Fakta om udbudet
Udbyder
Lejre Kommune
Udbud af delaftaler vedr. personlig pleje og praktisk hjælp og aflastning
Lejre Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29 18 85 48
Postadresse: Møllebjergvej 4
By: Hvalsø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4330
Land: Danmark
Kontaktperson: Kresten Gørtz
E-mail: krng@lejre.dk
Telefon: +45 92430408
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.lejre.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/194457
Del II: Genstand
Udbud af delaftaler vedr. personlig pleje og praktisk hjælp og aflastning
Lejre Kommune udbyder to delaftaler vedrørende henholdsvis personlig hjælp og pleje efter servicelovens (Lov om Social Service LBK 1287 af 28/8/2020) § 83, stk. 1, nr. 1 og hjælp eller støtte til nødvendige praktiske opgaver i hjemmet efter servicelovens § 83, stk. 1, nr. 1 samt afløsning og aflastning efter servicelovens § 84, stk. 1. Opgaverne er underlagt en frivalgsforpligtelse efter servicelovens § 91. Udbuddet gennemføres med henblik på at finde én leverandør for hver delaftale, som udover den kommunale leverandør, kan udføre opgaverne. Den kommunale leverandør deltager ikke i udbuddet.
Delaftale A - Personlig pleje
Lejre Kommune
Lejre Kommune udbyder to delaftaler vedrørende henholdsvis personlig hjælp og pleje efter servicelovens (Lov om Social Service LBK 1287 af 28/8/2020) § 83, stk. 1, nr. 1 og hjælp eller støtte til nødvendige praktiske opgaver i hjemmet efter servicelovens § 83, stk. 1, nr. 1 samt afløsning og aflastning efter servicelovens § 84, stk. 1. Opgaverne er underlagt en frivalgsforpligtelse efter servicelovens § 91. Udbuddet gennemføres med henblik på at finde én leverandør for hver delaftale, som udover den kommunale leverandør, kan udføre opgaverne. Den kommunale leverandør deltager ikke i udbuddet.
Kontrakten kan forlænges med 2 gange 12 måneder.
Delaftale B - Praktisk hjælp og aflastning
Lejre Kommune
Lejre Kommune udbyder to delaftaler vedrørende henholdsvis personlig hjælp og pleje efter servicelovens (Lov om Social Service LBK 1287 af 28/8/2020) § 83, stk. 1, nr. 1 og hjælp eller støtte til nødvendige praktiske opgaver i hjemmet efter servicelovens § 83, stk. 1, nr. 1 samt afløsning og aflastning efter servicelovens § 84, stk. 1.
Opgaverne er underlagt en frivalgsforpligtelse efter servicelovens § 91. Udbuddet gennemføres med henblik på at finde én leverandør for hver delaftale, som udover den kommunale leverandør, kan udføre opgaverne. Den kommunale leverandør deltager ikke i udbuddet.
Kontrakten kan forlænges med 2 gange 12 måneder.
Del IV: Procedure
Delaftalerne vil blive tildelt den/de tilbudsgiver(e), der tilbyder de(t) økonomisk mest fordelagtige tilbud i form af bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Tilbudsgiver skal afgive sit tilbud på den udbudte opgave ved at udfylde bilag B1 for delaftale B (personlig pleje) og/eller Bilag B2 for delaftale B (praktisk hjælp og aflastning).
Der anvendes følgende underkriterier:
• Pris – vægter 55 %
• Kvalitet – vægter 45 %
Lejre Kommune bruger en ikke-lineær pointmodel til evaluering.
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af delaftaler vedr. personlig pleje og praktisk hjælp og aflastning
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har annulleret udbuddet på grund af manglende konkurrence om udbuddet, idet ordregiver kun modtog et tilbud.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
By: Findes ikke
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk