Fakta om udbudet
Udbyder
Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen
Vindere
Levering af Brystproteser
(31.05.2016)
Bandagist-Centret, Ortopædiske Bandagerier og Skomagerier A/S
Torsøvej 1A
8240 Risskov
Rammeaftale vedrørende levering af brystproteser til Aalborg, Brønderslev, Læsø, Jammerbugt og Hjørring kommuner.
Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen
Hjulmagervej 24
Att: Hanne Krogsgaard Hansen
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 99314569
Mailadresse: udbud@aalborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.aalborgkommune.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja
Brønderslev Kommune
Ny Rådhusplads 1
9700 Brønderslev
DANMARK
Læsø Kommune
Doktorvej 2
9940 Læsø
DANMARK
Jammerbugt Kommune
Toftevej 43
9440 Aabybro
DANMARK
Hjørring Kommune
Springvandspladsen 5
9800 Hjørring
DANMARK
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aalborg Kommune, Brønderslev Kommune, Læsø Kommune, Jammerbugt Kommune, Hjørring Kommune.
NUTS-kode DK05
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms: 1 600 000 DKKSamtidig med indgåelse af rammeaftalen skal der udarbejdes en databehandleraftale.
33184400, 33184410, 33184420
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
2) Udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring om i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997) og om opfyldelse af Udbudsdirektivets artikel 45. Fortrykt formular er vedlagt.
2) Kopi af tilbudsgivers relevante gyldige produktansvarsforsikring med en dækningssum, der er gængs indenfor området.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver de seneste tre afsluttede regnskabsår har haft en positiv egenkapital.
1) Referenceliste over de 3 betydeligste sammenlignelige leverancer, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktperson for den pågældende kunde med telefonnummer og/eller mail-adresse. Er det ikke muligt for tilbudsgiver at præstere referencer, skal årsagen hertil anføres. Ved sammenlignelige leverancer forstås en aftale med en årlig omsætning, der svarer nogenlunde til niveauet for dette udbud og på lignende betingelser bl.a. i forhold til medarbejder kompetencer og indretning af lokaler.
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Økonomi. Vægtning 35
2. Medarbejdere og mødet med brugeren. Vægtning 30
3. Sortiment. Vægtning 25
4. Beliggenhed. Vægtning 10
Andet: Bilag på svensk, norsk eller engelsk.
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1 hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. beslutningens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregiverens prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være angivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(2.1) 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
(2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
(2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
Fax: +45 41715100