23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
04.12.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Hovedstaden

EU udbud, Dialyse, Dialysefiltre, kanyler m.m.


Region Hovedstaden

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Region Hovedstaden
Køberens retlige status :  Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Sundhed
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  EU udbud, Dialyse, Dialysefiltre, kanyler m.m.
Beskrivelse :  Region Hovedstaden udbyder forbrugsvarer til Hæmodialysebehandling. Udbuddet består af 14 delaftaler og omfatter bl.a. Fistelkanyler, dialysefiltre, lukkevæske med citrat, proceduresæt til dialyse, dialysekatetre til langtidsanvendelse og central A koncentrat. Samlet maksimum værdi for udbuddet er: kr. 60.232.500,- ex moms.
Identifikator for proceduren :  db73e3a2-c9c6-469d-9cab-b81e11db6830
Intern identifikator :  22070833
Type af procedure :  Åben
Proceduren er en hasteprocedure :  No
Hovedpunkterne i proceduren :  Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud jf. udbudsloven §§ 56-57
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Københavns omegn ( DK012 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Nordsjælland ( DK013 )
2.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Bornholm ( DK014 )
2.1.3  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  40,155,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  60,232,500 DKK
2.1.4  Generelle oplysninger
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud :  14
Betingelser for kontrakten :
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver :  14
2.1.6  Grunde til udelukkelse
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret :  En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Konkurs :  Konkurs, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Korruption :  Bestikkelse, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2.
Tvangsakkord uden for konkurs :  Tvangsakkord, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Deltagelse i en kriminel organisation :  Deltagelse i kriminel organisation, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1.
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning :  Aftaler med andre aktører med henblik på at fordreje konkurrencen, jf. udbudslovens § 137, stk 1, nr. 3. Konkurrencefordrejning som omhandlet i § 39, jf. udbudslovens § 136, nr. 2.
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet :  Tilsidesættelse af pligter på miljølovgivningsområdet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme :  Hvidvask af penge eller finansiering af terrorisme, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5.
Svig :  Svig, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel :  Børnearbejde og andre former for menneskehandel, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6.
Insolvens :  Insolvens, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område :  Tilsidesættelse af pligter på det arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Aktiver, der administreres af en kurator :  Aktiver, der administreres af kurator, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure :  Mistanke om urigtighed, tilbageholdte oplysninger, som ikke er i stand til at fremskaffe de krævede dokumenter og indhente fortrolige oplysninger under denne procedure, jf. udbudslovens § 136, nr. 3.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren :  Intererssekonflikter som følge af deltagelse i udbudsproceduren, jf. udbudslovens § 136, nr. 1.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure :  Direkte eller indirekte involvering i forberedelse af denne udbudsprocedure, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5.
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet :  Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udførelse af hvervet, jf. udbudslovens § 136, nr. 4.
Ophævelse eller en lignende sanktion :  Ophævelse eller lignende sanktion, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet :  Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Betaling af socialsikringsbidrag :  Betaling af bidrag til sociale sikringsordninger over DDK 100.000, jf. udbudslovens § 135, stk. 3. Betaling af bidrag til sociale sikringsordninger under DDK 100.000, jf. udbudslovens § § 137, stk. 1, nr. 6.
Erhvervsvirksomheden er indstillet :  Erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Betaling af skatter og afgifter :  Betaling af skatter og afgifter over DDK 100.000, jf. udbudslovens § 135 stk. 3. Betaling af skatter og afgifter under DDK 100.000, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet :  Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet,, jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4.
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0001
Titel :  Spidse arterie kanyler
Beskrivelse :  Spidse arteriekanyler til anlæggelse i patientens AV fistel, til brug for hæmodialysebehandling.
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  1,820,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  2,730,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
5.1  Delkontrakt :  LOT-0002
Titel :  Stumpe arterie kanyler
Beskrivelse :  Stumpe arteriekanyler til anvendelse i AV fistel, til brug for hæmodialysebehandling
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  1,180,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  1,770,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
5.1  Delkontrakt :  LOT-0003
Titel :  Nålekateter arterie uden sikkerhed
Beskrivelse :  Nålekateter til anlæggelse i patientens AV fistel, til brug for hæmodialysebehandling. Version uden sikkerhed på denne delaftale.
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  75,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  112,500 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 00:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
5.1  Delkontrakt :  LOT-0004
Titel :  Nålekateter arterie med sikkerhed
Beskrivelse :  Nålekateter til anlæggelse i patientens AV fistel, til brug for hæmodialysebehandling. Version MED sikkerhed på denne delaftale.
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  220,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  330,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
5.1  Delkontrakt :  LOT-0005
Titel :  Lukkevæske med citrat
Beskrivelse :  Lukkevæske med citrat til dialyse cvk
