udbudsnummer 3 - Accord Healthcare AB
Dato for indgåelse af kontrakten : 03/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
Vinder :
Officielt navn : Newbury Pharmaceuticals AB
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Tilbudsnummer 40582
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0003
Værdien af resultatet : 0,00   DKK
Udbuddet blev rangordnet
Rangfølge på listen over vindere : 3
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Udbudsnummer 3 - Newbury Pharmaceuticals AB
Dato for indgåelse af kontrakten : 03/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
Vinder :
Officielt navn : Medical Valley Invest AB
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Tilbudsnummer 40587
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0003
Værdien af resultatet : 0,00   DKK
Udbuddet blev rangordnet
Rangfølge på listen over vindere : 4
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Udbudsnummer 3 - Medical Valley Invest AB
Dato for indgåelse af kontrakten : 03/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
Vinder :
Officielt navn : STADA Nordic ApS
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Tilbudsnummer 40590
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0003
Værdien af resultatet : 0,00   DKK
Udbuddet blev rangordnet
Rangfølge på listen over vindere : 5
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Udbudsnummer 3 - STADA Nordic ApS
Dato for indgåelse af kontrakten : 03/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere :
Tilbud :
Officielt navn : Takeda Pharma A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Amgros I/S
Registreringsnummer : 14479880
Postadresse : Dampfærgevej 22    
By : København Ø
Postnummer : 2100
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : udbud@amgros.dk
Telefon : 88713000
Internetadresse : http://www.amgros.dk
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://levportal.amgros.dk/Sider/Default.aspx
Denne organisations roller
Køber
Indkøbscentral, der rekvirerer vareleverancer og/eller tjenesteydelser for andre købere
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser for andre købere
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : 72405600
Internetadresse : https://klfu.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen Offentlig konkurrence
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : 41715000
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Takeda Pharma A/S
Den økonomiske operatørs størrelse : large
Registreringsnummer : 16406899
Postadresse : Delta Park 45,5    
By : Vallensbæk Strand
Postnummer : 2665
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : 20805868
Internetadresse : https://www.takeda.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : CSL Behring AB
Den økonomiske operatørs størrelse : sme
Registreringsnummer : 556530-1974
Postadresse : Berga Backe 2    
By : Danderyd
Postnummer : S 182 17
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Stockholms län   ( SE110 )
Land : Sverige
Telefon : +46733422476
Internetadresse : https://www.cslbehring.se
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001 LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Abacus Medicine A/S
Den økonomiske operatørs størrelse : sme
Registreringsnummer : 28111576
Postadresse : Kalvebod Brygge 35    
By : København V
Postnummer : 1620
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Telefon : 21488127
Internetadresse : https://www.abacusmedicine.com
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Glenmark Pharmaceuticals Nordic AB
Den økonomiske operatørs størrelse : sme
Registreringsnummer : 559065-7085
Postadresse : Propellergatan 2    
By : Malmø
Postnummer : SE-211 20
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Skåne län   ( SE224 )
Land : Sverige
Telefon : +46 708258801
Internetadresse : https://glenmarkpharma.se
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Accord Healthcare AB
Den økonomiske operatørs størrelse : sme
Registreringsnummer : 556810-0258
Postadresse : Frösundaviks Allé 1    
By : Solna
Postnummer : 169 70
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Stockholms län   ( SE110 )
Land : Sverige
Telefon : +46 702959454
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
8.1.
ORG-0009
Officielt navn : Newbury Pharmaceuticals AB
Den økonomiske operatørs størrelse : sme
Registreringsnummer : 559274-2463
Postadresse : Scheeletorget 1    
By : Lund
Postnummer : 223 81
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Skåne län   ( SE224 )
Land : Sverige
Telefon : +46 708815761
Internetadresse : https://www.newburypharma.com/
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
8.1.
ORG-0010
Officielt navn : Medical Valley Invest AB
Den økonomiske operatørs størrelse : sme
Registreringsnummer : 556681-7101
Postadresse : Brädgårdsvägen 28    
By : Höllviken
Postnummer : 23632
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Skåne län   ( SE224 )
Land : Sverige
Telefon : +46 703666491
Internetadresse : https://www.medicalvalley.se
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
8.1.
ORG-0011
Officielt navn : STADA Nordic ApS
Den økonomiske operatørs størrelse : sme
Registreringsnummer : 13902992
Postadresse : Marielundvej 46 A    
By : Herlev
Postnummer : 2730
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : 23639364
Internetadresse : https://Stada.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : bd945ab9-0887-4ed5-ac58-1948f2999f91   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 15/05/2024   00:00:00 (UTC+2)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 288767-2024
EUT-S-nummer : 95/2024
Offentliggørelsesdato : 16/05/2024

Send til en kollega

0.063