23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 091-162967
Offentliggjort
12.05.2016
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Herlev Kommune

Prækvalifikation af personlig pleje til hjemmeboende borgere i Herlev Kommune


Herlev Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Herlev Kommune
63640719
Herlev Bygade 90
Herlev
2730
DANMARK
E-mail: per@m2konsulenten.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/58691800.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.herlev.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/58691800.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/58691800.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Prækvalifikation af personlig pleje til hjemmeboende borgere i Herlev Kommune.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85141210
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Herlev Kommune udbyder personlig pleje og mindre praktiske opgaver til hjemmeboende borgere, jf. § 91 i lov om social service.

Udbuddet omfatter følgende indsatser, med levering hele døgnet.

· Personlig pleje i henhold til lov om social service § 83

· Mindre praktiske opgaver i henhold til lov om social service § 83

· Delegeret sygepleje i henhold til sundhedsloven

· Nødkald

· Afløsning i hjemmet i henhold til lov om social service § 84, til borgere der har privat leverandør til personlig pleje.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter ikke:

· Hverdagsrehabilitering i henhold til lov om social service § 83 a, der ydes af kommunens terapeuter og hjemmepleje.

· Grundig rengøring, rengøring, oprydning før rengøring, linnedskift i forbindelse med tøjvask samt tøjvask i egen maskine hos borgere, hvor det ikke skønnes nødvendigt, at indsatserne leveres af sundhedsfagligt personale.

· Madservice med levering, Indkøbsordning og tøjvaskeordning.

Den kommunale leverandør (Herlev Kommune) står uden for udbuddet, og vil fortsat være leverandør af personlig pleje i kommunen efter udbuddet. Borgerne kan, jf. reglerne om frit valg, frit vælge mellem Herlev Kommune eller den private leverandør.

Herlev Kommune afgiver ikke kontrolbud. Der tildeles rammeaftale til 1 leverandør.

 

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/01/2017
Slut: 31/12/2019
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

 

Udvælgelseskriterier er angivet i udbudsmaterialet.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 10/06/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:https://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Håndhævelseslovens § 7, stk. 2 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til: 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2. Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/05/2016
BREAKING
{{ article.headline }}
0.08