23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på MedTechNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Plejehjem får glæde af ensomme pavilloner

Annonce

Alle de pavilloner, der ikke kommer i brug over sommeren fordi festivalerne er aflyst, kan nu bruges på anden fornuftig vis.

Således har man på plejehjem i Kerteminde Kommune stillet 16 telte op, som gør gavn, når pårørende skal besøge de ældre udendørs.

Annonce

Fjordly Plejecenter har taget mod seks telte. Daglig leder Bodil Hellum fortæller til Fyens Stiftstidende, at de besøgende kan sidde i ly her, med en plexiskærm imellem sig.

Annonce

Kerteminde har lejet 13 af d 16 telte af den lokale Kirsebærfestival, som er aflyst i år.

Annonce
Annonce
Annonce
COVID-19 Se tema
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|instance-web02