23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.02.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM

Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum version 5


VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM

89872-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Hjælpemidler til ældre – Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum version 5
OJ S 31/2024 13/02/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn : Albertslund kommune
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn : Brøndby kommune
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn : Dragør kommune
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn : Glostrup kommune
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn : Hvidovre kommune
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn : Ishøj kommune
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn : Rødovre kommune
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn : Tårnby Kommune
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn : Vallensbæk kommune
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum version 5
Beskrivelse : Udbuddet vedrører indkøb og levering af genbrugshjælpemidler, som ikke er omfattet af SKI 50.98 eller 50.99, til Kommunerne i Vestegnens Indkøbsforum. Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler: 1. Delaftale – Ergonomiske stole herunder; Arbejdsstole og ståstøttestole 2. Delaftale – Mobil personløfter 3. Delaftale – Mobil ståløfter og tilhørende sejl 4. Delaftale – Stationær personløfter 5. Delaftale – Sejl 6. Delaftale – Forflytningsplatform
Identifikator for proceduren : b89b0ea5-f710-4fbc-9cad-acca89f544ca
Intern identifikator : S2023-21197
Type af procedure : Åben
Proceduren er en hasteprocedure : nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 22 120 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 25 200 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud : 6
Betingelser for kontrakten :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver : 6
2.1.6.
Grunde til udelukkelse :
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:<p/>a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,<p/>b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,<p/>c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, og<p/>d) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Ophævelse eller en lignende sanktion Har den økonomiske aktør væsentligt misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en ordregivende enhed eller en tidligere koncessionskontrakt, hvor misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion?
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0001
Titel : Delaftale 1: Ergonomiske stole - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum
Beskrivelse : Delaftale 1. - Ergonomiske stole herunder; Arbejdsstole, ståstøttestole samt tilbehør.
Intern identifikator : 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Optioner på 2 x 1 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges med 2x 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 11 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 12 500 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Etablering af virksomhed
Beskrivelse : Hvis oplysningerne vedrørende omsætning (samlet eller specifik) ikke er til rådighed for hele den periode, der anmodes om, angives den dato, hvor virksomheden blev etableret, eller den økonomiske aktør startede sin virksomhed:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Finansielle nøgletal
Beskrivelse : For så vidt angår de finansielle nøgletal (såsom forholdet mellem aktiver og passiver), der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse : Det forsikrede beløb i den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring er følgende:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse : Kun for så vidt angår offentlige vareindkøbskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige leverancer af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til tre års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste tre år.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: certifikater udstedt af kvalitetskontrolinstitutter
Beskrivelse : Kan den økonomiske aktør levere de krævede certifikater udstedt af officielle kvalitetskontrolinstitutter eller -agenturer, hvis kompetence er anerkendt, og som attesterer, at varer, der er klart identificeret ved henvisning til tekniske specifikationer eller standarder, som er fastsat i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, er i overensstemmelse med disse?
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Til brug for bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”pris” beregnes en samlet sum for totalomsætningen for alle varelinjer for hver delaftale i det i bilag 3 oplyste sortiment. Den samlede sum i kontraktårene inkl. option på forlængelse indgår direkte i identifikationen af ” det økonomisk mest fordelagtige tilbud”.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Bedømmelsen af underkriteriet Kvalitet: Delkriteriet kvalitet vægter: 40% Delkriteriet funktionalitet: 40% Delkriteriet miljø: 20% ”kvalitet”, med delkriteriet ”Kvalitet og Funktionalitet” vil blive baseret på en fysisk, kvalitativ vurdering af efterspurgte tilbudte produkter. Tilbudsgiver skal derfor beregne at kunne levere ét eksemplar af hvert efterspurgte produkt med evt. tilbehør. Kvalitet og funktionalitet varierer i indhold i de forskellige delaftaler, jf. ovenstående. Underkriteriet vil blive vurderet på baggrund af elementerne, som angivet i kravspecifikationen. Ved bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”miljø” lægger ordregiver vægt på det tilbudte produkts levetid, en høj grad af rengøringsvenlighed, og dermed hjælpemidlets genbrugelighed. Tilbudsgiver bedes udfylde bilag 5. Ved evalueringen i forhold til de kvalitative underkriterier anvendes en pointskala fra 1-10. Ved bedømmelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles på grundlag af ordregivers objektive vurdering af tilbuddet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 11/03/2024   12:00:00 (UTC+1)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 8   Måned
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 11/03/2024   12:00:00 (UTC+1)
