23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 070-206583
Offentliggjort
07.04.2023
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Midtjylland

Vindere

Pedikelskrue og stavsystem til behandling af et- til flerniveaus degenerativ lænderygsygdom til minimal invasiv kirurgi (MIS)

(08.09.2023)
B Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27,3
2000 Frederiksberg

Pedikelskrue og stavsystem til behandling af et- til flerniveaus degenerativ lænderygsygdom til minimal invasiv kirurgi (MIS)

(08.09.2023)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Pedikelskrue og stavsystem til behandling af et- til flerniveaus degenerativ lænderygsygdom til minimal invasiv kirurgi (MIS)

(08.09.2023)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 BIrkerød

Udbud af Produkter til Rygkirurgi


Region Midtjylland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Midtjylland
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Johanna Gretarsdottir
E-mail: johgre@rm.dk
Telefon: +45 24230242
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=359978&B=REGIONMIDT
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=359978&B=REGIONMIDT
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af Produkter til Rygkirurgi

Sagsnr.: 1-23-4-101-28-22
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33183100 Ortopædiske implantater
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af pedikelskrue og stavsystem til behandling af et til fler-niveaus degenerativ lænderygsygdom og mindre deformiteter, deformitetssæt, TLIF cages, cervicale cages, skruer, stave og plader til stabilisation og behandling af cervicale- og øvre thoracale ryg samt skinner og skruer til anterior fiksation cervicalt samt produkter til minimal invasiv Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter. Udbuddet er opdelt i delkontrakter.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 94 728 186.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pedikelskrue og stavsystem til behandling af et- til flerniveaus degenerativ lænderygsygdom til minimal invasiv kirurgi (MIS)

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33183100 Ortopædiske implantater
33184100 Kirurgiske implantater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af pedikelskrue og stavsystem til behandling af et til fler-niveaus degenerativ lænderygsygdom og mindre deformiteter, deformitetssæt, TLIF cages, cervicale cages, skruer, stave og plader til stabilisation og behandling af cervicale- og øvre thoracale ryg samt skinner og skruer til anterior fiksation cervicalt samt produkter til minimal invasiv Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter. Udbuddet er opdelt i delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 94 728 186.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delkontrakt 1:

Samlet anslået værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 9.000.000 DKK

Samlet maksimal værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 11.700.000 DKK

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pedikelskrue og stavsystem til behandling af et- til flerniveaus degenerativ lænderygsygdom og deformitetssæt

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33183100 Ortopædiske implantater
33184100 Kirurgiske implantater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af pedikelskrue og stavsystem til behandling af et til fler-niveaus degenerativ lænderygsygdom og mindre deformiteter, deformitetssæt, TLIF cages, cervicale cages, skruer, stave og plader til stabilisation og behandling af cervicale- og øvre thoracale ryg samt skinner og skruer til anterior fiksation cervicalt samt produkter til minimal invasiv Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter. Udbuddet er opdelt i delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 94 867 834.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delkontrakt 2:

Samlet anslået værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 50.679.204,00 DKK

Samlet maksimal værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 65.882.964,00 DKK

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

TLIF Cage

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33183100 Ortopædiske implantater
33184100 Kirurgiske implantater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af pedikelskrue og stavsystem til behandling af et til fler-niveaus degenerativ lænderygsygdom og mindre deformiteter, deformitetssæt, TLIF cages, cervicale cages, skruer, stave og plader til stabilisation og behandling af cervicale- og øvre thoracale ryg samt skinner og skruer til anterior fiksation cervicalt samt produkter til minimal invasiv Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter. Udbuddet er opdelt i delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 94 728 186.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delkontrakt 3:

Samlet anslået værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 1.757.664,00 DKK

Samlet maksimal værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 2.284.963,20 DKK

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Cervical Cage

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33183100 Ortopædiske implantater
33184100 Kirurgiske implantater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af pedikelskrue og stavsystem til behandling af et til fler-niveaus degenerativ lænderygsygdom og mindre deformiteter, deformitetssæt, TLIF cages, cervicale cages, skruer, stave og plader til stabilisation og behandling af cervicale- og øvre thoracale ryg samt skinner og skruer til anterior fiksation cervicalt samt produkter til minimal invasiv Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter. Udbuddet er opdelt i delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 94 728 186.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delkontrakt 4:

Samlet anslået værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 1.757.664,00 DKK

Samlet maksimal værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 2.284.963,20 DKK

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skruer, stave og plader til stabilisation og behandling af cervicale- og øvre thoracale ryg

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33183100 Ortopædiske implantater
33184100 Kirurgiske implantater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af pedikelskrue og stavsystem til behandling af et til fler-niveaus degenerativ lænderygsygdom og mindre deformiteter, deformitetssæt, TLIF cages, cervicale cages, skruer, stave og plader til stabilisation og behandling af cervicale- og øvre thoracale ryg samt skinner og skruer til anterior fiksation cervicalt samt produkter til minimal invasiv Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter. Udbuddet er opdelt i delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 94 728 186.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delkontrakt 5:

Samlet anslået værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 7.228.818,00 DKK

Samlet maksimal værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 9.397.463,40 DKK

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skinner og skruer til anterior fiksation cervicalt

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33183100 Ortopædiske implantater
33184100 Kirurgiske implantater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af pedikelskrue og stavsystem til behandling af et til fler-niveaus degenerativ lænderygsygdom og mindre deformiteter, deformitetssæt, TLIF cages, cervicale cages, skruer, stave og plader til stabilisation og behandling af cervicale- og øvre thoracale ryg samt skinner og skruer til anterior fiksation cervicalt samt produkter til minimal invasiv Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter. Udbuddet er opdelt i delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 94 728 186.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delkontrakt 6:

Samlet anslået værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 440.922,00 DKK

Samlet maksimal værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 573.198,60 DKK

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 12/05/2023
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 12/05/2023
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaseredeeSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt.rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply ioverensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.

Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger]sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, ogder klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag,som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.

Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/04/2023

Send til en kollega

0.047