23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
15.12.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Hovedstaden

Hjemmerespiration og søvnapnø


Region Hovedstaden

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Region Hovedstaden
Køberens retlige status :  Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Sundhed
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  Hjemmerespiration og søvnapnø
Beskrivelse :  Udbuddet vedrører udstyr, tilhørende forbrugsartikler og andre forbrugsartikler til hjemmerespiration og søvnapnø. Samlet Maksimumværdi for udbuddet er: kr. 66.090.098,- ex moms
Identifikator for proceduren :  c189f240-d301-4e76-a3a3-cbf72b121fc7
Intern identifikator :  23038612
Type af procedure :  Åben
Proceduren er en hasteprocedure :  No
Hovedpunkterne i proceduren :  Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud jf. udbudslovens §§ 56-57
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Københavns omegn ( DK012 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Nordsjælland ( DK013 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Bornholm ( DK014 )
2.1.3  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  44,060,065 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  66,090,098 DKK
2.1.4  Generelle oplysninger
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud :  10
Betingelser for kontrakten :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver :  10
2.1.6  Grunde til udelukkelse
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret :  En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Konkurs :  Konkurs, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Korruption :  Bestikkelse, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2.
Tvangsakkord uden for konkurs :  Tvangsakkord, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Deltagelse i en kriminel organisation :  Deltagelse i kriminel organisation, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1.
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning :  Aftaler med andre aktører med henblik på at fordreje konkurrencen, jf. udbudslovens § 137, stk 1, nr. 3. Konkurrencefordrejning som omhandlet i § 39, jf. udbudslovens § 136, nr. 2.
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet :  Tilsidesættelse af pligter på miljølovgivningsområdet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme :  Hvidvask af penge eller finansiering af terrorisme, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5.
Svig :  Svig, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel :  Børnearbejde og andre former for menneskehandel, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6.
Insolvens :  Insolvens, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område :  Tilsidesættelse af pligter på det arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Aktiver, der administreres af en kurator :  Aktiver, der administreres af kurator, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure :  Mistanke om urigtighed, tilbageholdte oplysninger, som ikke er i stand til at fremskaffe de krævede dokumenter og indhente fortrolige oplysninger under denne procedure, jf. udbudslovens § 136, nr. 3.
Rent nationale udelukkelsesgrunde :  Skattely, jf. udbudslovens § 134 a.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren :  Interressekonflikter som følge af deltagelse i udbudsproceduren, jf. udbudslovens § 136, nr. 1.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure :  Direkte eller indirekte involvering i forberedelse af denne udbudsprocedure, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5.
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet :  Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udførelse af hvervet, jf. udbudslovens § 136, nr. 4.
Ophævelse eller en lignende sanktion :  Ophævelse eller lignende sanktion, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet :  Tilsidesættekse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Betaling af socialsikringsbidrag :  Betaling af bidrag til sociale sikringsordninger over DDK 100.000, jf. udbudslovens § 135, stk. 3. Betaling af bidrag til sociale sikringsordninger under DDK 100.000, jf. udbudslovens § § 137, stk. 1, nr. 6.
Erhvervsvirksomheden er indstillet :  Erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Betaling af skatter og afgifter :  Betaling af skatter og afgifter over DDK 100.000, jf. udbudslovens § 135 stk. 3. Betaling af skatter og afgifter under DDK 100.000, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet :  Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet,, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4.
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0001
Titel :  Invasiv respirator 1
Beskrivelse :  Invasiv respirator 1 til anvendelse hos hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Option på uddannelse af tekniker Reservedelsoption
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  3,441,706 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  5,162,559 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0002
Titel :  Invasiv respirator 2
Beskrivelse :  Invasiv respirator 2 til anvendelse hos hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Option på uddannelse af tekniker Reservedelsoption
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  2,988,275 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  4,482,413 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0003
Titel :  HOST
Beskrivelse :  Hostemaskine til brug hos hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Option på uddannelse af tekniker Reservedelsoption
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  3,646,282 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  5,469,423 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0004
Titel :  NIV
Beskrivelse :  NIV behandling til hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen udover forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  5,138,430 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  707,645 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0005
