23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
22.12.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Sygeplejeartikler (2024) Genudbud


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Køberens retlige status :  Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Økonomiske anliggender
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  Sygeplejeartikler (2024) Genudbud
Beskrivelse :  SKI genudbyder rammeaftale 50.95 vedrørende sygeplejeartikler. Det udbudte sortiment omfatter følgende hovedproduktgrupper: • Diverse sygeplejeartikler • Instrumenter • Sprøjter og kanyler • Sårbehandling • Undersøgelsesartikler • Urologi • Værnemidler Under hver hovedproduktgruppe findes endvidere produkt-, underprodukt- og detailgrupper. Rammeaftalen vil være forpligtende for kunder, som tilslutter sig aftalen. For hver enkelt kunde er der mulighed for at vælge hvilken hovedproduktgruppe og produktgruppe de ønsker af forpligte sig til. Nærmere oplysninger om kundegruppen og udstrækningen af forpligtelsen fremgår af udbudsmaterialet.
Identifikator for proceduren :  d2febc0f-871f-449b-bf83-04ca1ec92526
Tidligere bekendtgørelse :  08ccb131-2f85-4866-8f52-a50be32b5042-01
Intern identifikator :  50.95
Type af procedure :  Åben
Proceduren er en hasteprocedure :  No
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  18424000 Handsker
Yderligere klassificering ( cpv ):  18424300 Engangshandsker
Yderligere klassificering ( cpv ):  33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141000 Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141100 Forbindsstoffer; clips, suturer, ligaturer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141111 Selvklæbende forbindinger
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141112 Plastre
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141113 Bandager
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141114 Gaze til medicinsk brug
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141115 Vat til medicinsk brug
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141116 Forbindinger i pakker
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141117 Vat
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141118 Gazeviskere
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141119 Kompresser
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141121 Kirurgiske suturer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141123 Affaldsbeholdere til skarpe genstande
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141124 Anordninger til sikker bortskaffelse af skarpe og spidse instrumenter/genstande
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141200 Katetre
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141220 Kanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141240 Katetertilbehør
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141300 Udstyr til venepunktur og blodprøvetagning
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141310 Sprøjter
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141320 Nåle til medicinsk brug
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141411 Skalpeller og klinger
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141615 Urinposer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141620 Medicinske procedure- og samlepakker
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141641 Sonder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141900 Blodlancetter
Yderligere klassificering ( cpv ):  33171210 Genoplivningsmaske
Yderligere klassificering ( cpv ):  33191100 Sterilisationsapparat
Yderligere klassificering ( cpv ):  33194100 Udstyr og instrumenter til infusion
Yderligere klassificering ( cpv ):  79632000 Uddannelse af personale
2.1.2  Udførelsessted
Land :  Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger :  Hovedudførelsessted Danmark
2.1.3  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  583,000,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  733,000,000 DKK
2.1.4  Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger :  • ESPD fungerer som et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene anført i “Udelukkelsesgrund” i afsnit 2.1.6 Grund til udelukkelse. ESPD er desuden et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver opfylder mindstekrav til egnethed i relation til økonomisk og finansiel formåen anført i “Udvælgelseskriterier”. • Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet. Den eller de andre enheder skal hver udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Hvis tilbudsgiver er del af et konsortium, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit A: Oplysninger om den økonomiske aktør, i feltet ”Deltager den økonomiske aktør i udbudsproceduren sammen med andre?”, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for at oplysningerne i ESPD vedrørende udelukkelsesgrunde og egnethed er korrekte. • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a. Der skal ikke fremlægges dokumentation herfor. • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136, og § 137, stk. 1, nr. 2. Der skal fremlægges dokumentation for afgivne oplysninger i ESPD vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136 og § 137, stk. 1, nr. 2. Dette gælder for tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder. Det fremgår af Europa Kommissionens tjeneste eCertis, hvad må anses som tilstrækkelig dokumentation for den enkelte virksomhed, da det afhænger af virksomhedens hjemland. • Det fremgår under de enkelte udvælgelseskriterier, hvilken dokumentation der skal fremlægges for de afgivne oplysninger i ESPD. • Ad afsnit 2.1.3 Værdi: Den skønsmæssige vurdering af rammeaftalens anslåede værdi er baseret på: - Rammeaftalen er forpligtende og omfatter kunder, der på forhånd er tilsluttet. - 96 kommuner har tilsluttet sig aftalen samt tre øvrige kunder, som ifm. tilslutningen har oplyst deres forventede forbrug. - Markedet for sygeplejeartikler er i fortsat vækst ikke mindst grundet den demografiske udvikling og en presset sundhedssektor. Der er intet der tyder på, at især kommunerne kommer til at indkøbe mindre. Hen over den samlede varighed på 4 år, inklusive muligheder for forlængelse, samt på tværs af alle kunderne på rammeaftalen, er der således også en usikkerhed om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. Skønnet indebærer derfor både en vurdering af den anslåede værdi af rammeaftalen, og en vurdering af rammeaftalens maksimale værdi. Denne værdi anses ikke for klart usandsynlig. Den maksimale værdi kan dog ændres i henhold til de enhver tid gældende udbudsregler. Forskellen mellem rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. I den forbindelse er der lagt vægt på følgende forhold: - Såfremt, den demografiske udvikling, særligt for kommunerne, er højere end forventet, giver det i endnu højere grad anledning til en forøgelse af flere ældre kombineret med, at flere ældre borgere fortsætter med at bo i eget hjem, og i den forbindelse visiteres flere borger til hjemmehjælp, herunder sygepleje, hvilket medfører, at der må indregnes en risiko ind i værdien for det maksimale beløb. - Såfremt, at borgere yderligere sendes tidligere hjem fra sygehusene samt øget brug af akutteams i kommunerne, hvilket medfører at kommunerne fremover skal varetage flere opgaver i relation til sygepleje, vurderes det at dette forhold, alt andet lige, må indregnes som en risiko i relation til værdien af det maksimale beløb. - Prisudvikling, herunder inflation: Såfremt, den generelle inflation og lønudvikling bliver markant højere end indregnet i den anslåede værdi, udgør dette en risiko for, at det forventede forbrug på aftalen kan blive højere end forventet, hvilket er indregnet i værdien for den maksimale værdi. Skønnet af rammeaftalens anslåede værdi og rammeaftalens maksimale værdi er udtryk for SKI's mest kvalificerede og gennemsigtige saglige skøn af forbruget på rammeaftalen på udbudstidspunktet inkl. muligheder for forlængelse. Tilbudsgiver gøres særligt opmærksom på, at tilbudsgiver i enhver henseende er ansvarlig for de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås under rammeaftalen, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra estimaterne i såvel opad- som nedadgående retning. • Ad afsnit 5.1.12 Udbudsvilkår - Sprog: Tilbud skal være på dansk, men fagtermer og begreber, der normalt angives på engelsk, kan accepteres. • Rammeaftalen er omfattet af forbuddet i artikel 5k i EU-forordning 833/2014, og SKI kræver en erklæring fra den eller de tilbudsgiver(e) som SKI har til hensigt at tildele rammeaftalen, jf. nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 16.5.
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0000
Titel :  Sygeplejeartikler (2024) Genudbud
Beskrivelse :  SKI genudbyder rammeaftale 50.95 vedrørende sygeplejeartikler. Det udbudte sortiment omfatter følgende hovedproduktgrupper: • Diverse sygeplejeartikler • Instrumenter • Sprøjter og kanyler • Sårbehandling • Undersøgelsesartikler • Urologi • Værnemidler Under hver hovedproduktgruppe findes endvidere produkt-, underprodukt- og detailgrupper. Rammeaftalen vil være forpligtende for kunder, som tilslutter sig aftalen. For hver enkelt kunde er der mulighed for at vælge hvilken hovedproduktgruppe og produktgruppe de ønsker af forpligte sig til. Nærmere oplysninger om kundegruppen og udstrækningen af forpligtelsen fremgår af udbudsmaterialet.
Intern identifikator :  50.95
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  18424000 Handsker
Yderligere klassificering ( cpv ):  18424300 Engangshandsker
Yderligere klassificering ( cpv ):  33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141000 Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141100 Forbindsstoffer; clips, suturer, ligaturer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141111 Selvklæbende forbindinger
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141112 Plastre
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141113 Bandager
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141114 Gaze til medicinsk brug
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141115 Vat til medicinsk brug
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141116 Forbindinger i pakker
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141117 Vat
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141118 Gazeviskere
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141119 Kompresser
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141121 Kirurgiske suturer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141123 Affaldsbeholdere til skarpe genstande
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141124 Anordninger til sikker bortskaffelse af skarpe og spidse instrumenter/genstande
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141200 Katetre
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141220 Kanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141240 Katetertilbehør
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141300 Udstyr til venepunktur og blodprøvetagning
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141310 Sprøjter
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141320 Nåle til medicinsk brug
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141411 Skalpeller og klinger
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141615 Urinposer
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141620 Medicinske procedure- og samlepakker
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141641 Sonder
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141900 Blodlancetter
Yderligere klassificering ( cpv ):  33171210 Genoplivningsmaske
Yderligere klassificering ( cpv ):  33191100 Sterilisationsapparat
Yderligere klassificering ( cpv ):  33194100 Udstyr og instrumenter til infusion
Yderligere klassificering ( cpv ):  79632000 Uddannelse af personale
5.1.2  Udførelsessted
Land :  Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger :  Hovedudførelsessted Danmark
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  24 MONTH
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Rammeaftalen kan forlænges 2 gange med 12 måneder pr. forlængelse. Rammeaftalen har således en maksimal varighed på 48 måneder, inklusive forlængelser.
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  583,000,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  733,000,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
Identifikator for den foregående bekendtgørelse :  000031-2023
Yderligere oplysninger :  • ESPD fungerer som et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene anført i “Udelukkelsesgrund” i afsnit 2.1.6 Grund til udelukkelse. ESPD er desuden et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver opfylder mindstekrav til egnethed i relation til økonomisk og finansiel formåen anført i “Udvælgelseskriterier”. • Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet. Den eller de andre enheder skal hver udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Hvis tilbudsgiver er del af et konsortium, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit A: Oplysninger om den økonomiske aktør, i feltet ”Deltager den økonomiske aktør i udbudsproceduren sammen med andre?”, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for at oplysningerne i ESPD vedrørende udelukkelsesgrunde og egnethed er korrekte. • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a. Der skal ikke fremlægges dokumentation herfor. • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136, og § 137, stk. 1, nr. 2. Der skal fremlægges dokumentation for afgivne oplysninger i ESPD vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136 og § 137, stk. 1, nr. 2. Dette gælder for tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder. Det fremgår af Europa Kommissionens tjeneste eCertis, hvad må anses som tilstrækkelig dokumentation for den enkelte virksomhed, da det afhænger af virksomhedens hjemland. • Det fremgår under de enkelte udvælgelseskriterier, hvilken dokumentation der skal fremlægges for de afgivne oplysninger i ESPD. • Ad afsnit 2.1.3 Værdi: Den skønsmæssige vurdering af rammeaftalens anslåede værdi er baseret på: - Rammeaftalen er forpligtende og omfatter kunder, der på forhånd er tilsluttet. - 96 kommuner har tilsluttet sig aftalen samt tre øvrige kunder, som ifm. tilslutningen har oplyst deres forventede forbrug. - Markedet for sygeplejeartikler er i fortsat vækst ikke mindst grundet den demografiske udvikling og en presset sundhedssektor. Der er intet der tyder på, at især kommunerne kommer til at indkøbe mindre. Hen over den samlede varighed på 4 år, inklusive muligheder for forlængelse, samt på tværs af alle kunderne på rammeaftalen, er der således også en usikkerhed om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. Skønnet indebærer derfor både en vurdering af den anslåede værdi af rammeaftalen, og en vurdering af rammeaftalens maksimale værdi. Denne værdi anses ikke for klart usandsynlig. Den maksimale værdi kan dog ændres i henhold til de enhver tid gældende udbudsregler. Forskellen mellem rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. I den forbindelse er der lagt vægt på følgende forhold: - Såfremt, den demografiske udvikling, særligt for kommunerne, er højere end forventet, giver det i endnu højere grad anledning til en forøgelse af flere ældre kombineret med, at flere ældre borgere fortsætter med at bo i eget hjem, og i den forbindelse visiteres flere borger til hjemmehjælp, herunder sygepleje, hvilket medfører, at der må indregnes en risiko ind i værdien for det maksimale beløb. - Såfremt, at borgere yderligere sendes tidligere hjem fra sygehusene samt øget brug af akutteams i kommunerne, hvilket medfører at kommunerne fremover skal varetage flere opgaver i relation til sygepleje, vurderes det at dette forhold, alt andet lige, må indregnes som en risiko i relation til værdien af det maksimale beløb. - Prisudvikling, herunder inflation: Såfremt, den generelle inflation og lønudvikling bliver markant højere end indregnet i den anslåede værdi, udgør dette en risiko for, at det forventede forbrug på aftalen kan blive højere end forventet, hvilket er indregnet i værdien for den maksimale værdi. Skønnet af rammeaftalens anslåede værdi og rammeaftalens maksimale værdi er udtryk for SKI's mest kvalificerede og gennemsigtige saglige skøn af forbruget på rammeaftalen på udbudstidspunktet inkl. muligheder for forlængelse. Tilbudsgiver gøres særligt opmærksom på, at tilbudsgiver i enhver henseende er ansvarlig for de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås under rammeaftalen, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra estimaterne i såvel opad- som nedadgående retning. • Ad afsnit 5.1.12 Udbudsvilkår - Sprog: Tilbud skal være på dansk, men fagtermer og begreber, der normalt angives på engelsk, kan accepteres. • Rammeaftalen er omfattet af forbuddet i artikel 5k i EU-forordning 833/2014, og SKI kræver en erklæring fra den eller de tilbudsgiver(e) som SKI har til hensigt at tildele rammeaftalen, jf. nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 16.5.
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.12  Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Yderligere omfattede købere :  Det er beskrevet i bilag A og A.1, hvilke kunder der kan anvende rammeaftalen.
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6.  Resultater
6.1  Resultat delkontrakt-ID :  LOT-0000
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder :  Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Registreringsnummer :  ORG-17472437
Postadresse :  Pakkerivej 6
By :  Valby
Postnummer :  2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Sonia Gasull-Wrisberg
E-mail :  sgw@ski.dk
Telefon :  28948278
Internetadresse :  https://www.ski.dk
Denne organisations roller :
Køber
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser for andre købere
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer :  ORG-37795526
Postadresse :  Toldboden 2
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Vestjylland ( DK041 )
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Klagenævnet for Udbud
E-mail :  klfu@naevneneshus.dk
Telefon :  +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) :  https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer :  ORG-10294819
Postadresse :  Carl Jacobsens Vej 35
By :  Valby
Postnummer :  2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail :  kfst@kfst.dk
Telefon :  +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) :  https://www.kfst.dk
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  Mercell Holding ASA
Registreringsnummer :  980921565
Postadresse :  Askekroken 11
By :  Oslo
Postnummer :  0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Oslo ( NO081 )
Land :  Norge
Kontaktpunkt :  eSender
Telefon :  +47 21018800
Fax :  +47 21018801
Internetadresse :  http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  0d936c8d-e798-4e81-9d4c-ddfbd230fb0f -  01
Formulartype :  Resultater
Bekendtgørelsestype :  Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2023-12-21Z 09:59:56Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00784668-2023
EUT-S-nummer :  247/2023
Offentliggørelsesdato :  2023-12-22Z

Send til en kollega

0.093