23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
08.10.2015

Tilbudsforespørgsel på briller og tilhørende ydelser


TitelTilbudsforespørgsel på briller og tilhørende ydelser
OpgavebeskrivelseUdbuddet vedrører tilbud på briller samt tilhørende ydelser til borgerne i Varde kommune, som kan få ydelser i henhold til lov om social pension, jf. bekendtgørelse nr. 1137 af 20. oktober 2014 og lov om højeste, mellemste, forhøjet almindelig og almindelig førtidspension, jf. bekendtgørelse nr. 1145 af 20. oktober 2014.
Annonceret8. oktober 2015 11:30:00 CEST
Deadline5. november 2015 12:00:00 CET
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeVarekøb
UdbudsformOffentligt/åbent udbud
CPV kode33734000
NUTS kodeDK03
MyndighedstypeKommune

Dokumenter & materiale

Link til udbudsmaterialehttp://www.vardekommune.dk/Erhverv/Udbud-og-indkoeb/Aktuelle-udbud.aspx

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierØkonomisk mest fordelagtige bud
Udvælgelseskriterier1. Udfyldt og underskrevet tro og love erklæring om begrænsning af skyldneres muligheder for at deltage i offentlige udbudsforretninger mv.
Dette skal ske ved udfyldelse af formularen i bilag 2. Denne skal underskrives og vedlægges tilbuddet.

2. Tilbudsgivers virksomhedsprofil herunder beskrivelse af organisation, samt dokumentation for godkendt optikeruddannelse og autorisation skal vedlægges tilbuddet i bilag 3.

3. Tilbudsgiver skal i tilbuddet vedlægge en beskrivelse af tilbudsgivers kapacitet, da kommunen vil sikre sig, at tilbudsgiver har en tilstrækkelig kapacitet, således pensionisten har en reel mulighed for at modtage den pågældende ydelse til den aftalte pris uden ekstraordinær ventetid eller andre omkostninger.

Kontaktperson

NavnKarina Lønne Kristensen
Telefon+45 79946733
E-mailkakc@varde.dk

Ordregiver

NavnVarde Kommune
AdresseBytoften 2
6800 Varde
DK
Telefon+45 79946800
E-mailkakc@varde.dk
WWWwww.vardekommune.dk

Send til en kollega

0.047