Fakta om udbudet
Udbyder
Hjørring Kommune
Prisindhentning vedr. stomiprodukter til borgere
Hjørring Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29189382
Postadresse: Springvandspladsen 5
By: Hjørring
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Conradsen Michelsen
E-mail: mm@hjoerring.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.Hjoerring.dk
Del II: Genstand
Prisindhentning vedr. stomiprodukter til borgere
Prisindhentning vedr. stomiprodukter til borgere i Fællesindkøb Nord (Frederikshavn Kommune, Jammerbugt Kommune, Hjørring Kommune, Thisted Kommune og Vesthimmerlands Kommune og Morsø Kommune) + Mariagerfjord Kommune og Rebild Kommune
Prisindhentningen skal danne et grundlag for Kommunernes bevillinger af tilskud til stomiprodukter i henhold til Servicelovens § 112, stk. 3 sidste punkt, samt sikre borgerne muligheden for at indkøbe stomiprodukter til en pris, der ligger indenfor den tildelte bevilling.
Det bemærkes, at prisindhentningen ikke er omfattet af Udbudslovens Lov nr. 10 af 06/01/2023 , idet der med prisindhentningen ikke indgås en gensidigt bebyrdende aftale.
Mulighed for at forlænge med 2x 12 måneder
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions
Tidende i tilfældene anført nedenfor
• Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:
Prisindhentningen skal danne et grundlag for Kommunernes bevillinger af tilskud til stomiprodukter i henhold til Servicelovens §113, stk. 3, sidste punkt, samt sikre borgerne muligheden for at indkøb stomiprodukter til en pris, der ligger indenfor den tildelte bevilling.
Prisindhentningen er ikke omfattet af Udbudsloven (Lov nr. 10 af 06/01/2023), idet der med prisindhentningen ikke indgås en gensidigt bebyrdende aftale:
- Indhentningen af priser sker alene med henblik på at fastlægge støttebeløbet i medfør af Servicelovens § 112,stk. 3, sidste punkt.
- Borgeren indkøber det ønskede hjælpemiddel og bliver ejer af samme
- Fællesindkøb Nord + Marigagerfjord Kommune og Rebild Kommune frigøres ved denne prisindhentningen ikke for en eller flere forpligtelser, som ellers ville påhvile kommunen.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 19846679
Postadresse: Kappa 3
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8382
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/