23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 117-211065
Offentliggjort
19.06.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik

Procedurepakker til ortopædkirurgiske knæoperationer


Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik

Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik
Olof Palmes Allé 15
Att: Tania Udengaard Sørensen
8200 Århus N
DANMARK
Telefon: +45 78414545
Mailadresse: tania.soerensen@stab.rm.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.udbud.rm.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regionalt eller lokalt kontor
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Procedurepakker til ortopædkirurgiske knæoperationer.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer

NUTS-kode DK04

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Procedurepakker til ortopædkirurgiske knæ operationer.

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141620

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.8) Yderligere oplysninger:
Kære potentielle tilbudsgiver,
Region Midtjylland offentliggør i uge 32, 2015 høringsmateriale på procedurepakker til ortopædkirurgiske knæ operationer.
I den forbindelse inviteres alle potentielle tilbudsgivere til et individuelt høringsmøde af 1 times varighed den 19. og 20.8.2015. I bedes reservere datoerne allerede nu og melde ønsket mødetidspunkt tilbage til undertegnede senest ved udgangen af uge 33.
De individuelle høringsmøder afholdes i mødelokale 12 på Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N.
Med venlig hilsen,
Udbudsansvarlig indkøber
Tania Udengaard Sørensen

tania.soerensen@stab.rm.dk

Oplysninger om delaftaler

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:Delaftale nr.: 1
1) Kort beskrivelse:
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141620

5) Yderligere oplysninger om delaftaler:

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Kære potentielle tilbudsgiver,
Region Midtjylland offentliggør i uge 32, 2015 høringsmateriale på procedurepakker til ortopædkirurgiske knæ operationer.
I den forbindelse inviteres alle potentielle tilbudsgivere til et individuelt høringsmøde af 1 times varighed den 19. og 20.8.2015. I bedes reservere datoerne allerede nu og melde ønsket mødetidspunkt tilbage til undertegnede senest ved udgangen af uge 33.
De individuelle høringsmøder afholdes i mødelokale 12 på Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N.
Med venlig hilsen,
Udbudsansvarlig indkøber
Tania Udengaard Sørensen

tania.soerensen@stab.rm.dk.

VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16.6.2015
BREAKING
{{ article.headline }}
0.09|