Danish Export Academy: Masterclass Tyskland
I alt DKK 48.800 ekskl. moms
Hvordan opnår du en trecifret millionomsætning på det tyske marked?
Er markedspotentialet større end resultaterne på markedet, så kan du med fordel syreteste din nuværende strategi og stille skarpt på nye måder at tilgå kundesegmenter og samarbejdspartnere i Tyskland!
Har du opnået en tocifret millionomsætning, men er salget stagneret? Eller mangler du inspiration og den rette strategi til helt at opnå dit vækstpotentiale i Tyskland? Så bør du og mindst én af dine kolleger deltage i denne Masterclass.
Forløbet er både for dig og en kollega. Vi anbefaler nemlig, at mindst to personer fra salg og marketing er repræsenteret for at få mest muligt ud af workshoppen. Ved at deltage i forløbet side om side med en kollega, får I en ny og/eller skærpet strategi for det tyske marked, en dybere kulturforståelse for markedet, et taktisk værktøjssæt til medarbejder- og/eller partnerledelse, der styrker samarbejdet internt og gør implementeringen på markedet lettere, når I kommer retur til jeres virksomhed.
I løbet af denne Masterclass arbejder I konkret med udvikling af jeres egen strategi, mens I også inspireres af de andre deltageres erfaringer på markedet.
Hvad får I:
- En foranalyse af jeres digitale kommunikation til en værdi af 2000 EUR
- 4 fysiske undervisningsdage: 2 dage i Silkeborg og 2 dage i Hamborg
- 1 dag med online undervisning
- 3 individuelle coaching sessions for dig og din virksomhed med relevante eksperter
- Et værdifuldt netværk med øvrige deltagere
- Certificering
Efter forløbet vil du og din kollega stå som et stærkt team med en ny strategi for det tyske marked, der kan indfri ambitionerne om en markant omsætningsvækst. Forløbet stærkker sig over 6 måneder.
Hvem kan deltage i masterclass'en?
Denne Masterclass er skræddersyet til både salg og marketing i eksportvirksomheder med erfaring på og ambitiøse vækstmål i Tyskland. Den er oplagt til jer, der arbejder med medarbejder- og partnerledelse på det tyske marked.
Det giver stor værdi, hvis både en salgsprofil og en marketingperson deltager sammen. Meget gerne også deltagere fra både Tyskland og Danmark. I får en fælles forståelse for, hvordan I bedst samarbejder om at udnytte det ekstra potentiale, der ligger i markedet.