Titel :  ASV
Beskrivelse :  ASV behandling til hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen udover forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  2,405,395 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  3,608,093 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0006
Titel :  Fugter
Beskrivelse :  Fugter til anvendelse hos hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen udover forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  732,780 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  1,099,170 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0007
Titel :  Sug stationært
Beskrivelse :  Stationært sug til brug hos hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Option på uddannelse af tekniker
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  1,638,796 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  2,458,194 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH</div>
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0008
Titel :  Sug transportabelt
Beskrivelse :  Transportabelt sug til brug hos hjemmepatienter
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Option på uddannelse af tekniker
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  1,878,916 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  2,818,374 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Beskrivelse :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder: Kontrakt del A: Udstyrsafhængige forbrugsartikler Kontrakt del B: Udstyr til hjemmerespiration og søvnapnø
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0009
Titel :  Masker
Beskrivelse :  Masker til brug af hjemmepatienter. Der udbydes forskellige typer af masker.
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen udover forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  21,057,415 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  31,586,123 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder Kontrakt Masker og Slanger
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  4
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1  Delkontrakt :  LOT-0010
Titel :  Slanger
Beskrivelse :  Slanger til brug af hjemmepatienter ved respirationsbehandling
Intern identifikator :  23038612
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33157400 Medicinske respirationsapparater
Yderligere klassificering ( cpv ):  33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
Yderligere klassificering ( cpv ):  33100000 Medicinsk udstyr
Yderligere klassificering ( cpv ):  33157100 Masker til medicinske gasser
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen ud over forlængelse
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-07-15+02:00
Slutdato :  2026-07-14+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  1,132,069 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  1,698,104 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Samlet økonomisk konsekvens
Beskrivelse :  Se udbudsbetingelserne punkt 14 (pkt. 14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  55
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) :  5
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-01-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  For denne delaftale gælder Kontrakt Masker og Slanger
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Region Hovedstaden
Registreringsnummer :  29190623
Postadresse :  Kongens Vænge 2
By :  Hillerød
Postnummer :  3400
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Lene Rosenlund
Telefon :  +45 29772203
Internetadresse :  https://www.regionh.dk/
Denne organisations roller :
Køber
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer :  37795526
Postadresse :  Nævnenes Hus, Toldboden 2
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Land :  Danmark
E-mail :  klfu@naevneneshus.dk
Telefon :  +45 72405600
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Registreringsnummer :  x
By :  x
Land :  Danmark
E-mail :  xxx@xxx.xx
Telefon :  1234
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for mægling
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer :  10
Postadresse :  Carl Jacobsens Vej 35
By :  Valby
Postnummer :  2500
Land :  Danmark
E-mail :  kfst@kfst.dk
Telefon :  +45 41715000
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0005
Officielt navn :  Mercell Holding ASA
Registreringsnummer :  980921565
Postadresse :  Askekroken 11
By :  Oslo
Postnummer :  0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Oslo ( NO081 )
Land :  Norge
Kontaktpunkt :  eSender
Telefon :  +47 21018800
Fax :  +47 21018801
Internetadresse :  http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
10.  Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres :  f0e1e66b-2e28-492f-b654-c07d3b103e6b-01
Hovedårsagen til ændringen :  Ajourførte oplysninger
Beskrivelse :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0001
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0002
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0003
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0004
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0005
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0006
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0007
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0008
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0009
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0010
Beskrivelse af ændringer :  Som resultat af fejlretning i udbudsbetingelsernes pk. 12.2 udvides tilbudsfristen og vedståelsesfristen parallelforskydes.
Udbudsdokumenterne blev ændret den :  2023-12-14+01:00
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  7bc74d17-47a1-42e5-bcef-7b36be1494b1 -  01
Formulartype :  Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype :  Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2023-12-14Z 12:26:53Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00762265-2023
EUT-S-nummer :  242/2023
Offentliggørelsesdato :  2023-12-15Z
BREAKING
{{ article.headline }}
0.128