Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=382630&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Udbud af lægevikarer til somatik og psykiatri
Region Nordjylland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Hjerrild
E-mail: cahj@rn.dk
Telefon: +45 51839080
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Udbud af lægevikarer til somatik og psykiatri
Region Nordjylland udbyder lægevikarer, såvel korttids- som langtidsvikarer, til somatikken og psykiatrien
Psykiatri, korttid
Region Nordjylland udbyder korttidslægevikarer til psykiatrien
For delkontrakt 1
Den anslåede værdi er kr. 5.000.000.
Den maksimale værdi er kr. 6.000.000.
Psykiatri, langtid
Region Nordjylland udbyder langtidslægevikarer til psykiatrien
For delkontrakt 2
Den anslåede værdi er kr. 115.000.000
Den maksimale værdi er kr. 138.000.000
Somatik (undtagen radiologi), korttid
Region Nordjylland udbyder korttidslægevikarer til somatikken (undtagen radiologi)
For delkontrakt 3
Den anslåede værdi er kr. 90.000.000.
Den maksimale værdi er kr. 108.000.000.
Somatik (undtagen radiologi), langtid
Region Nordjylland udbyder langtidslægevikarer til somatikken (undtagen radiologi)
For delkontrakt 4
Den anslåede værdi er kr. 125.000.000
Den maksimale værdi er kr. 150.000.000
Radiologi, langtid
Region Nordjylland udbyder langtidslægevikarer til radiologien
For delkontrakt 6
Den anslåede værdi er kr. 70.000.000
Den maksimale værdi er kr. 84.000.000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Region Nordjylland har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1-3, § 136 og § 137, stk. 1, nr. 2 skal finde anvendelse i dette udbud.
Region Nordjylland har valgt at en række egnethedskriterier finder anvendelse. Der stilles krav til teknisk og faglig formåen samt økonomisk og finansiel formåen.
Der stilles i kontrakten krav omkring:
Samfundsansvar Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7.
Arbejdsmiljø Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 9.4 og Kontraktbilag 8
Arbejdsklausul Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 9.3 og kontraktbilag 7.
Arbejde med børn Se vedrørende børneattest udkast til kontrakt pkt. 9.6.
Straffeattester Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 9.7.
Del IV: Procedure
Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet” på baggrund af følgende underkriterier og vægte:
Økonomi = 60 %
Kvalitet = 40 %
Se yderligere i udbudsbetingelsernes pkt. 13
Del VI: Supplerende oplysninger
Teknisk og faglig formåen:
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at få sit tilbud taget i betragtning:
Referenceliste:
Delkontrakt 1-2 (psykiatri):
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af 5 sammenlignelige referencer pr. år inden for de seneste 3 år. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af lægevikarydelser inden for psykiatrien til et hospital. En lægevikar er defineret, som en vikar, som har bestået den medicinske embedseksamen, og som på tiltrædelsestidspunktet har været registreret i Autorisationsregistret Autorisationsregistret | Styrelsen for Patientstikkerhed (stps.dk).
Delkontrakt 3-4 (somatik):
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af 5 sammenlignelige referencer pr. år inden for de seneste 3 år. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af lægevikarydelser til et hospital. En lægevikar er defineret, som en vikar, som har bestået den medicinske embedseksamen, og som på tiltrædelsestidspunktet har været registreret i Autorisationsregistret Autorisationsregistret | Styrelsen for Patientstikkerhed (stps.dk).
Delkontrakt 6 (radiologi):
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af i alt 3 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af lægevikarydelser til et hospital. En lægevikar er defineret, som en vikar, som har bestået den medicinske embedseksamen, og som på tiltrædelsestidspunktet har været registreret i Autorisationsregistret Autorisationsregistret | Styrelsen for Patientstikkerhed (stps.dk).
Økonomisk og finansielle formåen
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at få sit tilbud taget i betragtning:
Delkontrakt 1-4 (psykiatri og somatik)
Det er et minimumskrav, at den samlede årsomsætning, dvs. nettoomsætningen, for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår er minimum 5.000.000 danske kroner for levering af lægevikarer til sundhedsvæsenet. En lægevikar er defineret, som en vikar, som har bestået den medicinske embedseksamen, og som på tiltrædelsestidspunktet har været registreret i Autorisationsregistret Autorisationsregistret | Styrelsen for Patientstikkerhed (stps.dk).
Delkontrakt 6 (radiologi)
Det er et minimumskrav, at den samlede årsomsætning, dvs. nettoomsætningen, for de seneste 3 disponible regnskabsår tilsammen for disse 3 år er minimum 5.000.000 danske kroner for levering af lægevikarer til sundhedsvæsenet. En lægevikar er defineret, som en vikar, som har bestået den medicinske embedseksamen, og som på tiltrædelsestidspunktet har været registreret i Autorisationsregistret Autorisationsregistret | Styrelsen for Patientstikkerhed (stps.dk).
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
• - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
• - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
• - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk