23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 116-205847
Offentliggjort
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Indkøb af faglærte respirationhjælperordninger


Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Katja Nordentoft
Telefon: +45 38665814
E-mail: katja.nordentoft@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionh.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Indkøb af faglærte respirationhjælperordninger.

Sagsnr.: 15009718
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Hovedstaden har udbudt faglærte respirationshjælperordninger. Ydelsen er en bilag IIB tjenesteydelse og er annonceret på www.udbud.dk Udbuddet er gennemført med forhandling. Der er valgt en primær og en sekundærleverandør. Primærleverandøren tildeles 60-75 % af alle ordninger, sekundærleverandøren tildeles 25-40 % af ordningerne.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 32 994 039.00 DKK / Højeste bud: 43 502 111.45 DKK taget i betragtning
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Primærleverandørekontrakt — Faglærte respirationshjælperordninger

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Region Hovedstaden har udbudt faglærte respirationshjælperordninger. Ydelsen er en bilag IIB tjenesteydelse og er annonceret på www.udbud.dk Udbuddet er gennemført med forhandling. Der er valgt en primær og en sekundærleverandør. Primærleverandøren tildeles 60-75 % af alle ordninger, sekundærleverandøren tildeles 25-40 % af ordningerne.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Sagsorienteret kvalitetsstyring / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Forsyningssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten indeholder option på forlængelse af kontrakten i op til 2 år.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sekundærleverandørekontrakt — Faglærte respirationshjælperordninger

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Region Hovedstaden har udbudt faglærte respirationshjælperordninger. Ydelsen er en bilag IIB tjenesteydelse og er annonceret på www.udbud.dk Udbuddet er gennemført med forhandling. Der er valgt en primær og en sekundærleverandør. Primærleverandøren tildeles 60-75 % af alle ordninger, sekundærleverandøren tildeles 25-40 % af ordningerne.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Sagsorienteret kvalitetsstyring / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Forsyningssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten indeholder option på forlængelse af kontrakten i op til 2 år.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Primærleverandørkontrakt vedrørende faglærte respiratoriske hjælperordninger

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/05/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 9
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 0
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Carelink A/S
30588176
Høffdingsvej 34
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 86133110
E-mail: eju@carelink.dk
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 32 994 039.00 DKK / Højeste bud: 43 502 111.45 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Sekundærleverandørkontrakt vedrørende faglærte respiratoriske hjælperordninger

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/05/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 9
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 0
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
VIP vikar ApS
34478953
Algade 36
Vordingborg
4760
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 33 767 440.75 DKK / Højeste bud: 43 502 111.45 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Ingen
Ingen
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over tildeling af kontrakt skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 45 dage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse og hvorvidt den er indgivet i standstill-perioden.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/06/2016

Send til en kollega

0.078