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  620,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  930,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
5.1  Delkontrakt :  LOT-0006
Titel :  Filter
Beskrivelse :  Filter til Hæmodialysebehandling
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  13,500,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  20,250,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
</div>
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering</span>: Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
5.1  Delkontrakt :  LOT-0007
Titel :  Filter uden Polysulfon
Beskrivelse :  Filter uden Polysulfon til Hæmodialysebehandling
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  2,340,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  3,510,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
5.1  Delkontrakt :  LOT-0008
Titel :  Filter til mellemstore molekyler
Beskrivelse :  Filter til mellemstore molekyler til Hæmodialysebehandling
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  5,300,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  7,950,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
5.1  Delkontrakt :  LOT-0009
Titel :  120ml skål med Nonwoven kugler
Beskrivelse :  Proceduresæt til brug ved hæmodialysebehandling
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  240,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  360,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
5.1  Delkontrakt :  LOT-0010
Titel :  Hæmodialyse start stop sæt
Beskrivelse :  Proceduresæt til brug ved start og afslutning af hæmodialysebehandling
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  4,580,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  6,870,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
5.1  Delkontrakt :  LOT-0011
Titel :  Dialyse fistel sæt
Beskrivelse :  Proceduresæt til brug ved hæmodialysebehandling
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  2,100,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  3,150,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
5.1  Delkontrakt :  LOT-0012
Titel :  Dialysekateter forbindingssikiftesæt
Beskrivelse :  Forbindingsskiftesæt til CVK
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  480,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  720,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
5.1  Delkontrakt :  LOT-0013
Titel :  Dialysekateter langtidsanlæggelse
Beskrivelse :  Dialysekateter langtidsanlæggelse til brug for hæmodialysebehandling
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  2,500,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  3,750,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
5.1  Delkontrakt :  LOT-0014
Titel :  A-koncentrat til central anlæg
Beskrivelse :  Levering af central A koncentrat til hæmodialysebehandling
Intern identifikator :  22070833
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  33181520 Forbrugsvarer til dialyse
Yderligere klassificering ( cpv ):  33141324 Dialysekanyler
Yderligere klassificering ( cpv ):  33181200 Dialysefiltre
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Ingen optioner ud over forlængelse af kontrakten
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-06-01+02:00
Slutdato :  2026-05-31+02:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan maksimalt forlænges i op til 24 måneder
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  5,200,000 DKK
Rammeaftalens maksimumværdi :  7,800,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7  Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger :  Andet
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Se Udbudsbetingelserne punkt 14 (14.1 og 14.2) vedrørende tildeling pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet og funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis) :  50
5.1.11  Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2024-01-19+01:00 12:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk, svensk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  6 MONTH
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2024-02-02+01:00 12:00:00+01:00
Yderligere oplysninger :  Der kan ikke deltages i åbning af tilbud
Betingelser for kontrakten :
Der kræves en fortrolighedsaftale
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Offentligt udbud (rammeaftale): 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere :  1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Hovedstaden
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Hovedstaden
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Hovedstaden
Organisation, der behandler tilbud :  Region Hovedstaden
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Region Hovedstaden
Registreringsnummer :  29190623
Postadresse :  Kongens Vænge 2
By :  Hillerød
Postnummer :  3400
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Lene Rosenlund
Telefon :  +45 29772203
Internetadresse :  https://www.regionh.dk/
Denne organisations roller :
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer :  37795526
Postadresse :  Nævnenes Hus, Toldboden 2
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Land :  Danmark
E-mail :  klfu@naevneneshus.dk
Telefon :  +45 72405600
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Registreringsnummer :  xxxx
By :  xxxx
Land :  Danmark
E-mail :  xx@xx.xx
Telefon :  12345678
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for mægling
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer :  10294819
Postadresse :  Carl Jacobsens Vej 35
By :  Valby
Postnummer :  2500
Land :  Danmark
E-mail :  kfst@kfst.dk
Telefon :  +45 41715000
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0005
Officielt navn :  Mercell Holding ASA
Registreringsnummer :  980921565
Postadresse :  Askekroken 11
By :  Oslo
Postnummer :  0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Oslo ( NO081 )
Land :  Norge
Kontaktpunkt :  eSender
Telefon :  +47 21018800
Fax :  +47 21018801
Internetadresse :  http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  4d84e36e-877a-4dad-a867-6aa17f8e7463 -  01
Formulartype :  Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype :  Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2023-11-30Z 13:37:41Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00733704-2023
EUT-S-nummer :  233/2023
Offentliggørelsesdato :  2023-12-04Z
BREAKING
{{ article.headline }}
0.14