23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 132-237787
Offentliggjort
12.07.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Herlev Kommune

Personlig pleje til hjemmeboende borgere i Herlev Kommune 2016


Herlev Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Herlev Kommune
63640719
Herlev Bygade 90
Herlev
2730
Danmark
E-mail: per@m2konsulenten.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59857122.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.herlev.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/59857122.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/59857122.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af personlig pleje til hjemmeboende borgere i Herlev Kommune 2016.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85141210
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Herlev Kommune udbyder personlig pleje og mindre praktiske opgaver til hjemmeboende borgere, jf. § 91 i lov om social service.

Udbuddet omfatter følgende indsatser, med levering hele døgnet.

· Personlig pleje i henhold til lov om social service § 83

· Mindre praktiske opgaver i henhold til lov om social service§ 83

· Delegeret sygepleje i henhold til sundhedsloven

· Nødkald

· Afløsning i hjemmet i henhold til lov om social service § 84, til borgere der har privat leverandør til personlig pleje.

Den kommunale leverandør (Herlev Kommune) står uden for udbuddet, og vil fortsat være leverandør af personlig pleje i kommunen efter udbuddet. Borgerne kan, jf. reglerne om frit valg, frit vælge mellem Herlev Kommune eller den private leverandør.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Herlev Kommune udbyder personlig pleje og mindre praktiske opgaver til hjemmeboende borgere, jf. § 91 i lov om social service.

Udbuddet omfatter følgende indsatser, med levering hele døgnet.

· Personlig pleje i henhold til lov om social service § 83

· Mindre praktiske opgaver i henhold til lov om social service§ 83

· Delegeret sygepleje i henhold til sundhedsloven

· Nødkald

· Afløsning i hjemmet i henhold til lov om social service § 84, til borgere der har privat leverandør til personlig pleje.

Den kommunale leverandør (Herlev Kommune) står uden for udbuddet, og vil fortsat være leverandør af personlig pleje i kommunen efter udbuddet. Borgerne kan, jf. reglerne om frit valg, frit vælge mellem Herlev Kommune eller den private leverandør.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/01/2017
Slut: 31/12/2019
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

 

Udvælgelseskriterier er angivet i udbudsmaterialet.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 17/08/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:https://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/07/2016
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094