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Hvis man ønsker at klage, skal henvendelsen rettes til Klagenævnet for Udbud
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Brøndby kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Brøndby kommune
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM
Organisation, der behandler tilbud : Brøndby kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0002
Titel : Delaftale 2: Mobil personløfter - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum
Beskrivelse : Delaftale 2: Mobil personløfter samt tilbehør
Intern identifikator : 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Optioner på 2 x 1 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges med 2x 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 1 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 1 200 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Etablering af virksomhed
Beskrivelse : Hvis oplysningerne vedrørende omsætning (samlet eller specifik) ikke er til rådighed for hele den periode, der anmodes om, angives den dato, hvor virksomheden blev etableret, eller den økonomiske aktør startede sin virksomhed:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Finansielle nøgletal
Beskrivelse : For så vidt angår de finansielle nøgletal (såsom forholdet mellem aktiver og passiver), der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse : Det forsikrede beløb i den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring er følgende:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse : Kun for så vidt angår offentlige vareindkøbskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige leverancer af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til tre års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste tre år.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: certifikater udstedt af kvalitetskontrolinstitutter
Beskrivelse : Kan den økonomiske aktør levere de krævede certifikater udstedt af officielle kvalitetskontrolinstitutter eller -agenturer, hvis kompetence er anerkendt, og som attesterer, at varer, der er klart identificeret ved henvisning til tekniske specifikationer eller standarder, som er fastsat i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, er i overensstemmelse med disse?
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Til brug for bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”pris” beregnes en samlet sum for totalomsætningen for alle varelinjer for hver delaftale i det i bilag 3 oplyste sortiment. Den samlede sum i kontraktårene inkl. option på forlængelse indgår direkte i identifikationen af ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud”.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Bedømmelsen af underkriteriet Kvalitet: Delkriteriet kvalitet vægter: 40% Delkriteriet funktionalitet: 40% Delkriteriet miljø: 20% ”kvalitet”, med delkriteriet ”Kvalitet og Funktionalitet” vil blive baseret på en fysisk, kvalitativ vurdering af efterspurgte tilbudte produkter. Tilbudsgiver skal derfor beregne at kunne levere ét eksemplar af hvert efterspurgte produkt med evt. tilbehør. Kvalitet og funktionalitet varierer i indhold i de forskellige delaftaler, jf. ovenstående. Underkriteriet vil blive vurderet på baggrund af elementerne, som angivet i kravspecifikationen. Ved bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”miljø” lægger ordregiver vægt på det tilbudte produkts levetid, en høj grad af rengøringsvenlighed, og dermed hjælpemidlets genbrugelighed. Tilbudsgiver bedes udfylde bilag 5. Ved evalueringen i forhold til de kvalitative underkriterier anvendes en pointskala fra 1-10. Ved bedømmelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles på grundlag af ordregivers objektive vurdering af tilbuddet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 11/03/2024   12:00:00 (UTC+1)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 8   Måned
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 11/03/2024   12:00:00 (UTC+1)
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Hvis man ønsker at klage, skal henvendelsen rettes til Klagenævnet for Udbud
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Brøndby kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Brøndby kommune
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM
Organisation, der behandler tilbud : Brøndby kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0003
Titel : Delaftale 3: Mobil ståløfter og tilhørende sejl - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum
Beskrivelse : Delaftale 3: Mobil ståløfter og tilhørende sejl.
Intern identifikator : 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Optioner på 2 x 1 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges med 2x 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 720 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Etablering af virksomhed
Beskrivelse : Hvis oplysningerne vedrørende omsætning (samlet eller specifik) ikke er til rådighed for hele den periode, der anmodes om, angives den dato, hvor virksomheden blev etableret, eller den økonomiske aktør startede sin virksomhed:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Finansielle nøgletal
Beskrivelse : For så vidt angår de finansielle nøgletal (såsom forholdet mellem aktiver og passiver), der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse : Det forsikrede beløb i den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring er følgende:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse : Kun for så vidt angår offentlige vareindkøbskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige leverancer af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til tre års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste tre år.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: certifikater udstedt af kvalitetskontrolinstitutter
Beskrivelse : Kan den økonomiske aktør levere de krævede certifikater udstedt af officielle kvalitetskontrolinstitutter eller -agenturer, hvis kompetence er anerkendt, og som attesterer, at varer, der er klart identificeret ved henvisning til tekniske specifikationer eller standarder, som er fastsat i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, er i overensstemmelse med disse?
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Til brug for bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”pris” beregnes en samlet sum for totalomsætningen for alle varelinjer for hver delaftale i det i bilag 3 oplyste sortiment. Den samlede sum i kontraktårene inkl. option på forlængelse indgår direkte i identifikationen af ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud”.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Bedømmelsen af underkriteriet Kvalitet: Delkriteriet kvalitet vægter: 40% Delkriteriet funktionalitet: 40% Delkriteriet miljø: 20% ”kvalitet”, med delkriteriet ”Kvalitet og Funktionalitet” vil blive baseret på en fysisk, kvalitativ vurdering af efterspurgte tilbudte produkter. Tilbudsgiver skal derfor beregne at kunne levere ét eksemplar af hvert efterspurgte produkt med evt. tilbehør. Kvalitet og funktionalitet varierer i indhold i de forskellige delaftaler, jf. ovenstående. Underkriteriet vil blive vurderet på baggrund af elementerne, som angivet i kravspecifikationen. Ved bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”miljø” lægger ordregiver vægt på det tilbudte produkts levetid, en høj grad af rengøringsvenlighed, og dermed hjælpemidlets genbrugelighed. Tilbudsgiver bedes udfylde bilag 5. Ved evalueringen i forhold til de kvalitative underkriterier anvendes en pointskala fra 1-10. Ved bedømmelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles på grundlag af ordregivers objektive vurdering af tilbuddet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 11/03/2024   12:00:00 (UTC+1)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 8   Måned
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 11/03/2024   12:00:00 (UTC+1)
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Hvis man ønsker at klage, skal henvendelsen rettes til Klagenævnet for Udbud
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Brøndby kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Brøndby kommune
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM
Organisation, der behandler tilbud : Brøndby kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0004
Titel : Delaftale 4: Stationær personløfter - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum
Beskrivelse : Delaftale 4: Stationær personløfter samt tilbehør
Intern identifikator : 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Optioner på 2 x 1 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges med 2x 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 4 500 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 4 800 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Etablering af virksomhed
Beskrivelse : Hvis oplysningerne vedrørende omsætning (samlet eller specifik) ikke er til rådighed for hele den periode, der anmodes om, angives den dato, hvor virksomheden blev etableret, eller den økonomiske aktør startede sin virksomhed:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Finansielle nøgletal
Beskrivelse : For så vidt angår de finansielle nøgletal (såsom forholdet mellem aktiver og passiver), der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse : Det forsikrede beløb i den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring er følgende:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse : Kun for så vidt angår offentlige vareindkøbskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige leverancer af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til tre års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste tre år.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: certifikater udstedt af kvalitetskontrolinstitutter
Beskrivelse : Kan den økonomiske aktør levere de krævede certifikater udstedt af officielle kvalitetskontrolinstitutter eller -agenturer, hvis kompetence er anerkendt, og som attesterer, at varer, der er klart identificeret ved henvisning til tekniske specifikationer eller standarder, som er fastsat i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, er i overensstemmelse med disse?
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Til brug for bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”pris” beregnes en samlet sum for totalomsætningen for alle varelinjer for hver delaftale i det i bilag 3 oplyste sortiment. Den samlede sum i kontraktårene inkl. option på forlængelse indgår direkte i identifikationen af ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud”.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Bedømmelsen af underkriteriet Kvalitet: Delkriteriet kvalitet vægter: 40% Delkriteriet funktionalitet: 40% Delkriteriet miljø: 20% ”kvalitet”, med delkriteriet ”Kvalitet og Funktionalitet” vil blive baseret på en fysisk, kvalitativ vurdering af efterspurgte tilbudte produkter. Tilbudsgiver skal derfor beregne at kunne levere ét eksemplar af hvert efterspurgte produkt med evt. tilbehør. Kvalitet og funktionalitet varierer i indhold i de forskellige delaftaler, jf. ovenstående. Underkriteriet vil blive vurderet på baggrund af elementerne, som angivet i kravspecifikationen. Ved bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”miljø” lægger ordregiver vægt på det tilbudte produkts levetid, en høj grad af rengøringsvenlighed, og dermed hjælpemidlets genbrugelighed. Tilbudsgiver bedes udfylde bilag 5. Ved evalueringen i forhold til de kvalitative underkriterier anvendes en pointskala fra 1-10. Ved bedømmelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles på grundlag af ordregivers objektive vurdering af tilbuddet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 11/03/2024   12:00:00 (UTC+1)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 8   Måned
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 11/03/2024   12:00:00 (UTC+1)
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Hvis man ønsker at klage, skal henvendelsen rettes til Klagenævnet for Udbud
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Brøndby kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Brøndby kommune
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM
Organisation, der behandler tilbud : Brøndby kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0005
Titel : Delaftale 5: Sejl - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum
Beskrivelse : Delaftale 5: Sejl.
Intern identifikator : 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Optioner på 2 x 1 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges med 2x 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 1 900 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 2 200 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Etablering af virksomhed
Beskrivelse : Hvis oplysningerne vedrørende omsætning (samlet eller specifik) ikke er til rådighed for hele den periode, der anmodes om, angives den dato, hvor virksomheden blev etableret, eller den økonomiske aktør startede sin virksomhed:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Finansielle nøgletal
Beskrivelse : For så vidt angår de finansielle nøgletal (såsom forholdet mellem aktiver og passiver), der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse : Det forsikrede beløb i den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring er følgende:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse : Kun for så vidt angår offentlige vareindkøbskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige leverancer af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til tre års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste tre år.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: certifikater udstedt af kvalitetskontrolinstitutter
Beskrivelse : Kan den økonomiske aktør levere de krævede certifikater udstedt af officielle kvalitetskontrolinstitutter eller -agenturer, hvis kompetence er anerkendt, og som attesterer, at varer, der er klart identificeret ved henvisning til tekniske specifikationer eller standarder, som er fastsat i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, er i overensstemmelse med disse?
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Til brug for bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”pris” beregnes en samlet sum for totalomsætningen for alle varelinjer for hver delaftale i det i bilag 3 oplyste sortiment. Den samlede sum i kontraktårene inkl. option på forlængelse indgår direkte i identifikationen af ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud"
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Bedømmelsen af underkriteriet Kvalitet: Delkriteriet kvalitet vægter: 40% Delkriteriet funktionalitet: 40% Delkriteriet miljø: 20% ”kvalitet”, med delkriteriet ”Kvalitet og Funktionalitet” vil blive baseret på en fysisk, kvalitativ vurdering af efterspurgte tilbudte produkter. Tilbudsgiver skal derfor beregne at kunne levere ét eksemplar af hvert efterspurgte produkt med evt. tilbehør. Kvalitet og funktionalitet varierer i indhold i de forskellige delaftaler, jf. ovenstående. Underkriteriet vil blive vurderet på baggrund af elementerne, som angivet i kravspecifikationen. Ved bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”miljø” lægger ordregiver vægt på det tilbudte produkts levetid, en høj grad af rengøringsvenlighed, og dermed hjælpemidlets genbrugelighed. Tilbudsgiver bedes udfylde bilag 5. Ved evalueringen i forhold til de kvalitative underkriterier anvendes en pointskala fra 1-10. Ved bedømmelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles på grundlag af ordregivers objektive vurdering af tilbuddet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 11/03/2024   12:00:00 (UTC+1)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 8   Måned
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 11/03/2024   12:00:00 (UTC+1)
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Hvis man ønsker at klage, skal henvendelsen rettes til Klagenævnet for Udbud
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Brøndby kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Brøndby kommune
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM
Organisation, der behandler tilbud : Brøndby kommune
5.1.
Delkontrakt : LOT-0006
Titel : Delaftale 6: Forflytningsplatform - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum
Beskrivelse : Delaftale 6: Forflytningsplatform
Intern identifikator : 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Optioner på 2 x 1 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges med 2x 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 3 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi : 3 500 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Etablering af virksomhed
Beskrivelse : Hvis oplysningerne vedrørende omsætning (samlet eller specifik) ikke er til rådighed for hele den periode, der anmodes om, angives den dato, hvor virksomheden blev etableret, eller den økonomiske aktør startede sin virksomhed:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Finansielle nøgletal
Beskrivelse : For så vidt angår de finansielle nøgletal (såsom forholdet mellem aktiver og passiver), der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse : Det forsikrede beløb i den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring er følgende:
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse : Kun for så vidt angår offentlige vareindkøbskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige leverancer af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til tre års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste tre år.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: certifikater udstedt af kvalitetskontrolinstitutter
Beskrivelse : Kan den økonomiske aktør levere de krævede certifikater udstedt af officielle kvalitetskontrolinstitutter eller -agenturer, hvis kompetence er anerkendt, og som attesterer, at varer, der er klart identificeret ved henvisning til tekniske specifikationer eller standarder, som er fastsat i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, er i overensstemmelse med disse?
