23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 196-557487
Offentliggjort
11.10.2022
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Ballerup Kommune

Udbud med forhandling af rammeaftale vedrørende indkøb og levering af beskæftigelsesrettede ydelser til borgere i Ballerup Kommune


Ballerup Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Ballerup Kommune
CVR-nummer: 58271713
Postadresse: Hold-An Vej 7
By: Ballerup
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 2750
Land: Danmark
Kontaktperson: Kim Minor Funk
E-mail: udbud@balk.dk
Telefon: +45 44772000
Fax: +45 44772733
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/175716433.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ballerup.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud med forhandling af rammeaftale vedrørende indkøb og levering af beskæftigelsesrettede ydelser til borgere i Ballerup Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85300000 Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette udbud omfatter udbud af en rammeaftale vedrørende indkøb af beskæftigelsesrettede aktive tilbud til borgere i Ballerup Kommune. Udbuddet er inddelt i 2 delaftaler og omfatter målgrupperne under LAB- jobparate og aktivitetsparate borgere, Fleks- og ledighedsydelsesmodtagere, unge på uddannelseshjælp samt sygemeldte, borgere i ressourceforløb og jobafklaringsforløb. Udbuddet skal være med til at realisere Center for Arbejdsmarkeds fornyligt politisk vedtagne Beskæftigelsesstrategi, som kan tilgås via linket: https://ballerup.dk/om-kommunen/politikker-strategier/strategier#paragraph-48409

Rammeaftalens 2 delaftaler har en varighed frem til 30. juli 2028.

Tryk her https://permalink.mercell.com/187513661.aspx

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 150 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1: Job- og uddannelsesparate borgere, herunder også ledighedsydelsesmodtagere

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
79611000 Jobsøgningstjenester
80000000 Uddannelse og undervisning
85000000 Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
85300000 Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
85310000 Sociale foranstaltninger
85320000 Socialt arbejde
85312300 Vejledning og rådgivning
85312310 Vejledning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Omfattet af delaftale 1 er primært job- og uddannelsesparate borgere, herunder også ledighedsydelsesmodtagere, der er tættest på arbejdsmarkedet og som udgangspunkt kan tage et ordinært job inden for tre måneder. Nogle af disse er i risikogruppen, som defineres ved borgere, der fortsat er tæt på arbejdsmarked, men som er i risiko for langtidsledighed, borgere, der har behov for brancheskift mv.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver påtænker at indgå aftaler med 3 firmaer på rammeaftalens delaftale 1

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2 - Aktivitetsparate og sygemeldte borgere

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
79611000 Jobsøgningstjenester
80000000 Uddannelse og undervisning
85000000 Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
85300000 Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
85310000 Sociale foranstaltninger
85320000 Socialt arbejde
85312300 Vejledning og rådgivning
85312310 Vejledning
85312320 Konsulenttjenesteydelser
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011 Byen København
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Omfattet af delaftale 2 er borgere, der enten har komplekse problemstillinger ud over ledighed. Det kan være af fx helbredsmæssig eller social art. Delaftale 2 omfatter også sygemeldte borgere og borgere i jobafklaring. På delaftale 2 kan også visiteres borgere, som har længevarende ledighed og i risiko for at blive aktivitetsparat.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver påtænker at indgå aftaler med 3 firmaer på rammeaftalens delaftale 2

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Udbudsformen er udbud med forhandling. Ordregiver gennemfører indledningsvist en prækvalifikation, hvor 5 firmaer prækvalificeres til at byde på delaftale 1 og 7 firmaer prækvalificeres til at byde på delaftale 2. De prækvalificerede firmaer for herefter adgang til at afgive tilbud og deltage i en forhandlingsrunde. Tildelingskriterierne i forhold til de prækvalificerede tilbudsgivere er pris, vægtning 25 %, løsningsbeskrivelse herunder fremgangsmåde og metode, vægtning 50 % og kompetencer, vægt

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 062-164291
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud med forhandling af rammeaftale vedrørende indkøb og levering af beskæftigelsesrettede ydelser til borgere i Ballerup Kommune

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/09/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 5
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 5
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Integro A/S
Postadresse: Skallerupvej 219
By: Hjørring
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 9800
Land: Danmark
E-mail: integro@integro.dk
Telefon: +45 70205125
Fax: +45 70205126
Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 16 700 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud med forhandling af rammeaftale vedrørende indkøb og levering af beskæftigelsesrettede ydelser til borgere i Ballerup Kommune

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/09/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 5
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 5
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Marselisborg - Center for Udvikling, Kompetence & Viden A/S
Postadresse: Nørrealle 70F, 2.sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 8000
Land: Danmark
E-mail: sd@marselisborg.dk
Telefon: +45 20223791
Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 16 700 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud med forhandling af rammeaftale vedrørende indkøb og levering af beskæftigelsesrettede ydelser til borgere i Ballerup Kommune

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/09/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 5
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 5
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: INCITA
Postadresse: Ellebjergvej 52
By: København SV
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2450
Land: Danmark
E-mail: incita@incita.dk
Telefon: +45 35248888
Fax: +45 35248990
Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 16 700 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/09/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 6
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Falck Healthcare A/S
Postadresse: Sydhavnsgade 18
By: København SV
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2450
Land: Danmark
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 33 300 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/09/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 6
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Hans Knudsen Instituttet
By: København
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 33 300 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/09/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 6
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: INCITA
Postadresse: Ellebjergvej 52
By: København
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2450
Land: Danmark
E-mail: incita@incita.dk
Telefon: +45 35248888
Fax: +45 35248990
Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 33 300 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om

Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20

kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til

de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en

kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over

tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at

ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal

indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de

berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet

for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet

for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde,

hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der

begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af

klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/10/2022

Send til en kollega

0.045