Indkøb af faglærte respirationhjælperordninger
Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn og adresser
Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Katja Nordentoft
Telefon: +45 38665814
E-mail:
katja.nordentoft@regionh.dk
NUTS-kode:
DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
I.2)
Fælles udbud
I.4)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5)
Hovedaktivitet
Sundhed
Del II: Genstand
II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Indkøb af faglærte respirationhjælperordninger.
Sagsnr.: 15009718
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
85100000
II.1.3)
Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Region Hovedstaden har udbudt faglærte respirationshjælperordninger. Ydelsen er en bilag IIB tjenesteydelse og er annonceret på www.udbud.dk Udbuddet er gennemført med forhandling. Der er valgt en primær og en sekundærleverandør. Primærleverandøren tildeles 60-75 % af alle ordninger, sekundærleverandøren tildeles 25-40 % af ordningerne.
II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7)
Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 32 994 039.00 DKK / Højeste bud: 43 502 111.45 DKK taget i betragtning
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Primærleverandørekontrakt — Faglærte respirationshjælperordninger
Delkontraktnr.: 1
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
85100000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK01
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Region Hovedstaden har udbudt faglærte respirationshjælperordninger. Ydelsen er en bilag IIB tjenesteydelse og er annonceret på www.udbud.dk Udbuddet er gennemført med forhandling. Der er valgt en primær og en sekundærleverandør. Primærleverandøren tildeles 60-75 % af alle ordninger, sekundærleverandøren tildeles 25-40 % af ordningerne.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Sagsorienteret kvalitetsstyring / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Forsyningssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 60
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Kontrakten indeholder option på forlængelse af kontrakten i op til 2 år.
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Sekundærleverandørekontrakt — Faglærte respirationshjælperordninger
Delkontraktnr.: 2
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
85100000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK01
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Region Hovedstaden har udbudt faglærte respirationshjælperordninger. Ydelsen er en bilag IIB tjenesteydelse og er annonceret på www.udbud.dk Udbuddet er gennemført med forhandling. Der er valgt en primær og en sekundærleverandør. Primærleverandøren tildeles 60-75 % af alle ordninger, sekundærleverandøren tildeles 25-40 % af ordningerne.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Sagsorienteret kvalitetsstyring / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Forsyningssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 60
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Kontrakten indeholder option på forlængelse af kontrakten i op til 2 år.
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del IV: Procedure
IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.8)
Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9)
Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse
Del V: Kontrakttildeling
Betegnelse:
Primærleverandørkontrakt vedrørende faglærte respiratoriske hjælperordninger
En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2)
Kontrakttildeling
V.2.1)
Dato for indgåelse af kontrakten:
01/05/2016
V.2.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 9
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 0
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
Carelink A/S
30588176
Høffdingsvej 34
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 86133110
E-mail:
eju@carelink.dk
NUTS-kode:
DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4)
Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 32 994 039.00 DKK / Højeste bud: 43 502 111.45 DKK taget i betragtning
V.2.5)
Oplysninger om underentreprise
Del V: Kontrakttildeling
Betegnelse:
Sekundærleverandørkontrakt vedrørende faglærte respiratoriske hjælperordninger
En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2)
Kontrakttildeling
V.2.1)
Dato for indgåelse af kontrakten:
01/05/2016
V.2.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 9
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 0
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
VIP vikar ApS
34478953
Algade 36
Vordingborg
4760
Danmark
NUTS-kode:
DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4)
Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 33 767 440.75 DKK / Højeste bud: 43 502 111.45 DKK taget i betragtning
V.2.5)
Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.3)
Yderligere oplysninger:
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail:
klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
VI.4.2)
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Ingen
Ingen
Danmark
VI.4.3)
Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Klage over tildeling af kontrakt skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 45 dage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse og hvorvidt den er indgivet i standstill-perioden.
VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail:
kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:www.kfst.dk
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/06/2016