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Til brug for bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”pris” beregnes en samlet sum for totalomsætningen for alle varelinjer for hver delaftale i det i bilag 3 oplyste sortiment. Den samlede sum i kontraktårene inkl. option på forlængelse indgår direkte i identifikationen af ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud”
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Bedømmelsen af underkriteriet Kvalitet: Delkriteriet kvalitet vægter: 40% Delkriteriet funktionalitet: 40% Delkriteriet miljø: 20% ”kvalitet”, med delkriteriet ”Kvalitet og Funktionalitet” vil blive baseret på en fysisk, kvalitativ vurdering af efterspurgte tilbudte produkter. Tilbudsgiver skal derfor beregne at kunne levere ét eksemplar af hvert efterspurgte produkt med evt. tilbehør. Kvalitet og funktionalitet varierer i indhold i de forskellige delaftaler, jf. ovenstående. Underkriteriet vil blive vurderet på baggrund af elementerne, som angivet i kravspecifikationen. Ved bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”miljø” lægger ordregiver vægt på det tilbudte produkts levetid, en høj grad af rengøringsvenlighed, og dermed hjælpemidlets genbrugelighed. Tilbudsgiver bedes udfylde bilag 5. Ved evalueringen i forhold til de kvalitative underkriterier anvendes en pointskala fra 1-10. Ved bedømmelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles på grundlag af ordregivers objektive vurdering af tilbuddet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på : dansk
Elektronisk katalog : Tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 11/03/2024   12:00:00 (UTC+1)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt : 8   Måned
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 11/03/2024   12:00:00 (UTC+1)
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale : nej
Elektronisk fakturering : Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Hvis man ønsker at klage, skal henvendelsen rettes til Klagenævnet for Udbud
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Brøndby kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Brøndby kommune
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse : VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM
Organisation, der behandler tilbud : Brøndby kommune
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM
Registreringsnummer : 909090901
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Ronni Holst Klarskov
E-mail : RONHO@brondby.dk
Telefon : +45 30532981
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Albertslund kommune
Registreringsnummer : 66137112
Postadresse : Nordmarks Allé 1    
By : Albertslund
Postnummer : 2620
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Gül Corap
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Brøndby kommune
Registreringsnummer : 65113015
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : RONHO@brondby.dk
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Dragør kommune
Registreringsnummer : 12881517
Postadresse : Kirkevej 7    
By : Dragør
Postnummer : 2791
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Bo Grubbe Jensen
E-mail : BOJ@dragoer.dk
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Glostrup kommune
Registreringsnummer : 65120119
Postadresse : Rådhusparken 2    
By : Glostrup
Postnummer : 2600
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Malena Ibsen
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Hvidovre kommune
Registreringsnummer : 55606617
Postadresse : Hvidovrevej 278    
By : Hvridovre
Postnummer : 2650
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Jens Vejgaard
E-mail : JVD@hvidovre.dk
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Ishøj kommune
Registreringsnummer : 12881517
Postadresse : Ishøj Store Torv 20    
By : Ishøj
Postnummer : 2635
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Anders Lundsager
E-mail : alund@ishoj.dk
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0009
Officielt navn : Rødovre kommune
Registreringsnummer : 65307316
Postadresse : Rødovre Parkvej 150    
By : Rødovre
Postnummer : 2610
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Jeppe Andreas Pedersen
E-mail : cn32136@rk.dk
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0010
Officielt navn : Tårnby Kommune
Registreringsnummer : 20310413
Postadresse : Amager Landevej 76    
By : Kastrup
Postnummer : 2770
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Stinna Mohr
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0011
Officielt navn : Vallensbæk kommune
Registreringsnummer : 19583910
Postadresse : Vallensbæk Stationstorv 100    
By : Vallensbæk
Postnummer : 2665
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Sussi Herløv Jensen
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0012
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : ee171850-9c00-42e1-9d51-a0746073e5fc   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 09/02/2024   14:33:44 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 09/02/2024   16:01:59 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 89872-2024
EUT-S-nummer : 31/2024
Offentliggørelsesdato : 13/02/2024

Send til en kollega

0.062