Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
"Ilt til patienter i eget hjem” - genudbud omfattende levering, opsætning, servicering af ilt til patienter med bopæl i Region Sjælland
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Stig Juhl
E-mail: stfju@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93567916
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
"Ilt til patienter i eget hjem” - genudbud omfattende levering, opsætning, servicering af ilt til patienter med bopæl i Region Sjælland
Leverancen ”ilt til patienter i eget hjem” omfatter levering, opsætning, servicering af specifikke ydelser til visiterede patienter med bopæl i Region Sjælland. Leverancen knytter sig til en række ydelser i til relation til iltbehandling i eget hjem i de respektive patienters eget hjem. Forventet samlet årligt ca. forbrug (på baggrund af 2018 tal) i kroner: 8, 9 mio. DKK. Der skal bydes på hele leverancen, og der kan således ikke afgives tilbud på enkelte dele. Region Sjælland ønsker at vælge én leverandør til ”Ilt til patienter i eget hjem”. I Region Sjælland er der omkring 1 150 patienter, der skal have ilt i eget hjem knyttet til følgende diagnoser/behandlinger:
- Patienter med Hortons hovedpine
- Patienter med KOL
- Patienter med kræft
- Patienter med andre hjerte/lungelidelser
- Hjemmefødsler.
Dertil kommer leje af udstyr hvor der skal gives en pris.
Region Sjælland
Leverancen ”ilt til patienter i eget hjem” omfatter levering, opsætning, servicering af specifikke ydelser til visiterede patienter med bopæl i Region Sjælland. Leverancen knytter sig til en række ydelser i til relation til iltbehandling i eget hjem i de respektive patienters eget hjem.Forventet samlet årligt ca. forbrug (på baggrund af 2018 tal) i kroner: 8, 9 mio. DKK. Der skal bydes på hele leverancen, og der kan således ikke afgives tilbud på enkelte dele. Region Sjælland ønsker at vælge én leverandør til ”Ilt til patienter i eget hjem”. I Region Sjælland er der omkring 1 150 patienter, der skal have ilt i eget hjem knyttet til følgende diagnoser/behandlinger:
- Patienter med Hortons hovedpine
- Patienter med KOL
- Patienter med kræft
- Patienter med andre hjerte/lungelidelser
- Hjemmefødsler.
Dertil kommer leje af udstyr hvor der skal gives en pris.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
"Ilt til patienter i eget hjem” - genudbud omfattende levering, opsætning, servicering af ilt til patienter med bopæl i Region Sjælland
CVR-nummer: 21037648
Postadresse: Industribuen 24
By: Ejby
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 5592
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
De obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136 samt de frivillige udelukkelsesgrunde, i Udbudslovens § 137 finder anvendelse i nærværende udbud.
Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, såfremt denne er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 - 136 og/eller de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, medmindre udelukkelse kan undlades på grundlag af udbudslovens øvrige bestemmelser, herunder § 138.
Bemærk at ordregiver forud for tildeling af kontrakt er forpligtet til at kræve, at den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægger endelig dokumentation for oplysninger, der er afgivet i ESPD-formularen vedrørende de for udbuddet gældende udelukkelsesgrunde. For danske virksomheder vil dokumentationen bestå i en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen mindre end 6 måneder før tilbudsfristen. Dokumentation for en udenlandsk tilbudsgiver afhænger af mulighederne i det pågældende land. Bemærk at oplysningerne, der afgives af tilbudsgiver i ESPD-formularens del IV, på baggrund af udbudsbekendtgørelsens pkt. III.1.3), i udgangspunktet udgør dokumentation for opfyldelse af mindstekravet i udbudsbekendtgørelsens pkt. III.1.3). Ordregiver forbeholder sig dog ret til at kontakte den eller de angivne referencer, med henblik på verificering af oplysningerne.
Dokumentation skal i absolutte udgangspunkt være ordregiver i hænde senest 21 dage fra ordregivers fremsendelse af anmodning til den relevante tilbudsgiver. Af hensyn til udbuds processens fremdrift bedes tilbudsgiver have en gyldig serviceattest, således at denne straks kan fremsendes til ordregiver på ordregivers anmodning.
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk