Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/1bf4dfdd-47f7-40bc-8868-c62110538e92/publicMaterial
Udbyder
Fællesindkøb Midt
Tandplejeydelser til Hedensted Kommune
Fællesindkøb Midt
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Chr M Østergaards Vej 4
By: Horsens
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8700
Land: Danmark
Kontaktperson: Irma Mulalic
E-mail: irm@horsens.dk
Telefon: +45 76292021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://fikm.dk/
Del II: Genstand
Tandplejeydelser til Hedensted Kommune
Udbuddet vedrører indkøb af tandplejeydelser til 7-17 årige ved børne- og ungetandplejen i Hedensted Kommune. Udbuddet gennemføres under light-regimet i henhold til udbudslovens afsnit III.
Gult område
Udbuddet vedrører indkøb af tandplejeydelser til Hedensted Kommunes 7-17 årige. . Det forventes, at der for de tre delkontrakter samlet vil være ca. 3500 patienter tilknyttet.
Da der er tale om frit valg mellem kommunale tandplejeklinikker og tandklikkerne på de tre delkontrakter, kan det ske at 7-17 årige med bopæl i et af områderne vælger at blive behandlet i et andet område.
Grønt område
Udbuddet vedrører indkøb af tandplejeydelser til Hedensted Kommunes 7-17 årige. . Det forventes, at der for de tre delkontrakter samlet vil være ca. 3500 patienter tilknyttet.
Da der er tale om frit valg mellem kommunale tandplejeklinikker og tandklikkerne på de tre delkontrakter, kan det ske at 7-17 årige med bopæl i et af områderne vælger at blive behandlet i et andet område.
Rødt område
Udbuddet vedrører indkøb af tandplejeydelser til Hedensted Kommunes 7-17 årige. . Det forventes, at der for de tre delkontrakter samlet vil være ca. 3500 patienter tilknyttet.
Da der er tale om frit valg mellem kommunale tandplejeklinikker og tandklikkerne på de tre delkontrakter, kan det ske at 7-17 årige med bopæl i et af områderne vælger at blive behandlet i et andet område.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles ikke krav til økonomisk og finansiel kapacitet.
Der stilles ikke krav til teknisk og faglig kapacitet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4;
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk