23948sdkhjf

Hjerteflimmervirksomhed startede som fritidsprojekt: Nu skal tocifret millionunderskud være vendepunktet

Cathvision er nu moden til kommercialisering af hjerteflimmerudstyr. Den øvelse har vist sig at være dyr
Cathvision mærker tydeligt, at det er dyrt at gå fra at udvikle til at sælge. På et år er underskuddet vokset til 37 mio. kr. - en stigning på 16 mio. kr. i forhold til det forrige regnskab.

Men det får ikke adm. direktør Mads Matthiesen til at vakle.

- Vi er stadigvæk meget optimistiske. Det kommercielle potentiale langt overgår de udgifter, vi ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.113