Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Indkøb af affaldsvogne til kildesortering
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Githa Nørager
E-mail: Githa.Norager@rsyd.dk
Telefon: +45 24628828
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Indkøb af affaldsvogne til kildesortering
Kontrakt om levering af affaldsvogne, som muliggør den mest nødvendige affaldssortering hos kilden. Rammeaftale med en leverandør.
Kontrakt om levering af affaldsvogne, som muliggør den mest nødvendige affaldssortering hos kilden. Rammeaftale med en leverandør.
Den maksimale værdi af den udbudte kontrakt er 12.500.000 DKK ekskl. moms
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Indkøb af affaldsvogne til kildesortering
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver vurderer, at udbuddet ikke har medført et tilstrækkelig bredt konkurrence felt. Ordregiver annullerer derfor udbuddet.
Ordregiver forventer at udbudsmaterialet tilpasses, hvorefter udbuddet kan offentliggøres på ny i 3. kvartal 2022.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
By: xx
Land: Danmark
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/