Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=349290&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
EU-udbud af blodprøvetagningsprodukter
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Pauline Dich-Johansen
E-mail: padi@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 70155000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
EU-udbud af blodprøvetagningsprodukter
Udbuddet omfatter blodprøvetagningsprodukter, herunder kanyler og holdere, sommerfuglekanyler, staseslanger til flergangsbrug samt stikkende og skærende lancetter.
Kanyle og holder
Delaftale 1 omfatter kanyle og holder. For yderligere information se udbudsmaterialet.
Anslået antal styk i kontraktens løbetid: 2.628.776
Maksimal antal styk i kontraktens løbetid: 3.285.970
Sommerfuglekanyle
Delaftale 2 omfatter sommerfuglekanyler. For yderligere information se udbudsmaterialet.
Anslået antal styk i kontraktens løbetid: 3.802.228
Maksimal antal styk i kontraktens løbetid: 4.752.785
Staseslange til flergangsbrug
Delaftale 3 omfatter staseslanger til flergangsbrug. For yderligere information se udbudsmaterialet.
Anslået antal styk i kontraktens løbetid: 43.332
Maksimal antal styk i kontraktens løbetid: 54.165
Skærende lancetter med blad
Delaftale 4 omfatter skærende lancetter med blad. For yderligere information se udbudsmaterialet.
Anslået antal styk i kontraktens løbetid: 83.600
Maksimal antal styk i kontraktens løbetid: 104.500
Stikkende lancet med nål
Delaftale 5 omfatter stikkende lancetter med nål. For yderligere information se udbudsmaterialet.
Anslået antal styk i kontraktens løbetid:1.412.280
Maksimal antal styk i kontraktens løbetid: 1.765.350
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Kontrakten skal gennemføres under hensyntagen til miljø og klima, ligesom parterne under kontrakten skal påtage sig et social ansvar. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt punkt 7 og kontraktbilag 5.
Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere kontraktbilag 6.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 134a, 135 og
136 finder udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud.
I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v.
Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang.
Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgivers og evt.
underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.
Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en tilbudsgiver eller dennes underleverandør er omfattet af forbuddet.
Tilbud, der på underkriteriet, "Kvalitet" og "Ergonomi", samlet opnår karakteren 40 eller mindre ved evalueringen vil blive udelukket fra den videre konkurrence på den pågældende delkontrakt, jf. udbudsbetingelserne.
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk